Courtyard by Marriott Philadelphia Langhorne

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di pinggir bandar yang terdapat pusat kecergasan 24 jam dan pusat perniagaan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Termasuk parkir
  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Gim
  • Pengemasan
  • Kolam
Harga semasa ialah RM436
RM483 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Nov - 1 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 14 daripada 14 bilik

Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV definisi tinggi
Katil sofa - kelamin
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Suite, 1 Bedroom

8.8 daripada 10
Cemerlang
(5 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV definisi tinggi
Bilik tidur berasingan
Katil sofa - kelamin
  • 40 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Balcony

10.0 daripada 10
Luar biasa
(6 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Balcony

10.0 daripada 10
Luar biasa
(6 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Raja (King)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa (Hearing Accessible)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV definisi tinggi
Katil sofa - kelamin
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Room, 2 Katil Ratu (Queen) (Hearing Accessible)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, Berbilang Katil

9.4 daripada 10
Luar biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa (Mobility/Hearing Accessible, Tub)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Room, 2 Katil Ratu (Queen) (Mobility/Hearing Accessible, Tub)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Raja (King) (Mobility/Hearing Accessible, Tub)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa

9.2 daripada 10
Hebat
(36 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV definisi tinggi
Katil sofa - kelamin
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Room, 2 Katil Ratu (Queen)

9.0 daripada 10
Hebat
(40 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
5 Cabot Blvd E, Langhorne, PA, 19047

Tempat berdekatan

  • Aria Health - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Jefferson Bucks Hospital - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Oxford Valley Mall - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Padang Golf Oxford Valley - 5 min memandu - 3.2 km
  • Rumah Ladang Sotcher - 5 min memandu - 3.2 km

Bergerak

  • Stesen Langhorne Woodbourne - 5 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Philadelphia (PHL) - 48 minit memandu

Restoran

  • ‪Chick-fil-A - ‬18 min berjalan kaki
  • ‪Raising Canes - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Taco Bell - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Taco Bell - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Mission BBQ - ‬11 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Courtyard by Marriott Philadelphia Langhorne

Hotel berdekatan Sesame Place
Terletak berdekatan Oxford Valley Mall, Courtyard by Marriott Philadelphia Langhorne menyediakan kedai mudah beli, teres dan kedai kopi/kafe. Restoran di tapak, Bistro, menawarkan sarapan, makan malam dan menu kanak-kanak. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti taman dan pencucian kering/dobi.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang tertutup
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, bilik mesyuarat dan TV di lobi
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 118 bilik menampilkan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Berbilang bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci televisyen definisi tinggi dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, peti sejuk mini dan kot/katil bayi percuma

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 7:00 hingga 9:00 dengan bayaran
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Bistro

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • Gimnasium 24 jam
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bar/deli snek
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk mini

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Ruang persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di taman negeri
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pemegang pintu tuil
  • Penggera kebakaran visual
  • Permaidani nipis di dalam bilik
  • Port pandangan berketinggian rendah pada pintu
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 5 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2002
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendiangan di lobi
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk mini

Lain-lain

  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 2:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 16 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira USD 0 hingga 15 untuk dewasa dan USD 0 hingga 12 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 7:00 hingga 22:00
Sebuah kereta disyorkan untuk pergi balik ke hartanah ini
Kanak-kanak di bawah umur 14 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang, kemudahan kecergasan atau tab panas tanpa pengawasan orang dewasa
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Courtyard Langhorne
Courtyard Marriott Langhorne
Courtyard Marriott Philadelphia Hotel Langhorne
Courtyard Marriott Philadelphia Langhorne
Langhorne Marriott
Marriott Courtyard Langhorne
Marriott Langhorne
Philadelphia Langhorne
Courtyard By Marriott Philadelphia Langhorne Hotel Langhorne
Courtyard By Marriott Philadelphia Langhorne PA - Bucks County
Courtyard Marriott Philadelphia Langhorne Hotel
Courtyard Philadelphia Langhorne
Langhorne Courtyard
Courtyard by Marriott Philadelphia Langhorne Hotel
Courtyard by Marriott Philadelphia Langhorne Langhorne
Courtyard by Marriott Philadelphia Langhorne Hotel Langhorne

Soalan lazim

Adakah Courtyard by Marriott Philadelphia Langhorne mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup. Akses kolam dari 7:00–22:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Courtyard by Marriott Philadelphia Langhorne?

Setakat 23 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Courtyard by Marriott Philadelphia Langhorne pada 30 Nov 2025 bermula serendah RM 435.51, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Courtyard by Marriott Philadelphia Langhorne mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Courtyard by Marriott Philadelphia Langhorne?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Courtyard by Marriott Philadelphia Langhorne?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 2:00.

Apakah masa daftar keluar di Courtyard by Marriott Philadelphia Langhorne?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Courtyard by Marriott Philadelphia Langhorne?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Sesame Place dan Oxford Valley Mall. Arena Insurans CURE dan Teater Memorial Perang Trenton juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan.

Courtyard by Marriott Philadelphia Langhorne Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 519 daripada 1006 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 272 daripada 1006 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 105 daripada 1006 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 67 daripada 1006 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 43 daripada 1006 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Julie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location. Clean and modern hotel
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Valon

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Every thing was excellent.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Nathalie

Uncomfortable mattress and pillows. Room very small
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Dan

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Perfext
Menginap 3 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Arlene

Menginap 2 malam pada Nov 2025

2/10 Teruk

Jazmyne

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Upon arrival, the front desk representative refused to attach my Bonvoy membership to the reservation, which was already frustrating given my loyalty to the brand. However, the situation quickly escalated beyond a simple inconvenience. Shortly after check-in, we discovered that the water from the faucets and shower was brown and yellow. We reported the issue immediately and were moved to another room — in the middle of the night — while traveling with both a special needs child and a newborn. Unfortunately, the water in the new room was also discolored and clearly unsafe. Due to our concerns, we resorted to boiling bottled water in the in-room coffee pot to wash baby bottles, as we did not trust the tap water. We were even hesitant to brush our teeth or shower because of the visible contamination. This experience was extremely distressing and completely inconsistent with Marriott’s standards of quality, safety, and guest care.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Joseph

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice
Menginap 1 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Lakia

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
When I checked into the hotel, the front desk receptionist was very pleasant and friendly. I was given a key to the room, went up in the elevator to find that the key was not working. Went back down to the front desk to ask for a replacement key. I received another key, then proceeded back to the room only to find that the room that she assigned me was not the correct room type that I reserved. I called the front desk, the same receptionist who was initially pleasant, told me that was definitely the room that I reserved. After going back-and-forth for a few minutes, I told her that I have a confirmation abd would be happy to provide it to her. She finally asked me for my name, then told me I can come down and get the key “to the room that I reserved”. Once I went back down, again for the second time, she handed me the key and never acknowledged me nor apologize for the confusion. We all make mistakes, however, communication is key. Clearly this young lady needs customer service training.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Edward

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We didn't eat breakfast at the hotel's restaurant, nor any other meal so I can evauate the food.
Menginap 6 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Matthew

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Matthew

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Chaquita

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
We book 2night stay with our children as we were going to sesame place the next day. However, on our 1night our room smelled like cat. The receptionist did change the room immediately. Later, the night someone had access to our room and would have came in if we didn’t have the security lock on the door. No one offered an apology or anything. Needless to say we checked out early!
Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Frederick

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Yonelys

Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Harpreet

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Avoid this place. Worst Marriott and customer service I've ever experienced at a hotel!! I booked through Expedia and called the hotel(around 10pm) to tell them I would be checking in late. They mentioned it was no problem as they have 24/7 service. When we got there the lights were off. The front desk receptionist did not have a name tag or anyway for us to know he worked there. He immediately told me my reservation was canceled as it was the next day(2am) without even asking my name or confirmation. This is absolutely ridiculous because we paid for the night up until 11am the next day. He claimed his name was Devonte and told us to leave that he could not service us. We didn't argue and left. This hotel was unsafe and unprofessional. I called Expedia for a refund and they denied it due to the Devonte claiming to be a manager and saying law enforcement was involved and we harassed the front desk. None of this happened. I spoke with the real manager Paras he said to speak to Expedia for a refund. He didn't even apologize on behalf of his employee. I told him to check the cameras to clearly see no law enforcement was involved and no harassment was done from our end. Disgusting. Avoid this place. Worst customer service. Never experienced anything like this. I will be contacting Marriott corporate to have them review the camera footage and the unprofessionalism of this location and Devonte.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Linda

Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Marta Celina

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Nancy m

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hotel. Comfortable room and bed. Very happy with it his experience
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Maria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Hazel

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Quiet and clean
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Joy

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Came in from an 8hr flight and asked for an early checkin at 3p rather than 4p and they were quick to accommodate that. The front desk was great and the room was clean.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Milissa

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Super clean inside and outside. Friendly attentive staff.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Keith

Sukakan: Kemudahan
Good experience
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Moises

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was friendly ! Pool was open which was super convenient since our 3 year old loves the pool! Room was great until we noticed in the morning that the sheets were stained with blood. I always do a thorough check but we were extremely tired from a long day at sesame and the pool and dinner right after. The room overall was perfect and clean.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Sheila

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kemudahan
Nice hotel decor is beautiful clean the front desk receptionist was friendly and nice
Menginap 1 malam pada Ogo 2025