Hotel Shangri-La Roma by OMNIA hotels

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Rom terdapat pusat kecergasan dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Shangri-La Roma by OMNIA hotels

Kemudahan mesyuarat
Classic Room | 1 bilik tidur, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba
Bahagian luar
Kawasan tempat duduk lobi
Lobi

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Gim
  • Termasuk parkir
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
Harga semasa ialah RM582
RM714 jumlah
termasuk cukai & fi
16 Ogo - 17 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Classic Room

8.8 daripada 10
Cemerlang
(11 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bidet
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Family Room

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bidet
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single) ATAU 4 Katil Bujang (Single)

Deluxe Double or Twin Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bidet
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 3 Katil Bujang (Single)

Executive Double or Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bidet
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Classic Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bidet
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Double or Twin Room

8.6 daripada 10
Cemerlang
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bidet
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

EUR, sebuah kawasan kejiranan di Rom, menempatkan Hotel Shangri-La Roma by OMNIA hotels. Muzium Vatican dan Castel Sant'Angelo merupakan tarikan utama kebudayaan dan antara tempat menarik terkenal termasuk Colosseum dan Circus Maximus. Ingin menikmati acara atau perlawanan? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Foro Italico atau Stadio Olimpico.
Peta
Viale Algeria, 141, Rome, RM, 00144

Tempat berdekatan

  • Euroma2 - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Pusat Konvensyen La Nuvola Roma - 20 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Palazzo dello Sport - 1 min memandu - 0.8 km
  • Palazzo dei Congressi - 3 min memandu - 2.2 km
  • Colosseum - 12 min memandu - 9.8 km

Bergerak

  • Stesen Rome EUR Magliana - 4 minit memandu
  • Stesen EUR Palasport - 17 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Ciampino (CIA) - 21 minit memandu

Restoran

  • ‪Old Wild West - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪La Piadineria - ‬9 min berjalan kaki
  • San Salvador
  • Gavius
  • Euroma Cafe

Tentang hartanah ini

Hotel Shangri-La Roma by OMNIA hotels

Hotel mewah yang terletak di EUR
Manfaatkan kemudahan dobi, bar dan gimnasium di Hotel Shangri-La Roma by OMNIA hotels. Restoran di tapak menawarkan makan malam. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), lif dan hartanah bebas asap rokok
  • Bantuan pelancongan/tiket, meja/kaunter hadapan 24 jam dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 215 bilik mempunyai keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bidet, tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Peti sejuk mini, kot/katil bayi percuma dan sistem pemanasan

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Itali, Bahasa Sepanyol

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 12 untuk orang dewasa dan EUR 12 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi percuma
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk mini

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma

Bilik mandi

  • Bidet
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk mini

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Tempat letak kenderaan tersedia berdasarkan siapa cepat dia dapat. Tempahan tempat letak kenderaan tidak diterima.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR25.0 sehari
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 7.50 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 10 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 12 untuk dewasa dan EUR 12 untuk kanak-kanak
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 25.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Nombor Pendaftaran Hartanah IT058091A1AL6WYCT9

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Shangri Roma Hotel Rome
Hotel Shangri LA Roma Rome
Rome Shangri LA Roma Hotel
Shangri LA Roma Rome
Shangri Roma Hotel
Shangri Roma Rome
Shangri Roma
Shangri Roma Hotel Rome
Hotel Shangri LA Roma Rome
Rome Shangri LA Roma Hotel
Shangri LA Roma Rome
Shangri Roma Hotel
Shangri Roma Rome
Shangri Roma
Hotel Shangri LA Roma
Shangri LA Roma
Hotel Shangri La Roma
Hotel Shangri-La Roma Rome
Hotel Shangri-La Roma Hotel
Hotel Shangri-La Roma Hotel Rome

Soalan lazim

Adakah Hotel Shangri-La Roma by OMNIA hotels mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Shangri-La Roma by OMNIA hotels?

Setakat 14 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Shangri-La Roma by OMNIA hotels pada 16 Ogo 2025 bermula serendah RM 582.16, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel Shangri-La Roma by OMNIA hotels?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Shangri-La Roma by OMNIA hotels?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Shangri-La Roma by OMNIA hotels?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Hotel Shangri-La Roma by OMNIA hotels?

Terletak di EUR, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Euroma2, Palazzo dello Sport dan Pusat Konvensyen La Nuvola Roma. Palazzo dei Congressi dan Sungai Tiber juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen EUR Palasport sejauh 17 minit berjalan kaki dan Stesen EUR Fermi sejauh 18 minit berjalan kaki.

