Radisson Resort Pondicherry Bay

Hartanah 3.5 bintang
Hotel spa 3.5 terletak berhampiran Pantai Paradise

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah June, 2024 dan July, 2024.
Jun 2024
Julai 2024

Galeri foto untuk Radisson Resort Pondicherry Bay

Villa, Private Pool | Kemudahan bilik
Bahagian luar
Villa, Private Pool | Pemandangan dari bilik
Sarapan, makan tengah hari dan makan malam dihidangkan
Hulu semburan mandi hujan, pengering rambut, jubah mandi, selipar
Ulasan
6.8

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayanganMesra haiwan kesayanganMesra haiwan kesayangan
  • KolamKolamKolam
  • Sarapan tersediaSarapan tersediaSarapan tersedia
  • Termasuk parkirTermasuk parkirTermasuk parkir
  • SpaSpaSpa
  • Wi-fi percumaWi-fi percumaWi-fi percuma
Harga ialah RM 677
Harga tersedia pada 10/6/2024

Terokai kawasan

Peta
Manavely Revenue Village, Maraimalai Adigal Street, Puducherry, Pondicherry, 605001
  • Lokasi PopularSri Aurobindo Ashram16 min memandu
  • Lokasi PopularPantai Paradise27 min memandu
  • Lokasi PopularPantai Sesiaran Pondicherry28 min memandu
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Pilihan bilik

Chalet, Patio, Garden View

Sorotan

Laman dalam
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Linen kapas Mesir
Kipas siling
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Villa, Private Pool

Sorotan

Kolam renang persendirian
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Linen kapas Mesir
Kipas siling
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Chalet, Balcony, Lagoon View

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Linen kapas Mesir
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
  • Pemandangan lagun
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Chalet, Balcony, Garden View

10/10 Luar Biasa

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Linen kapas Mesir
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Chalet, Patio, Lagoon View

Sorotan

Laman dalam
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Linen kapas Mesir
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
  • Pemandangan lagun
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Hartanah serupa

Tentang kawasan sekitar

Puducherry

Terletak di Puducherry, Radisson Resort Pondicherry Bay berada berhampiran pantai. Pantai Paradise dan Ousteri Lake menonjolkan keindahan semula jadi kawasan ini dan tempat menarik termasuk Taman Botani dan Pogo Land. Ambil peluang untuk menerokai kawasan untuk mencari aktiviti menyeronokkan seperti denai kembara/berbasikal.

Tempat berdekatan

  • Sacred Heart of Jesus - 13 min memandu
  • Arulmigu Manakula Vinayagar Temple - 16 min memandu
  • Sri Aurobindo Ashram - 16 min memandu
  • Pantai Paradise - 27 min memandu
  • Pantai Sesiaran Pondicherry - 28 min memandu

Bergerak

  • Chinnababu Samudram Station - 24 minit memandu
  • Pondicherry (PNY) - 38 minit memandu

Restoran

  • Chunnambar Boat House - 6 min memandu
  • Hotel Sea Garden - 10 min memandu
  • Pondicherry Seashore - 17 min memandu
  • Kamachi restaurant - 10 min memandu
  • Gardenia - 9 min memandu

Tentang hartanah ini

Radisson Resort Pondicherry Bay

Mesra keluarga bagi hotel
Pantai Paradise terletak berdekatan Radisson Resort Pondicherry Bay, yang menyediakan taman, taman permainan dan bilik arked/permainan. Nikmatilah rawatan Ayurveda, Aromaterapi dan urut di tapak spa. Restoran di tapak, Bistro, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma di kawasan awam dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pencucian kering/dobi dan bar.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan tempat simpanan bagasi
  • Perkhidmatan rencam, surat khabar percuma dan meja biliard atau pool
Ciri-ciri bilik
Semua 51 bilik memiliki keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, sebagai tambahan kepada manfaat seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Cadar kapas Mesir dan katil bayi/kot (percuma)
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan bidet
  • TV LED dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan kipas siling

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Bistro

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik permainan/arked
  • Kolam kanak-kanak
  • Meja biliard/pool
  • Sewaan basikal
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik permainan/arked
  • Katil bayi percuma
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan harian
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman

Spa perkhidmatan penuh

  • Aromaterapi
  • Bilik rawatan pasangan
  • Rawatan Ayurveda
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kain kapas Mesir
  • Katil bayi percuma

