Ginger Pondicherry

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran Pantai Sesiaran Pondicherry

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Ginger Pondicherry

Luxe Queen Room | 1 bilik tidur, peti besi dalam bilik, kalis bunyi
Sarapan bufet dengan fi
Depan hartanah - siang/malam
Bahagian dalam
Kawasan tempat duduk lobi

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Gim
  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Dobi
Harga semasa ialah RM134
RM150 jumlah
termasuk cukai & fi
29 Jun - 30 Jun

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Luxe Queen Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pembancuh kopi/teh
  • 19 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Luxe Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pembancuh kopi/teh
  • 19 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 1 Katil Bujang (Single)

Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pembancuh kopi/teh
  • 17 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Old Venus Theatre, Karuvadikuppam, Main Road, Saram Revenue Village, Puducherry, Pondicherry, 605 008

Tempat berdekatan

  • Sri Aurobindo Ashram - 4 min memandu - 2.2 km
  • Arulmigu Manakula Vinayagar Temple - 4 min memandu - 2.2 km
  • Pantai Sesiaran Pondicherry - 4 min memandu - 2.6 km
  • Rumah Api Pondicherry - 5 min memandu - 3.0 km
  • Pantai Serenity - 8 min memandu - 2.9 km

Bergerak

  • Stesen Pondicherry-Puducherry - 13 minit memandu
  • Pondicherry (PNY) - 14 minit memandu

Restoran

  • ‪Hotel Atithi - ‬18 min berjalan kaki
  • ‪Hotel Surguru - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Ponnusamy Hotel and Restaurant - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪Coffee N Hookah - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪Tulip - ‬17 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Ginger Pondicherry

Hotel berdekatan Pantai Sesiaran Pondicherry
Di Ginger Pondicherry, anda boleh menantikan perkhidmatan pencucian kering/dobi, bar dan gimnasium. Masakan India restoran di tapak, The Square Meal TM, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pusat perniagaan.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan tempat letak kenderaan lanjutan
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan bantuan pelancongan/tiket
  • Stesen komputer, tempat simpanan bagasi dan mesin layan diri
Ciri-ciri bilik
Kesemua 93 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 17-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Peti sejuk mini, pembancuh kopi/teh dan kipas siling

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan lanjutan percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran: INR 200 hingga 300 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Cafe Coffee Day
  • The Square Meal TM
  • Zero Hour Bar

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • Sewaan basikal

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk mini

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Stesen komputer

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 17-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk mini

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kipas siling
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal akan dikenakan
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Sila ambil perhatian bahawa kad PAN tidak diterima sebagai pengenalan di hartanah ini.
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 11 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 200 hingga 300 seorang
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Bayaran tambahan mungkin dikenakan pada kanak-kanak untuk item seperti kelengkapan tempat tidur dan makanan serta perlu dibayar terus di hotel.

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Ginger Hotel Pondicherry
Ginger Pondicherry
Pondicherry Ginger
Pondicherry Ginger Hotel
Ginger Pondicherry Hotel
Pondicherry Ginger Hotel
Ginger Pondicherry Hotel
Ginger Pondicherry Puducherry
Ginger Pondicherry Hotel Puducherry

Soalan lazim

Adakah Ginger Pondicherry mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Ginger Pondicherry?

Setakat 24 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Ginger Pondicherry pada 29 Jun 2025 bermula serendah RM 133.62, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Ginger Pondicherry?

Letak kenderaan sendiri dan tempat letak kenderaan lanjutan adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Ginger Pondicherry?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Ginger Pondicherry?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Ginger Pondicherry?

Terletak di tengah-tengah Puducherry, hotel ini sejauh 2 bt (3 km) dari Sri Varadaraja Perumal Temple, Kanniga Parameswari Temple dan Sri Aurobindo Ashram. Arulmigu Manakula Vinayagar Temple dan French Institute juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Ginger Pondicherry Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 16 daripada 85 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 35 daripada 85 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 18 daripada 85 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 7 daripada 85 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 85 ulasan

7.2/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

6.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Basker

Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Fernanda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Boa

Fui muito bem tratada. Alimentação saborosa e variada
Menginap 11 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

ZUNZAR

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent location
Menginap 3 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Rajasegaran

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Murlidhar

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Rahul

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Mayilvahanam

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good location and very clean rooms and restaurants maintained well. All staff are doing excellent work. Its feels my 3days stay like home in ginger especially the below staff excellent handling with customers Parameter, jannat,Rubi,Sudip,Gopal,Venturi
Menginap 1 malam pada Mei 2024

6/10 Boleh diterima

Samanyu

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Property needs a serious overhaul as soon as possible and as fast as possible. Departments need to be trained on a regular basis. (Engineering contractors need to be instructed to conduct any conversations in an area out of guest view.) First room alloted wasn't great and had a rather disgusting health faucet. Second room was decent. Coffee mugs were broken and caused a spill. (IRD) Received no apologies regarding the same. Hallways were a mess and were dirty, with footprints and dust. Housekeeping trolleys were kept in the reception lobby throughout the day. Did not feel that this hotel was a part of IHCL except for the staff service.
Menginap 1 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

Delia

Menginap 6 malam pada Jan 2023

8/10 Baik

ANSUMAN

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2023

10/10 Cemerlang

Marlana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room comfortable, good bed and bedding, A/C efficient and quiet, very good breakfast, helpful and friendly staff, very good restaurant, supervisor Narayan went out of his way to get an adaptor for my phone. Only down side: tv and wifi are useless.
Menginap 2 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Marlana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pros: the hotel offers excellent value for what it offers. The room is comfortable and quiet, the bed and bedding are very good, A/C quiet, shower good water pressure, very good breakfast (Indian and Western) and all the staff are super nice and helpful, especially the supervisor Narajan who went the extra mile for me. The restaurant serves very good and varied meals. Cons: useless wifi and tv
Menginap 2 malam pada Feb 2023

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Worth my money. Pleasant stay. I strongly recommend Ginger hotels. It's a nice budget hotel with the basic requirements.
Menginap 2 malam pada Feb 2021

6/10 Boleh diterima

Goutham

Menginap 1 malam pada Jan 2019

8/10 Baik

Derosh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Clean, Good Parking and 2 km from the Promenade beach
Menginap 2 malam pada Okt 2018

10/10 Cemerlang

antonio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great hotel nice and modern,very good WiFi and super friendly staff.
Menginap 2 malam pada Feb 2018

2/10 Teruk

karthik

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very bad dingy hotel

Was a very bad experience staying at ginger, it was unclean, rooms where dingy , ac filter needed to cleaned, I developed a bad sore cough. Most wierd part was the way they generate the room charges...very bad overall for so called tata enterprise
Menginap 1 malam pada Jan 2018

6/10 Boleh diterima

Nela, Tübingen

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Hotel for people who are not hungry in the morning

- Staff at reception is very friendly and helpful - Room is okay, but rather small - very loud AC - breakfast is of minor quality and taste, dirty cups and dishes, breakfastroom was very loud and crowded
Menginap 3 malam pada Dis 2017

6/10 Boleh diterima

Marise, Mumbai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
The staff was very helpful and respectful. However, they need to advise the guests that noise carries so guests need to speak in softer levels especially at night.
Menginap 3 malam pada Nov 2017

4/10 Lemah

Martin, Montreal, Canada

A Big Disappointment

This hotel doesn't have much going for it: poor location far from Puducherry, mediocre housekeeping, bad maintenance, small rooms, too expensive for what it offers. The second night I was there, at around 1:00am, an electrical plug right next to me bed caught fire, I put it out and call reception. Afer some deliberation, they gave me another room but the AC didn't work. I checked out the following day and didn't pay for that disturbing night.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Issues and more issues

This was the only hotel with open rooms left during new year and now we know why. The hotel and service was absolutely horrible. We arrive late at night on new years eve. I had booked the hotel over a month in advance with all of our preferences listed. NONE of our preferences were met. We had asked for non-smoking rooms that were adjacent to one another. We received smoking rooms that were not adjacent to each other. We were able to change rooms to another floor for non-smoking rooms. Additionally, every bathroom had a horrible smell that required air freshener to be sprayed every hour and the bathrooms had no ventilation. The shower heads were rusted and the room could use a renovation overall. Our room card didn't work and we had to call the security guard to let us into our room every time we returned to our room. Our late night new years celebrations ended up being cancelled due to trying to resolve all of these issues. Luckily the hotel reimbursed us for 1 room's cost for 2 nights. However, this was the most expensive hotel stay of all the hotels I have stayed in and this was the absolute worst facility out of all of them. (I stayed in 4 different hotels all better/cleaner and MUCH cheaper than this one). The only positive thing I can say is that the Wi-Fi worked very well.

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Service was pathetic, small low category room

Service was pathetic, small low category room, overprice room rent, no value for money I have paid 5500/night for double bed room, it was so small with small television. Toilet flush was not working properly. Service was pathetic. After calling 4 time and complaining on reception they given 1 complementary towel which supposed to be 2 for double bed room. I stay there for 2 night paid Rs 11000 /- which was total waste. I was trying to checkout next day but it was not possible. I will never recommend to any one this hotel at all.

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik