Galeri foto untuk Pantanal Mato Grosso Hotel





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Double or Twin Room

Double or Twin Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2021
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2021
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Quadruple Room, 2 Bedrooms, Penyaman udara

Quadruple Room, 2 Bedrooms, Penyaman udara
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2021
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
Terletak di Pocone, Pantanal Mato Grosso Hotel berada di lokasi luar bandar. Taman Negeri Encontro das Águas adalah satu lagi cadangan tempat untuk dikunjungi.

Rod. Transpantaneira, Km 65, Pocone, MT, 78175-000
Tempat berdekatan
- Taman Negeri Encontro das Águas - 48 min memandu - 24.4 km
Tentang hartanah ini
Pantanal Mato Grosso Hotel
Hartanah serupa

SouthWild Pantanal Lodge
SouthWild Pantanal Lodge
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
9.0 daripada 10, Hebat, 4 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: BRL 8.58 setiap penginapan semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah juga dikenali sebagai
Pantanal Mato Grosso Hotel Pocone
Pantanal Mato Grosso Hotel
Pantanal Mato Grosso Pocone
Pantanal Mato Grosso Hotel Brazil/Pocone
Pantanal Mato Grosso
Pantanal Mato Grosso Hotel Hotel
Pantanal Mato Grosso Hotel Pocone
Pantanal Mato Grosso Hotel Hotel Pocone
Soalan lazim
Ulasan
Pantanal Mato Grosso Hotel Ulasan
9.2
Hebat
8.8
Kebersihan
9.4
Lokasi
8.8
Kakitangan & perkhidmatan
9.4
Mesra alam
8.4
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
18 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
JOAO A
11 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JOAO A
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Antonio Carlos
1 Ogo 2023
Antonio Carlos
Menginap 2 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
Caroline
17 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Caroline
Menginap 1 malam pada Jun 2022
6/10 Boleh diterima
Susana
24 Mei 2021
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Bom fim de semana
Susana
Menginap 2 malam pada Mei 2021
10/10 Cemerlang
valdomiro
Mengembara bersama keluarga
7 Mac 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
valdomiro
Menginap 2 malam pada Mac 2021
8/10 Baik
Saulo
Mengembara bersama keluarga
7 Sep 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pantanal casal e filhos.


Saulo
Menginap 1 malam pada Sep 2020
10/10 Cemerlang
Leandro Alcântara
26 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel para famílias no Pantanal
Leandro Alcântara
Menginap 3 malam pada Jul 2020
8/10 Baik
Ednei
Mengembara bersama keluarga
25 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik



Ednei
Menginap 3 malam pada Feb 2020
6/10 Boleh diterima
Louise
20 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Louise
Menginap 2 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Barbara
5 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bird Watching Trip
Barbara
Menginap 2 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Barbara
30 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice Pantanal resort
Barbara
Menginap 2 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Vinicius, Cuiaba
Mengembara bersama keluarga
24 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Vinicius
Menginap 1 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
15 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
4 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
7 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Guilherme
25 Nov 2018
Guilherme
Menginap 1 malam pada Nov 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
25 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Acolhedor
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Okt 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
24 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Boa opção para conhecer o pantanal.
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
manuel, napoli
31 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
accoglienza straordinaria
manuel
Menginap 3 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
Cath, Brasilia
26 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel bien placé au milieu de la Transpantaneira
Cath
Menginap 3 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
Cath, Brasilia
23 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel très bien situé sur la Pantaneira
Cath
Menginap 3 malam pada Jun 2017
8/10 Baik
Alexandre Magno
19 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Interação com a natureza
Alexandre Magno
Menginap 1 malam pada Jun 2017
10/10 Cemerlang
Cath, Brasilia
7 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel bien équipé et bien situé dans le Pantanal
Cath
10/10 Cemerlang
Aida
31 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik