Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan sebuah kelab kesihatan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group

Kolam renang terbuka bermusim
Lobi
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba
Teres atas bumbung

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Sarapan tersedia
  • Spa
  • Termasuk parkir
  • Gim
Harga semasa ialah RM471
RM554 jumlah
termasuk cukai & fi
14 Ogo - 15 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Deluxe Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Jubah mandi
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, View

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Jubah mandi
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Ratu (Queen)

Junior Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bidet
Jubah mandi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Jubah mandi
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Jubah mandi
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Junior Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Jubah mandi
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Jubah mandi
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Suite

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bidet
Jubah mandi
Pengering rambut
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Place Sidi Makhlouf, Rabat, 10000

Tempat berdekatan

  • Menara Hassan - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Marina Bouregreg Salé - 9 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Pantai Rabat - 20 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Kasbah Oudaias - 20 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Parlimen Maghribi - 2 min memandu - 2.2 km

Bergerak

  • Place du 16 Novembre Tram Stop - 1 minit berjalan kaki
  • Stesen Rabat Ville - 19 minit berjalan kaki
  • Rabat (RBA-Salé) - 15 minit memandu

Restoran

  • ‪La rive - Marina Bouregreg - ‬20 min berjalan kaki
  • ‪MarinaSla - ‬3 min memandu
  • ‪Cafe Nefertiti - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Dar El Medina - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Le Dhow | Restaurant - Lounge - ‬11 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group

Mewah bagi hotel berdekatan Menara Hassan
Terletak berdekatan Marina Bouregreg Salé dan Kasbah Oudaias, Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group menyediakan teres atas bumbung, beli-belah di tapak dan salun rambut. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna atau Mandi tangas / hammam dan nikmatilah lulur badan, urut atau rawatan badan. Nikmati masakan Maghribi dan banyak lagi di dua tapak restoran. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pendiangan di lobi.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Perkhidmatan rencam, meja/kaunter hadapan 24 jam dan sajian kopi/teh di ruang bersama
Ciri-ciri bilik
Semua 192 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bidet, tab mandi atau pancuran dan pengering rambut
  • Televisyen dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, penjagaan anak dalam bilik (surcaj) dan sistem pemanasan

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:30 dengan bayaran: EUR 19 untuk orang dewasa dan EUR 9.50 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Veranda

Aktiviti menarik

  • Beli-belah
  • Kelab kesihatan
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Sauna

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Teres atas bumbung

Spa

  • 2 bilik rawatan
  • Lulur badan
  • Mandian Turki
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan pranatal

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 5 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Jubah mandi
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal akan dikenakan
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 3.66 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 19 untuk dewasa dan EUR 9.5 untuk kanak-kanak
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Kolam bermusim akan dibuka dari 01 Januari hingga 31 Ogos
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Farah Golden Tulip Rabat
Golden Tulip Farah
Golden Tulip Farah Hotel
Golden Tulip Farah Hotel Rabat
Golden Tulip Farah Rabat
Golden Tulip Rabat
Golden Tulip Farah Rabat Hotel Rabat
Golden Tulip Farah Rabat Hotel
Rabat Golden Tulip
Farah Rabat Hotel
Farah Rabat
Borj Rabat – Of Barcelo Group
Hotel Rabat – A member of Barceló Hotel Group
Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group Hotel
Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group Rabat
Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group Hotel Rabat

Soalan lazim

Adakah Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka bermusim.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group?

Setakat 8 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group pada 14 Ogo 2025 bermula serendah RM 470.54, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group?

Terletak di Quartier Hassan, hotel mewah ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Menara Hassan, Parlimen Maghribi dan Kasbah Oudaias. Pantai Rabat dan Marina Bouregreg Salé juga dalam jarak 1 bt (2 km). Place du 16 Novembre Tram Stop hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Pont Hassan II Tram Stop sejauh 6 minit berjalan kaki.

Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 57 daripada 269 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 77 daripada 269 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 62 daripada 269 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 37 daripada 269 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 36 daripada 269 ulasan

7.0/10

Kebersihan

7.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.4/10

Kemudahan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Mohd sufi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

Dounia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Majed, San Antonio

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fantastic location Miserable facilities and forneture Very good staff
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

saliha

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Dicht
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Jacqueline

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Roylan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
For being a five star hotel, i expected more. The first room, horrible view and condition, we changed rooms, much better.
Menginap 4 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Andrea

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Andrew

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property was a little dated and run down. The room service was extremely slow, 1 hr wait for food and 40min for simple bottled drinks on ice.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Bahria

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Majd

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Mohammed

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito bom !
Menginap 3 malam pada Jan 2025

4/10 Lemah

Shawn

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel is dated, needs an update.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Leyla, Longueuil

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I do not recommend this hotel. From the moment we arrived, the experience was disappointing. It took over an hour to get our rooms, and the digital key cards were a constant issue. Each time I went to my room, the card wouldn’t work, forcing me to return to reception to reactivate it. Combined with a painfully slow elevator, this became incredibly frustrating. The room itself was outdated, with old furniture and surfaces covered in dust, including inside the closet. The quality of the toilet paper was extremely poor, and there was no coffee maker in the room. The provided instant coffee was of very low quality and wasn’t replenished daily. The breakfast buffet was disappointing, with a very limited selection that was repetitive, and on some days, even fewer options were available. Service during breakfast was also very slow. Overall, the hotel does not offer value for the money. The staff were unfriendly, and you should not expect a greeting or a smile from them. It was clear they didn’t care much about customer satisfaction or the quality of their service. This is definitely not a 5-star hotel.
Menginap 6 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Francisco José

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Normal

Hotel habitaciones envejecidas, situacion excelente, servicio normal,
Menginap 11 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Franck

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
L'hôtel est placé à un carrefour stratégique de la ville, et facilement accessible depuis les axes principaux. son plus son toit terrasse avec piscine. En général l'hotel mériterait un petit coup de rafraichissement, mais il est très correcte et le personnel est acceuillant et serviable
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Hamed

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Good

The hotel is good, but the furniture is very old, the location of the hotel is very excellent in the city and close to all shops and Old markets
Menginap 4 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Kristina

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Adam

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Old mobilia and bad it’s so bad it’s not good
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Amin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Beautiful view from the roof top, great location, rooms need to be refreshed, no safe in rooms, fridge not working
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Abdelali

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Staff are very welcoming , the location is perfectly close to most touristical spots , walking distances.
Menginap 3 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Slim

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Naima

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
My experience at [Hotel Rabat], where my family and I stayed from [2nd ] to September 5th, 2024, was nothing short of disastrous, and far from the 5-star experience we were led to expect.Upon arrival, I was initially given a room that overlooked a dump, which was unacceptable. I requested a room change, and while the hotel obliged, the only available option was a room with two single beds, which I reluctantly accepted out of necessity as I was unfamiliar with the city and had no alternative accommodation lined up.However, the new room was also in poor condition. The room had a terrible damp smell, and the entire hotel seemed dusty, particularly in the corners. This triggered my son’s allergies, causing him to cough throughout our stay. I reached out to Expedia for help and was assisted by Samyadeep, who tried to contact the hotel to rectify the issue. They assured me that the hotel would get in touch with me directly, but I never received any contact from the hotel.Samyadeep then attempted to find alternative accommodations for us but transferred me to another team. I was told to wait for the hotel to resolve the issue and that I would be contacted by Expedia within 3 to 24 hours. It is now September 5th, our check-out day, and I have yet to hear anything from Expedia or the hotel. Throughout our stay, the hotel’s conditions were unbearable: - The room smelled damp, and the hotel was visibly dusty. - The TV had only 5 channels, none of which were watchable due to interference
Menginap 3 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Salima

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan

Pas terrible

Convenable , bof bof la phot de la piscine est une tromperie monumentale ! Toute petite 3 transat qui se courrent après biensur toujours pris. Les prix de pressions boissons ou alimentaires excessifs ! Un café 5 euros Petit dej 18 euros/ pers.
Menginap 6 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Nassim

Menginap 2 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

Mr F R

Menginap 2 malam pada Ogo 2024