Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk B&B Lost In Rome





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Triple Room, Balcony

Triple Room, Balcony
Sorotan
Balkoni atau Laman Dalam
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Bidet
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Double Room, Balcony

Double Room, Balcony
Sorotan
Balkoni atau Laman Dalam
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Bidet
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Bidet
Pengering rambut
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Testaccio Hotel, Sonder Hotel by Marriott Bonvoy™
Pusat Bersejarah Rom
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Ruang Terbuka
- Sarapan tersedia
8.6 daripada 10, Terbaik, 346 ulasan
Harga ialah RM952
RM1,106 jumlah
termasuk cukai & fi
21 Sep - 22 Sep
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

VIA CELIMONTANA 28, Rome, RM, 00184
Tentang hartanah ini
B&B Lost In Rome
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 6.00 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 10 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan masakan tempatan: kira-kira EUR 5 untuk dewasa dan EUR 5 untuk kanak-kanak
- Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: EUR 45 sehari (sejauh 61 meter; dibuka 6:30 hingga 12:00 tengah malam)
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 25 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Yuran daftar masuk lewat: EUR 35 untuk daftar masuk antara 18:30 dan 23:00
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
ID Cukai - DCSNTN65B15D761R
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT058091C1CHNUGFP4
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
B&B Lost Rome
B&B Lost
Lost Rome
B B Lost In Rome
B&B Lost In Rome Rome
B&B Lost In Rome Bed & breakfast
B&B Lost In Rome Bed & breakfast Rome
Soalan lazim
B&B Lost In Rome Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.0/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
18 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Italo
20 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan
Italo
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Lori
Mengembara bersama keluarga
16 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lori
Menginap 2 malam pada Okt 2024
6/10 Boleh diterima
Shalini
26 Sep 2024
Shalini
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Angel
Mengembara bersama pasangan
22 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Angel
Menginap 2 malam pada Sep 2024
6/10 Boleh diterima
Lillian Alejandra
10 Apr 2024
Lillian Alejandra
Menginap 3 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Daniela
Mengembara bersama pasangan
21 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Daniela
Menginap 2 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
ADRIANO
Mengembara bersama kumpulan
16 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Estadia confortável
ADRIANO
Menginap 5 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Luznelly
31 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Luznelly
Menginap 2 malam pada Mei 2023
6/10 Boleh diterima
Oliver
Mengembara bersama pasangan
5 Mei 2023
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Oliver
Menginap 8 malam pada Apr 2023
10/10 Cemerlang
Marcel, Berlin
Mengembara bersama pasangan
12 Mac 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Marcel
Menginap 4 malam pada Mac 2023
6/10 Boleh diterima
Ka Fai
29 Jan 2023
Ka Fai
Menginap 6 malam pada Jan 2023
10/10 Cemerlang
Pasqualino, Vasto
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
5 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pasqualino
Menginap 1 malam pada Dis 2022
8/10 Baik
NICHOLAS
10 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
NICHOLAS
Menginap 7 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
1 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
26 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
17 Ogo 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
27 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Gerhard, Linz
Mengembara bersama pasangan
16 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Gerhard
Menginap 2 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
2 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
30 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
21 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
20 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Jeroen, Noord Brabant
Mengembara bersama keluarga
5 Mei 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jeroen
Menginap 4 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
29 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Apr 2019