Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Gala





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Katil lipat simpan/tambahan
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Katil lipat simpan/tambahan
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Double Room Single Use

Double Room Single Use
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Katil lipat simpan/tambahan
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Single Room

Single Room
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Katil lipat simpan/tambahan
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Viale Trieste 49, Pesaro, PU, 61100
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel Embassy Pesaro
Hotel Embassy Pesaro
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
8.0 daripada 10, Sangat Baik, 47 ulasan
Harga ialah RM1,007
RM1,127 jumlah
termasuk cukai & fi
12 Ogo - 13 Ogo
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.00 seorang semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 14 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 5 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Gala Hotel Pesaro
Gala Pesaro
Gala Hotel
Gala Pesaro
Gala Hotel Pesaro
Soalan lazim
Gala Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
8.6/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
7.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
21 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Ogo 2020
8/10 Baik
Massimo
27 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Massimo
Menginap 2 malam pada Feb 2020
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
29 Sep 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
paolo, milano
11 Ogo 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ottimo hotel per una vacanza rilassante
paolo
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
22 Jun 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Per lavoro
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
11 Jun 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
molto buono
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
mauro, torino
5 Mei 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
hotel vicino al mare
mauro
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
26 Jan 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Correct, vue sur mer, quartier calme...l'hiver!
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
22 Nov 2012
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
13 Nov 2012
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
L
25 Sep 2012
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Basic facilities
L
10/10 Cemerlang
Caridi
26 Ogo 2012
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ottimo rapporto qualità / prezzo
Caridi
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
4 Mei 2012
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ospitai
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Maureen, Macduff, Scotland
7 Okt 2011
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Will go back again
Maureen
10/10 Cemerlang
dajna, milano italia
5 Okt 2011
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
hotel gala pesaro buona qualità a prezzi ragionevoli
dajna
10/10 Cemerlang
Celso Kenzo, Joinville, SC, Brazil
13 Jul 2011
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great place to rest!
Celso Kenzo
8/10 Baik
Marco, Torino
3 Jul 2011
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik