Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Adler





Terletak berdekatan Beach Village Water Park dan Aquafan, Adler menyediakan sarapan bufet percuma, bar dan restoran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
TV
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Meja
Almari pakaian
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
TV
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Meja
Almari pakaian
Lihat semua foto untuk Single Room

Single Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
TV
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Meja
Almari pakaian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Viale Monti 59, Riccione, RN, 47838
Bergerak
Tentang hartanah ini
Adler
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.20 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: EUR 3 sehari
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5 setiap penginapan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Penyaman udara boleh didapati dengan dikenakan bayaran tambahan
- Bayaran katil bayi: EUR 10.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama
Transaksi tanpa tunai tersedia
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Adler Hotel Riccione
Adler Riccione
Adler Hotel
Adler Riccione
Adler Hotel Riccione
Soalan lazim
Adler Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.6/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.6/10
Mesra alam
Ulasan
3 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
Gaia
4 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Gaia
Menginap 1 malam pada Mei 2024
6/10 Boleh diterima
Margherita
Mengembara bersama pasangan
9 Jul 2023
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Margherita
Menginap 1 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
mirko
Mengembara bersama kumpulan
5 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
mirko
Menginap 2 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Nadiia
11 Apr 2023
Nadiia
Menginap 3 malam pada Apr 2023
10/10 Cemerlang
Eugenio
23 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Eugenio
Menginap 1 malam pada Mei 2022
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
27 Jun 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2021
10/10 Cemerlang
Alfredo
22 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alfredo
Menginap 8 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
19 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
9 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Apr 2018
10/10 Cemerlang
Marco, Verona
1 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel a conduzione familiare e 2 passi dal mare
Marco
Menginap 2 malam pada Apr 2018
10/10 Cemerlang
laura, Milano
18 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vacanza
laura
Menginap 6 malam pada Sep 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
16 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sofort wieder!
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Sep 2017
10/10 Cemerlang
Alexis
27 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Highly recommended
Alexis
Menginap 4 malam pada Jul 2017
6/10 Boleh diterima
Enzo, Cagliari
17 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Buon punto d'appoggio a Riccione.
Enzo
Menginap 4 malam pada Jul 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
13 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Jul 2017
8/10 Baik
Michelle, Sondrio
10 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Albergo grazioso, personale cortese ed accogliente
Michelle
Menginap 4 malam pada Jul 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
12 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gentilezza e cortesia
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
maria grazia, Bologna
30 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Piacevole soggiorno
maria grazia
10/10 Cemerlang
susanna
11 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
susanna
8/10 Baik
IVAN, ASTI
8 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
RICCIONE ED ADLER, OTTIMA ACCOPPIATA!!!
IVAN
8/10 Baik
Enzo, brescia
4 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
relax
Enzo
8/10 Baik
savino, adelfia
29 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
hotel due stelle sorprendentemente confortevole
savino
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
10 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Daniele
19 Sep 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan