Jungmann
Hotel terdapat teres atas bumbung, dengan jarak berjalan kaki ke Dataran Bandar Bersejarah
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Jungmann





Ulasan
9.6 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room

Standard Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Praha 1 - Nové Mìsto Jungmannovo Námìstí, Prague, 11000
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel Essence
Hotel Essence
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
- Parkir tersedia
9.8 daripada 10, Luar Biasa, 878 ulasan
Harga ialah RM396
RM463 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Jul - 28 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: CZK 50.00 seorang semalam, sehingga 60 malam.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira CZK 125 untuk dewasa dan CZK 100 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: CZK 700 setiap kenderaan (sehala)
- Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: CZK 450 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit utama; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Hartanah juga dikenali sebagai
Jungmann Hotel
Jungmann Hotel Prague
Jungmann Prague
Jungmann Hotel
Jungmann Prague
Jungmann Hotel Prague
Soalan lazim
Jungmann Ulasan
Ulasan
9.6
Luar Biasa
9.8/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
9.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.2/10
Mesra alam
Ulasan
14 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Julie R
Mengembara bersama keluarga
6 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Julie R
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Yuji
31 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
優しいスタッフ&最高の立地
Yuji
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Miroslav
Pengembara perniagaan
7 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice small hotel in city centre
Miroslav
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
16 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Klein aber fein
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Richard
Mengembara bersama keluarga
11 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Richard
Menginap 4 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Mayra
5 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mayra
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
craig
Mengembara bersama pasangan
19 Sep 2024
craig
Menginap 2 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
ERNESTO MORENO
Mengembara bersama pasangan
24 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ERNESTO MORENO
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Anita
3 Ogo 2024
Anita
Menginap 3 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Oliver
22 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Oliver
Menginap 4 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Ellen Joy
11 Jun 2024
Ellen Joy
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Scott
Mengembara bersama kumpulan
3 Jan 2024
Scott
Menginap 1 malam pada Jan 2024
10/10 Cemerlang
Marianne
15 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Meget bra!

Marianne
Menginap 3 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
Ingemar
10 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Central and good
Ingemar
Menginap 4 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
Markone
Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
25 Feb 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Markone
Menginap 2 malam pada Feb 2023
10/10 Cemerlang
Alex
14 Jan 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fantastic hotel
Alex
Menginap 3 malam pada Jan 2023
10/10 Cemerlang
Matthew
30 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Matthew
Menginap 2 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Amber
28 Ogo 2022
Amber
Menginap 5 malam pada Ogo 2022
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
3 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Bruno
2 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent séjour à l'hotel Jungmann !
Bruno
Menginap 3 malam pada Apr 2022
10/10 Cemerlang
Bengt
17 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fantastiskt
Bengt
Menginap 4 malam pada Sep 2021
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
2 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Good service, bad ergonomy
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Søren
1 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Søren
Menginap 6 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Mads
26 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
This hotel made our trip even better
Mads
Menginap 5 malam pada Jul 2021