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala

Hiburan

  • TV LED dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Tisu dapur

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 20:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak INR 4000 setiap penginapan, sehari, serta deposit sebanyak INR 10000 sepenginapan
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 35 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1500
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Deposit haiwan kesayangan: INR 10000 sepenginapan
  • Bayaran haiwan kesayangan: INR 4000 setiap penginapan, sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Undang-undang tempatan mungkin menghalang tetamu tidak berkahwin daripada berkongsi bilik; adalah menjadi tanggungjawab tetamu untuk menunjukkan bukti perkahwinan, jika diminta oleh pihak hartanah
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Windflower Resorts
Windflower Resorts Hotel
Windflower Resorts Hotel Pondicherry
Windflower Resorts Pondicherry
The Windflower Resorts Spa
Radisson Pondicherry Bay
The Windflower Resorts Spa
Radisson Resort Pondicherry Bay Hotel
Radisson Resort Pondicherry Bay Puducherry
Radisson Resort Pondicherry Bay Hotel Puducherry

Soalan lazim

Adakah Radisson Resort Pondicherry Bay mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Radisson Resort Pondicherry Bay?

Setakat 29 Mei 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Radisson Resort Pondicherry Bay pada 10 Jun 2024 bermula serendah RM 676.58, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Radisson Resort Pondicherry Bay mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 35 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat deposit sebanyak INR10000 sepenginapan dan fi sebanyak INR4000 setiap penginapan, sehari.

Berapakah fi parkir di Radisson Resort Pondicherry Bay?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Radisson Resort Pondicherry Bay?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Radisson Resort Pondicherry Bay?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Radisson Resort Pondicherry Bay?

Terletak di berhampiran pantai, hotel yang mesra keluarga ini sejauh 10 km dari Taman Botani, Pantai Paradise dan Pantai Sesiaran Pondicherry. Ousteri Lake dan Bharathi Park juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Radisson Resort Pondicherry Bay Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 8 daripada 30 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 9 daripada 30 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 30 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 30 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 30 ulasan" "

7.6/10

Kebersihan

7.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.8/10

Kemudahan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.2/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Reena

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property wsd good but rate provided by expedia was lesser. Property charged more
Menginap 2 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Sebastian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing property, Great Service, and Professional Staff. A very good place for R&R.
Menginap 2 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Ashok Kumar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Smooth as silk!
Menginap 2 malam pada Sep 2023

2/10 Teruk

Shivam

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
These guys are cheat, they have charged on my credit card even though i haven't checked in to their hotel.
Menginap 2 malam pada Okt 2022

10/10 Cemerlang

Sujit Kumar

Menginap 2 malam pada Sep 2022

8/10 Baik

JAYARAJ

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2022

2/10 Teruk

Viswa

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Jan 2022

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice resort with sea views and easy access to the beach. Rooms are clean and large with balconies and filtered water. Staff were friendly and helpful. The massages at the on site spa were good value and very good. Only negative was the restaurant which felt like an afterthought; and the breakfast buffet was decidedly uninspiring.
Menginap 2 malam pada Dis 2019

2/10 Teruk

Rohit

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Don’t expect windflower quality
So we booked this place going by the experience we had at Coorg, but it’s a really sorry state of affairs here in Puducherry. DO NOT EXPECT QUALITY. Quality of service, quality of food, quality of staff all are at worst. We stayed for 3 nights, 2nd day morning itself I complained and suddenly the room was cleaner and filled with amenities which were missing at checkin. They don’t even give bottled water in room. Property is nicely built and very badly managed. Spa wasn’t worth peeping inside. Indoor games area - everything was in torn shape. Restaurant - food options, quality and service all were bad. Staff doesn’t even know how to manage customers. Room service - goodness. We ordered pasta and garlic bread, pasta came in without bread, plates, cutlery. When asked for the same first cutlery came, then after another call comes plates to eat. Another time we asked for two drinks, both came in different sizes glass. Really bad experience even after constantly letting them know. Be careful, avoid if possible Only good thing is - built of the resort and location. I think owners should take a note and change the operation team.
Menginap 3 malam pada Dis 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
One of the worst and shocking experiences at windflower pondicherry. Instances stated below: 1. Provided room number 40 that had bathroom drain blockage smell and shifted to room number 20 the next day.. in this process we wasted 1 day staying in 40 because no other room was available. We wasted about 2 hours in shifting from 1 room to another 2. Extremely poor service 3. No coutesy offered to the guest. I am carrying my 1 year old baby and i am informed that ill be charged extra for room service 4. Phone not working properly 5. Any orders through phone it will take a minimum 2 hours to reach after multiple followup calls 6. Ordered mineral water and took 2 hours to deliver 7. Extremely careless staffs and poor maintenance 8. Stained towels offered at the swimming pool 9. Room service staffs walking inside the room with slippers and room full of shoe marks 10. Shoe marks on furniture inside the rooms 11. Rooms stinking and extremely dirty low maintenance 12. Dinner plates fallen outside roomz and not cleared for 24 hours. Extremely unhygienic with cockroaches on it. 13. Trying to call manager multiple times but he is not responding
Menginap 2 malam pada Dis 2019