Red Roof Inn Richmond, VA – W Broad St

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Richmond terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Red Roof Inn Richmond, VA – W Broad St

Meja sambut tetamu
Mesin layan diri
Ruang Istirahat Lobi
Bahagian luar
Meja, ruang kerja komputer riba, langsir/tirai gelap terus

Ulasan

6.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM253
RM294 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Okt - 2 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Saluran kabel
Meja
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Saluran kabel
Meja
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 2 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Saluran kabel
Meja
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
7201 W Broad St, Building A, Richmond, VA, 23294

Tempat berdekatan

  • Hospital Henrico Doctors - 3 min memandu - 2.5 km
  • Universiti Richmond - 6 min memandu - 4.4 km
  • Taman Botani Lewis Ginter - 6 min memandu - 5.6 km
  • Virginia Commonwealth University - 9 min memandu - 12.3 km
  • Pusat Beli-belah Short Pump Town Center - 10 min memandu - 13.0 km

Bergerak

  • Stesen Richmond Staples Mill Road - 6 minit memandu
  • Bandar Richmond, VA (RIC-Lapangan Terbang Antarabangsa Richmond) - 21 minit memandu

Restoran

  • ‪Burger King - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Cicis - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Buffalo Wild Wings - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬2 min memandu

Tentang hartanah ini

Red Roof Inn Richmond, VA – W Broad St

Hotel berdekatan Pusat Beli-belah Short Pump Town Center
Red Roof Inn Richmond, VA – W Broad St menyediakan kemudahan seperti sarapan Eropah percuma dan kemudahan dobi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama, mesin layan diri dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Perkhidmatan ATM/perbankan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 59 bilik menawarkan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi dan pengering rambut
  • Sistem pemanasan kawalan suhu, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 9:00
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • Dibina pada 1992
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Lain-lain

  • Kerusi meja
  • Meja
  • Panggilan jarak jauh percuma
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Ruang kerja komputer riba
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum USD 105 setiap penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 36 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: USD 50 setiap penginapan, sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum USD 105 untuk setiap penginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan lampu luar
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Haiwan kesayangan mesti diisytiharkan semasa daftar masuk. Tetamu yang membawa 1 haiwan kesayangan tidak akan dikenakan bayaran haiwan kesayangan. Fi haiwan kesayangan yang disenaraikan dalam bahagian Fi hanya terpakai jika tetamu membawa 2 atau lebih haiwan kesayangan. Haiwan kesayangan mesti diikat di kawasan awam hartanah. Para tetamu dijangka membersihkan kawasan haiwan kesayangan mereka.

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Red Roof Inn Richmond Va
Red Roof Inn Richmond VA – W Broad St
Red Roof Inn Richmond, VA – W Broad St Hotel
Red Roof Inn Richmond, VA – W Broad St Richmond
Red Roof Inn Richmond, VA – W Broad St Hotel Richmond

Soalan lazim

Adakah Red Roof Inn Richmond, VA – W Broad St mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 36 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Red Roof Inn Richmond, VA – W Broad St?

Setakat 25 Sep 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Red Roof Inn Richmond, VA – W Broad St pada 1 Okt 2025 bermula serendah RM 253.18, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Red Roof Inn Richmond, VA – W Broad St?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Red Roof Inn Richmond, VA – W Broad St?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Red Roof Inn Richmond, VA – W Broad St?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Red Roof Inn Richmond, VA – W Broad St?

Terletak di Richmond, hotel ini sejauh 3 bt (5 km) dari Virginia Hospital & Health, Hospital Henrico Doctors dan Shops at Willow Lawn. Robins Center dan Universiti Richmond juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Ulasan

Red Roof Inn Richmond, VA – W Broad St Ulasan

6.0

5.6

Kebersihan

5.2

Kemudahan

6.2

Kakitangan & perkhidmatan

5.6

Mesra alam

5.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 37 daripada 152 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 26 daripada 152 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 17 daripada 152 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 29 daripada 152 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 43 daripada 152 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Travis

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Respectful staff that to accommodate any concerns!
Menginap 2 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

jazmine

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
No comentario mejor pero del uno al 10 un 3 le daré
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

ronina

Renovation is good however breakfast could be a lot better
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Farhad

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
One of the Dirty’s hotel in the world
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Winston

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Gabriel

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Super mala está lleno de cucarachas huele a orina de perros por todos lados el desayuno es malo súper sucio no me gustó nada de ese hotel
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

MELISSA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Convient
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Amalia

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel was an absolute nightmare from start to finish. The cleanliness was non-existent-dirty, stained sheets, foul odors, and a complete lack of hygiene. The room was filthy and poorly maintained, making it impossible to feel comfortable or safe. To make matters worse this disrespectful, distasteful was very unprofessional, and showed complete negligence towards us. Most alarmingly, this same employee threatened my son to a dual outside of the hotel, as if we lived in the 1800's and were going to take 10 steps and battle it out. He frightened us and this was unacceptable and appalling. This experience left us traumatized, and I STRONGLY advise against anyone from staying at the "Red Hood Inn". It is unsafe, disgusting, and poorly managed this place should be closed.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Daineria

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was extremely rude, refused to reactivate my key when I paid for an additional night ,I was locked out of my room w all my stuff at it & the dude at the desk just yelling & cursing at me. Literally had to get police involved & still struggling to get a refund.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Elton

Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Amin, Kennesaw

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel was so terrible. It has a bad bug no iron no hairdresser no soap in the bathroom very small rooms, metal bed and surprisingly you know telecom like we cannot even connect to reception if you need anything and reception is on other side of the building, the worst experience I ever had, we had booked for two days but we check out in one day. The reception is make us cancel two days and then he did it for one day and we paid there for one day so he canceled the Expedia booking. I guess I don't know. never ever go to this red roof.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Karen

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I never leave reviews but I felt inclined to for the terrible experience here. Front desk staff was not polite. The first room I was given was extremely dirty but I felt an urge to shower before requesting a change. The tub was clogged and I didn’t realize so by the time I finished showering the water was up my calf. Disgusting considering the tub was already dirty. The second room they assigned me was better but there were so many cockroaches. Especially at night. Air conditioner had mold. I spent 5 nights there and room service did not come once. I had to catch staff to request toilet paper or towels. The washers and dryers were out of service. Overall a terrible experience.
Menginap 5 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Megan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was very friendly. The property and room was very clean and nicely renovated. Thank you for the hospitality.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Kaytlynne

Menginap 19 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Kayla

Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Nancy

It was clean and it’s close to I 64
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Tammy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Quick 1 night stay. For the price not bad.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Steph

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Terrible ho

The lobby looked like a hospital waiting room. No one was at the desk. They were unfriendly when they did appear. Hallways had clearly unvacuumed carpets. A prong was sticking out of the mattress. Pillows were rock hard. I changed hotels for my second night.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Clarence

Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Clarence

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Melissa

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
There were a good bit of stairs. The bed was uncomfortable and the room as a whole was dirty in like the cornors and behind doors. We did try breakfast due to the dirtiness of the room.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Denslo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The location was convenient, clean, quiet and the price was right!!!
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Rosa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great stay for a short stay… let price are very friend … Room was perfect for us we had 2 pets … breakfast was limited but ok .. I was happy for the price thank you!
Menginap 1 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Janet

Menginap 1 malam pada Mei 2025