Perla

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat sarapan percuma, berhampiran Stadium Renang Riccione

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Perla

Termasuk sarapan Inggeris setiap hari
Double Room | Peti besi dalam bilik, Wi-fi percuma
Lobi
Meja sambut tetamu
Kolam renang terbuka

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk sarapan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Mesra haiwan kesayangan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Family Room

Sorotan

Penyaman udara
TV
Pengering rambut
Peti besi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Dua Tingkat Bujang

Basic Room

Sorotan

Penyaman udara
TV
Pengering rambut
Peti besi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Triple Room

Sorotan

Penyaman udara
TV
Pengering rambut
Peti besi
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Pengering rambut
Peti besi
  • 11 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Comfort Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Pengering rambut
Peti besi
  • 11 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Quadruple Room

Sorotan

Penyaman udara
TV
Pengering rambut
Peti besi
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Dua Tingkat Bujang
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Viale Gabriele D'Annunzio 77, Riccione, RN, 47838

Tempat berdekatan

  • Viale Dante - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Stadium Renang Riccione - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Pusat Konvensyen Riccione - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Viale Ceccarini - 3 min memandu - 1.8 km
  • Aquafan - 6 min memandu - 3.6 km

Bergerak

  • Stesen Riccione - 3 minit memandu
  • Rimini (RMI-Lapangan Terbang Antarabangsa Federico Fellini) - 4 minit memandu

Restoran

  • ‪Ristorante Pizzeria Alba - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Pizzeria da Massimo - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Bar Embassy - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Gelateria Luca - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Ristorante Pizzeria da Lele - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Perla

Hotel berdekatan Viale Ceccarini
Terletak berdekatan Stadium Renang Riccione dan Aquafan, Perla menyediakan sarapan Inggeris percuma, teres dan bar. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati bilik wap. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti restoran.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan, kakitangan berbilang bahasa dan hartanah bebas asap rokok
  • Perkhidmatan dobi, lif dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Perla mempunyai sentuhan bermakna seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Atas dasar terhad dan telefon

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)

Makanan dan minuman

  • Sarapan Inggeris percuma tersedia setiap hari 8:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik wap

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (ketersediaan terhad)

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan boleh menginap percuma
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
Sehingga 9 kg setiap haiwan peliharaan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR15.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.00 seorang semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil bayi: EUR 15.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Perla Hotel Riccione
Perla Riccione
Perla Hotel
Perla Riccione
Perla Hotel Riccione

Soalan lazim

Adakah Perla mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Perla mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan anjing dengan berat maksimum sehingga 9 kg untuk setiap haiwan kesayangan.

Berapakah fi parkir di Perla?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Perla?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00.

Apakah masa daftar keluar di Perla?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Perla?

Terletak di Riccione, hotel ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Stadium Renang Riccione dan Viale Ceccarini. Aquafan dan Via Dante juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan. Stesen Riccione sejauh 24 minit berjalan kaki.

Perla Ulasan

Ulasan

9.4

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 31 daripada 47 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 14 daripada 47 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 47 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 47 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 47 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Strandnah, gutes Frühstück, wenige Hotel Parkplätze,
Menginap 2 malam pada Ogo 2020

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Non ho trovato nulla di speciale.. anche lo stile è confusionale. Sono rimasta delusa dalle aspettative, in primis perché ho trovato il personale staff molto freddo, mai un sorriso, mai una battuta. Glaciali. Cordiale una ragazza nella sala colazione. In camera avevamo le formiche.. che potrebbe capitare, ma lì erano davvero molto evidenti, impossibile non siano state notate dalla donna delle pulizie, perchè uscivano dall' armadio e camminavano per un bel tratto, quotidianamente. Colazione molto buona e varia. La camera e il bagno erano puliti, ma sotto al letto c'era molta polvere e lo so perchè il mio cane è andato sotto ed è tornato pieno di "gatti" di polvere. Piscina carina e pulita, ma ci sono due lettini che erano sempre occupati da una donna che lasciava quotidianamente le asciugamani sopra, anche se in realtà stava al mare (lo staff di un hotel non dovrebbe permetterlo). Poi 15 Euro al giorno per il parcheggio di un 3 stelle e 25 Euro di surplus per il cane (di due kg) mi sembrano eccessivi..
Menginap 3 malam pada Jul 2019

10/10 Cemerlang

GERALD

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10 von 10

Der Aufenthalt hat eigentlich unter schlechten Vorzeichen begonnen, es hat ein Mißverständnis zu einer unnötigen Diskussion und zu einigem Ärgernis geführt. ABER: Eduardo der Eiegntümer dieser wahrhaftigen Perle von Hotekl hat mit seiner Diplomatie und riesigen Gastfreundschaft diesen Aufenthalt für uns unvergessliche gemacht. Es war traumhaft, ein tolles Ambiente, saubere Zimmer, nettes Personal, alle Wünsche wurden erfüllt. Nächstes Jahr, gerne wieder!
Menginap 5 malam pada Jul 2018

6/10 Boleh diterima

Carmen

Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Necesita mejorar

Es muy ruidoso. No hay carteles de "no molestar" y en cuanto sales para desayunar entran sin más. Incluso entraron a limpiar cuando estábamos durmiendo, un domingo a las 9 de la mañana
Menginap 3 malam pada Jun 2018

10/10 Cemerlang

Giulia, Roma

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2018

10/10 Cemerlang

Giuseppe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Come a casa

Soggiorno spesso in questo hotel perché soddisfa a pieno tutte le mie necessità!!! Valore aggiunto è la simpatia è la disponibilità dei proprietari!! Consigliatissimo!!

10/10 Cemerlang

DOMENICO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2018

10/10 Cemerlang

Massimo Bar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

hotel particolare

ottimo hotel molto particolare,adattissimo per famiglie con bambini ,colazione fantastica da 5 stelle. unico neo letto piccolo in due persone era corto stretto.
Menginap 2 malam pada Jul 2017

10/10 Cemerlang

Annalisa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

Solveig

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Perfekt läge nära stranden

Fint hotell, fräsht rum. Fin liten pool. Perfekt läge nära shoppinggatan Dante och nära en fantastisk sandstrand och en ännu större pool. Fräck inredning i lobbyn. Tyvärr fungerade inte Wifi på rummet utan bara i lobbyn. Ägaren och övrig personal var väldigt trevliga och "service minded".

8/10 Baik

Gianfranco

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Hotel buono.

Salve hotel decisamente buono, vicinissimo al centro, servizi e personale eccellente, l'unica pecca sono le camere e ascensore un po piccole. Il resto tutto bene.

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

Andrea

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

10/10 Cemerlang

Carlotta , G.

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Personale eccezionale. Posizione comoda al mare e al centro. Attenzione massima alle richieste del cliente

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ve lo consiglio..

Ottima la posizione dell'hotel e la comodita' della stanza; perfetta soluzione per rapporto qualita' prezzo; personale cordiale, disponibile e con ottimo senso pratico.

8/10 Baik

paolo, roma

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel molto bello a 2 passi dal mare

Soggiorno con la famiglia, tutto ok. Posizione ottima vicino alla spiaggia e vicino alla zona commerciale di Riccione. Personale molto cortese e colazione ottima.

8/10 Baik

Raffaele, Monza

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bella esperienza. Per pochi giorni a Riccione è una perfetta sistemazione. Colazione abbondante, servita con cortesia e professionalità: io la faccio sempre salata e c'era di tutto, dai salumi alla frutta fresca. Posizione ottima per tutti i servizi e tutto a piedi, dal mare ai ristoranti e ai supermarket: non ho usato l'auto per 4 giorni!

10/10 Cemerlang

Annalisa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

massimo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

8/10 Baik

MARCO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I have been at hotel perla with two friends of mine. The hotel is really nice and the staff is incredible friendly. A additional plus is the free snack the hotel offers at 12:00.

10/10 Cemerlang

Luciano, Milano

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Curato in ogni aspetto

Scotty, beam me up: è la prima frase che leggerete in ascensore mentre sarete teletrasportati nella vostra camera. Un modo simpatico e originale per iniziare la vacanza. E l’albergo lo definirei proprio così: simpatico e originale, ma anche curato e pulito. Probabilmente le tre stelle di cui è accreditato non gli rendono completa giustizia. Dietro il progetto si vede l’ispirazione dell’architetto che ne ha curato i dettagli. Le tinte, gli accessori, i tendaggi e i mobili utilizzati sono stati abbinati con cura e buon gusto. Nulla è lasciato al caso. Se si volesse trovare qualche piccolo difetto direi che in alcuni casi il design ha preso il sopravvento sulla funzionalità. Così in bagno mancano mensole per appoggiare lo shampoo in doccia, idem sul lavandino, il pomello della porta è così vicino allo stipite della porta (e vi è un motivo estetico per cui è lì messo) che risulta difficile girarlo (soprattutto ai bambini) e infine i rotoli di carta igienica sono abbarbicati sul calorifero in quanto manca l’apposito accessorio. Ma tutto ciò non compromette il giudizio finale. Il personale è cordiale ed efficiente e i pasti sono vari, curati e con prodotti di qualità. In alcuni casi però la preparazione poteva essere migliore (pietanze tiepide o paste un po’ scotte) ma anche in questo caso, quando un albergo è al completo, sono cose che possono capitare. Molto efficaci l’insonorizzazione e la climatizzazione delle camere, che consentono un riposo davvero ottimo.

10/10 Cemerlang

Barbara, Varese

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ospitalità Romagnola ed eleganza

Purtroppo troppo breve. Servizio ottimo, grande attenzione ai dettagli. Viva il capitano Kirk!!!