Hotel pangsapuri

Marina Rabat Suites & Apartments

Hartanah 3.5 bintang
Hotel pangsapuri pantai yang terdapat kedai kopi atau kafe dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Marina Rabat Suites & Apartments

Apartment, 2 Bedrooms | Makan dalam bilik
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh, ketuhar gelombang mikro, ketuhar
Balkoni
Taman
Tasik

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Pendiangan
  • Dapur
  • Penyaman udara
  • Termasuk parkir
  • Ruang Terbuka
Harga semasa ialah RM734
RM820 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Jul - 23 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Apartment, 2 Bedrooms, Ground Floor

Sorotan

Laman dalam berperabot
Pendiangan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV skrin rata
  • 115 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • 1 bilik mandi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Apartment, 1 Bedroom

Sorotan

Balkoni berperabot
Pendiangan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
  • 80 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • 1 bilik mandi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Apartment, 2 Bedrooms

Sorotan

Balkoni berperabot
Pendiangan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
Mesin basuh
  • 115 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • 1 bilik mandi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Apartment, 3 Bedrooms

Sorotan

Balkoni berperabot
Pendiangan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
Mesin basuh
  • 200 meter persegi
  • 3 bilik tidur
  • 1 bilik mandi
  • Boleh menampung 6
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 4 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Marina Bouregreg, Avenue de Fes, Salé

Tempat berdekatan

  • Marina Bouregreg Salé - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Menara Hassan - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Parlimen Maghribi - 3 min memandu - 2.2 km
  • Pantai Rabat - 3 min memandu - 2.2 km
  • Kasbah Oudaias - 4 min memandu - 2.2 km

Bergerak

  • Bab Lamrissa Tram Stop - 6 minit berjalan kaki
  • Stesen Sale Ville - 17 minit berjalan kaki
  • Rabat (RBA-Salé) - 13 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪La rive - Marina Bouregreg - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪MarinaSla - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Cafe Nefertiti - ‬3 min memandu
  • ‪Dar El Medina - ‬4 min memandu

Tentang hartanah ini

Marina Rabat Suites & Apartments

Hotel pangsapuri pantai yang terdapat kedai kopi atau kafe dan restoran
Hotel pangsapuri ini menyediakan restoran, kedai kopi atau kafe dan taman.Akses Internet wayarles percuma dan tempat letak kenderaan sendiri percuma turut disediakan. Kemudahan lain termasuklah kakitangan berbilang bahasa. Setiap pangsapuri terdapat sebuah pendiangan yang menjadi kemegahan serta menawarkan Wi-fi percuma dan dapur. Untuk menikmati sedikit hiburan, televisyen skrin rata dilengkapi saluran satelit, sementara tetamu turut boleh menikmati ciri menyenangkan seperti sebuah peti sejuk dan sebuah ketuhar gelombang mikro. Pengemasan terhad tersedia.
Marina Rabat Suites & Apartments menawarkan 7 bilik penginapan berhawa dingin serta pendiangan dan air botol percuma. Bilik penginapan di hotel pangsapuri 3.5 bintang ini terdapat dapur dengan peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh, dapur, ketuhar gelombang mikro dan alat memasak/pinggan mangkuk/perkakas dapur. Bilik mandi terdapat tab mandi atau pancuran dan pengering rambut.

Hotel pangsapuri di Salé ini menyediakan akses internet wayarles percuma. Televisyen skrin rata disertakan dengan saluran satelit premium.Selain itu, di dalam bilik terdapat pembancuh kopi/teh dan seterika/papan seterika. Khidmat pengemasan disediakan atas dasar terhad.

Aktiviti rekreasi yang disenaraikan di bawah disediakan sama ada di tapak atau berdekatan; bayaran mungkin dikenakan.

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di pangsapuri: Wi-Fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-Fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Dapur

  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Cerek elektrik
  • Dapur
  • Ketuhar
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh

Tempat makan

  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Perkhidmatan bilik terhad

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran
  • Tuala disediakan

Ruang tamu

  • Pendiangan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit premium

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Keselesaan

  • Penyaman udara
  • Sistem pemanasan

Haiwan kesayangan

  • Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kesesuaian/Kebolehcapaian

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Perkhidmatan dan kemudahan

  • Air botol percuma
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Pengemasan (ketersediaan terhad)
  • Seterika/papan seterika

Aktiviti menarik

  • Aktiviti luncur angin berdekatan

Ciri keselamatan

  • Pengesan karbon monoksida tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah itu atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih)
  • Pengesan asap tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak)
  • Pemadam api

Umum

  • 7 unit
  • Taman

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah mengenakan caj sebanyak 3 peratus untuk pembayaran menggunakan kad kredit
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 9:00 - 23:00
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 72 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 23:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: MAD 13.20 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 3 peratus

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Hartanah juga dikenali sebagai

Marina Rabat Suites Apartments Sale
Marina Rabat Suites Apartments
Marina Rabat Suites Sale
Marina Rabat Suites
Marina Rabat Suites Apartments
Marina Rabat Suites & Apartments Salé
Marina Rabat Suites & Apartments Aparthotel
Marina Rabat Suites & Apartments Aparthotel Salé

Soalan lazim

Adakah Marina Rabat Suites & Apartments mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Marina Rabat Suites & Apartments?

Setakat 12 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Marina Rabat Suites & Apartments pada 22 Jul 2025 bermula serendah RM 733.89, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Marina Rabat Suites & Apartments?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Marina Rabat Suites & Apartments?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Marina Rabat Suites & Apartments?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Marina Rabat Suites & Apartments memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya Marina Rabat Suites & Apartments?

Terletak di Bab Lamrissa, hotel pangsapuri pantai ini sejauh 1 bt (2 km) dari Marina Bouregreg Salé, Masjid Besar & Medersa dan Rue des Consuls. Masjid Besar dan Taman Andalusia juga dalam jarak 1 bt (2 km). Bab Lamrissa Tram Stop sejauh 6 minit berjalan kaki dan Gare de Salé Tram Stop sejauh 15 minit berjalan kaki.

Marina Rabat Suites & Apartments Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 20 daripada 52 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 18 daripada 52 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 9 daripada 52 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 52 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 52 ulasan

8.2/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Abdulla

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing experience and professional customer service
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Abdulla

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Absolutely perfection and good hospitality
Menginap 3 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

aline

Lack of communication and management

The marina area of Salé is well located. We booked for the first 2 weeks of April. We arrived at the end of Ramadan which was a statutory holiday. The check in was done very fast and not much information was given to us.all she was interested in was that i leave a good review on booking.She told us that it was a holiday for them today and i felt like i was disturbing her. The apartment was never inspected before the rental. We had water issues in both of the bathroom sinks.and we only had one towel left on the bed. I asked for an extra bath towel and 2 hand towels and i finally got them at 11pm that night. Getting a plumber was also difficult. The apartment is not as described on the hotels.com website. Seems that alot of the furniture was removed, lots of lights didn't work. Patio doors didn't open because handles were missing. We stayed for over 8 days so we were entitled to 2 cleanings. But we never saw a cleaning lady during our stay. The apartment was priced very high considering the amenities..i had never stayed in an apartment that doesn't even give you a starter kit with dishsoap sponge shampoo etc etc no broom or mop to clean up my water on the floor from the leaky sinks. Never had any contact with the lady that booked us in.she never even checked to see if all our issues were resolved. The area is very noisy at night for the scooters racing down the road. The day before we left , i wanted to know where to leave the keys. I was very disappointed with my stay.
Menginap 9 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Mohammed

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Marina Rabat Suites & Apartments is a wonderful place with a fantastic location. The staff is very nice and welcoming, making the stay even more enjoyable. Highly recommend for a great experience.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Jose Manuel

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan

Buen apartamento y mal servicio.

Hubo poquísima comunicación para poder encontrar el sitio y tener las instrucciones de entrada. Los pisos son amplios y están bien, pero el servicio es mediocre, nos hicieron perder 2 horas para hacer el check in.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Abdul

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I recently stayed at Marina Rabat Suites and Apartments, and the experience was far from what I expected. The biggest issue was the air conditioning, which was only available in one bedroom and the living room—not all three bedrooms as we assumed. It wasn’t cooling properly, and despite being told there was a leak, it never got fixed, leaving us uncomfortable day and night. The lack of a fan made it worse. Service was disappointing as well. No one was there to welcome us or provide check-in/check-out instructions; they simply handed over the keys. The cleaning staff seemed uninterested in maintaining the apartment, and when we requested an iron, it took two days to arrive. The apartment itself was spacious and well-decorated, but the location of the on-site restaurant was inconvenient—a 15-minute walk away. The menu lacked variety, felt like fast food rather than traditional Moroccan cuisine, and the service was painfully slow. Meals took over two hours, and items were often missing. Staff were unfriendly, adding to the disappointment. On the last day, despite ordering breakfast in advance, nothing was served, and we were told the restaurant was closed due to staff illness. Overall, the poor air conditioning, inadequate service, and disappointing dining experience overshadowed the apartment’s luxury, and I wouldn’t recommend staying here unless these issues are addressed.
Menginap 5 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

ABDELKADER

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Excellent

Je remercie la gérante pour son accueil et sa réactivité. L’appartement est bien équipé et très bien placé. Je recommande vivement.
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Sabah

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Super séjour

Séjour super. Nous étions en famille, l'appartement était très spacieux et propre. Nous étions a proximité de tout. Et pour l option demi pension c était pas mal surtout pour les enfants. Un grand merci a Khadija et Bouchra pour leur professionnalisme 👍
Menginap 4 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

hanane

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
L’endroit parfais appartement spacieux manque juste produit contre les moustiques car nous avons le fleuve en face sinon ras
Menginap 4 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

ALPHA YARIS

Mengembara bersama keluarga
Notre séjour a été convenable pour la famille, le logement est facile d'accès et très proche de la luigne de transport RER.
Menginap 13 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

Sherri

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan
Had to switch apartment the day after. Because it wasn’t what I booked . I had to wait for one to be available .Not all the rooms have lights. There was always problems with something. Internet was very slow, cut off every 15 minutes. TV stations freeze all the time. Toilet was broken. They take their time to respond . Overall the stay wasn’t terrible. I will book this place again. They need to improve and fix those a little things. They need to work on communication. In case of an emergency they will not respond back on time. I gave them three stars Because those a little things that they need to work on.
Menginap 12 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Jorge

Menginap 1 malam pada Feb 2024

2/10 Teruk

Issam

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The service is the one of amateurs with a bad attitude. I had a reservation to spend the initial portion of my honeymoon at your establishment. I had specifically requested, if possible, a desirable unit with a pleasing view. To my astonishment, upon our arrival, there was no one present to welcome us. Furthermore, the apartment we were assigned faced another building, and we did not receive the half-board dinner and lunch that we had paid for. At first the lady of the restaurant denied us and asked us to wait for a long time while people are being served saying she has no information about our stay later when she came saying that we only have 1 night which is wrong . After 1h of rude behavior we decided to leave . I contacted Khadija, the individual designated as our point of contact, she informed me that all units were fully booked and that the decision-making authority rested solely with the manager, leaving her unable to provide any assistance. For parking at first they asked us to put our car in spot 40 and after 2h they sent us a message saying no we have to move our car to spit 42 . This situation has left us feeling neglected and disregarded, reflecting poorly on the management's concern for customer satisfaction and the delivery of advertised services. Given the lack of responsiveness from the contact person, I will now pursue an official complaint with Expedia
Menginap 2 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Mohamed yassin

Sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

Mohamed

Menginap 7 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

Murad

Menginap 1 malam pada Dis 2023

4/10 Lemah

Mohammad

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Issam

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Appartement spacieux lumineux et super bien agencé.lit confortable et placard de rangement spacieux et équipement des appareils ménagers à disposition. Personne gérant l’appartement très agréable et l’accès au restaurant à la Marina avec la demi pension 👍
Menginap 3 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

HICHAM

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2023

8/10 Baik

bassam, Kissimmee

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice place
Menginap 2 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Thérèse

Sukakan: Kebersihan
Menginap 4 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

fouad

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
séjour agréable rien à dire. super emplacement
Menginap 3 malam pada Ogo 2023

6/10 Boleh diterima

Diane

Menginap 2 malam pada Ogo 2023

8/10 Baik

Hakim

Menginap 4 malam pada Ogo 2023

6/10 Boleh diterima

Fatiha

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Peut mieux faire !

Lors de notre réservation tout semblait idyllique. Cependant, nous sommes un peu déçus de notre sejours. L'emplacement est certes agréable à la marina de Rabat mais les services ne sont pas à la hauteur. Il n'y a pas de réception physique, la communication se fait par téléphone. Malgré des reponses rapides, le service ne suit pas Sur deux semaines, le ménage a été fait une seule fois, à notre demande, malgré qu'on nous ait assuré que cela devait se faire trois fois pendant le sejours (15 jours). Le menage a été partiel et tres aleatoire. Idem pour les serviettes, changées une seule fois. L'appartement a subit des degats des eaux dont les stigmates sont encore visibles. Un coup de peinture peut suffire a donner une impression de propreté appréciable. Pour la demi pension, le restaurant est est peu loin de l'appartement, il faut marcher un bon quart d'heure pour y arriver. La carte n'est pas très variée, vous avez le choix entre les grillades de poulet, de bœuf ou de kefta, pizza ou salade de riz ou niçoise. Tres souvent en rupture de stocks avec aucune substitution proposée.cependant, les plats étaient très bons. Le petit déjeuner est par contre assez varié. Nous nous sommes regalés. Bref, des petites choses qui peuvent ne pas avoir envie de recommander le lieu. Dommage !
Menginap 14 malam pada Jul 2023