Hotel Shangri-La Roma by OMNIA hotels Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 105 daripada 211 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 59 daripada 211 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 22 daripada 211 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 17 daripada 211 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 8 daripada 211 ulasan

8.8/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Derek, Alexandria

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
My wife and I stayed here three nights while traveling to various locations by car around Rome. The location was convenient to the airport and destinations to the South of Rome, and into Rome. The parking was by the front door and guarded. The room was fine, the air conditioning worked well, the breakfast was fine, and one dinner we ate there also. The staff were hospitable and the place created a friendly and positive experience.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Johannes

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr schönes Hotel für einen Besuch in Rom. Supermarkt und große Mall zu Fuß in wenigen Minuten erreichbar. Metrostation mit kostenlosen Parkplätzen 5 Minuten mit dem Auto entfernt.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Peggy

Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The place advertised a pool. It had pictures of the pool in its advertising. The WiFi did not work in my room. It only worked in the lobby. There was no way to get just a cup of coffee in the morning. Only available if you purchased the breakfast buffet. I would not recommend this hotel.
Menginap 5 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Terence

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Vending machine led to over priced water if paying by card. Excellent breakfast boxes were appreciated.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

simona

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel! Great people
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Salvatore

Pulito moderno
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Julie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Thank you
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Pinder

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rooms and inside of hotel was very nice. Outside looks run down but inside makes up for it.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

NASSER

Menginap 2 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Delia Justine, Seon

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
We booked the hotel because we were under the impression that there is a pool and a nice terrace with trees. However upon arrival we discovered that everything is under construction. Nobody from the hotel informed us about that prior to arrival. There is a minibar but no water available. The hotel‘s location is not bad and everything is modern and clean thats why we give 2 stars. But the personnel is not very welcoming and friendly. When we checked out we were not even asked how the stay was. It was a cold bye. We ate at the restaurant one time. Pasta was great in flavour but then we ordered dessert and that was a big flop. Tiramisu in Italy which is frozen and industrial. That was a big disappointment. We ate better Tiramisu in other countries than in the home of it. Over all our expectations were not met at all.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Ali

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Prapti

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice property, bit would've been nice to have at least a bottle of water in the minibar.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Marco

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great Location in Eur District!
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Henrik

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Cianjada

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Jasmin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was friendly and welcoming. Rooms were comfortable and clean. Very nice atmosphere.
Menginap 6 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

AURELIA

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Colazione confusionaria. Parcheggio non garantito: i posti per gli ospiti sono pochi e non sempre c'è possibilità di parcheggiare. Una delle signore alla reception particolarmente scocciata e con scarsa disponibilità all'assistenza al cliente.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

IMED

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
L'hôtel est vraiment loin du centre .dans l'annonce cest dit que le centre est a 10 min alors que c'est archi faux .
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Marco

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
In the heart of EUR area, close to shopping center and surrounded by green areas. Recently renovated, great value for money!
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Barbara Maria

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Camere nuove

Camera spaziosa e pulita, un po’ lontana dalla reception
Menginap 2 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Sandra

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Menginap 4 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Annaclaudia

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Posizione scomoda, struttura scomoda, camere dislocate in più distretti, nella stanza manca bollitore per the , caffè, come invece accade in tutti gli hotel del mondo. Assoluta discrepanza tra prezzo ( molto alto) e servizi. Esperienza assolutamente da non ripetere
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Antonello

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tt bn
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Douglas

Menginap 2 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Oscar

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
I’ve been to Rome and stayed in Eur 10 times. Several times at the Shangri-La. Unfortunately, this most recent stay will be my last at the Shangri-La. When I entered my room, there was a hand towel folded on the sink vanity with what appeared to be vomit on it. See photo. I then opened the “cleaned” toilet (they took the time to put a piece of paper on it to show it has been cleaned) with poop marks on it. I went to the front desk since I was headed to dinner and told them about this. The gentleman at the front desk seemed to take it seriously and said he would send someone right away. When I returned from dinner, someone had been in my room because the vomit towel was refolded into its spot and the toilet seat closed - but neither were cleaned. I called the front desk and said at this point it was late and to please move me to a new room. They said there was not a single available room at the property but they would send someone. A porter - not housekeeping - showed up to my door 10 minutes later. He had no idea what was going on. I explained the situation. He offered to bring new towels. I said someone had to clean the toilet as well. He returned with some spray, sprayed the toilet, and left. Any decent hotel would have checked to confirm the issue was actually fixed. No one checked before I returned to the room after dinner. No one asked when I checked out the next morning. No one seemed to care. Goodbye Shangri-La.