Hotel Del Bosque
Hotel dengan sarapan percuma, beberapa langkah dari Avenida Jorge Bunge
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Del Bosque





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM566
RM566 jumlah
1 Ogo - 2 Ogo
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double or Twin Room, 1 Katil Raja (King), Balcony, Garden View

Standard Double or Twin Room, 1 Katil Raja (King), Balcony, Garden View
Sorotan
Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Meja makan
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, 1 Bedroom, Courtyard View

Standard Double Room, 1 Bedroom, Courtyard View
Sorotan
Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Meja makan
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Lihat semua foto untuk Standard Duplex

Standard Duplex
Sorotan
Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Meja makan
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Lihat semua foto untuk Double Room Standard

Double Room Standard
Lihat semua foto untuk Suite

Suite
Lihat semua foto untuk Double Room Standard With Park View

Double Room Standard With Park View
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Avenida Jorge Bunge 1550, Pinamar, Buenos Aires, B7167ABP
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Destinar Apart Hotel
Destinar Apart Hotel
- Kolam
- Tab Panas
- Termasuk sarapan
- Dapur
7.8 daripada 10, Baik, 17 ulasan
Harga ialah RM355
RM355 jumlah
19 Ogo - 20 Ogo
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Anda mungkin diminta untuk membayar caj yang berikut di hartanah: Cukai nilai tambah Argentina (21%). Pengembara bukan pemastautin yang menggunakan kad luar negara atau pindahan bank dan yang menunjukkan pasport dan visa pelancong yang sah mungkin dikecualikan daripada cukai nilai tambah (21%).
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Kolam bermusim akan dibuka dari November hingga Mac
Akses kolam renang tersedia dari 10:00 hingga 18:00
Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Kanak-kanak di bawah umur 17 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang, kelab kesihatan, kemudahan kecergasan atau tab panas tanpa pengawasan orang dewasa
Hartanah juga dikenali sebagai
del Bosque Pinamar
Hotel del Bosque
Hotel del Bosque Pinamar
Hotel Bosque Pinamar
Bosque Pinamar
Hotel DEL Bosque Hotel
Hotel DEL Bosque Pinamar
Hotel DEL Bosque Hotel Pinamar
Soalan lazim
Hotel Del Bosque Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
10/10
Mesra alam
Ulasan
13 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Paul
28 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Paul
Menginap 3 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Julio Cesar
6 Sep 2023
Julio Cesar
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
23 Jan 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
vacaciones del bosque
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
maria de los angeles, Pilar
22 Jan 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
buen hotel
maria de los angeles
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
20 Jan 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Para disfrutarlo
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
10 Jan 2015
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Podría ser mejor
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Daniela , Itu, São Paulo
7 Jan 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Limpo, agradável. Distância praia 10 quadras
Daniela
8/10 Baik
mariana florencia, buenos aires
31 Dis 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
muy recomendable
mariana florencia
8/10 Baik
Cuervo, Argentina
14 Okt 2014
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Muy buen servicio
Cuervo
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
23 Sep 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
20 Ogo 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
julian
15 Okt 2013
Se quedo en el tiempo, le falta vida
julian
10/10 Cemerlang
Nilda, Quilmes, Argentina
4 Apr 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nilda
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
27 Mei 2012
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik