Nanu Resort, Arambol

Hartanah 4.0 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat letak kenderaan valet percuma dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Nanu Resort, Arambol

Pintu masuk dalaman
Video pencipta
Bahagian dalam
Kolam renang terbuka, kerusi lepak pantai
Dewan sambutan

Ulasan

9.6 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Bar
  • Spa
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Deluxe Double or Twin Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Mesin basuh/pengering
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Pengering rambut
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Premier Double or Twin Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Mesin basuh/pengering
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Pengering rambut
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan sebahagian laut
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
House No. 264, Girkarwada, Arambol, Goa, 403524

Tempat berdekatan

  • Pantai Arambol - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Pantai Ashvem - 6 min memandu - 5.5 km
  • Pantai Mandrem - 13 min memandu - 5.2 km
  • Pantai Morjim - 14 min memandu - 11.4 km
  • Pantai Anjuna - 24 min memandu - 20.8 km

Bergerak

  • Sawantwadi Road Station - 25 minit memandu
  • Goa (GOX-New Goa Intl.) - 51 minit memandu

Restoran

  • ‪Food Planet - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Food Planet 2.0 - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Cafe 8848 - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Golden Goa Restaurant - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Blue sea view shack - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Nanu Resort, Arambol

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Pantai Arambol
Terletak berdekatan Pantai Mandrem, Nanu Resort, Arambol menyediakan teres, taman dan taman permainan. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bilik arked/permainan dan perpustakaan.
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan perkhidmatan perkahwinan
  • Bantuan pelancongan/tiket, meja/kaunter hadapan 24 jam dan surat khabar percuma
Ciri-ciri bilik
Kesemua 62 bilik menawarkan keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • Televisyen dengan saluran satelit
  • Cerek elektrik, kipas siling dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik pantai percuma
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 750 untuk orang dewasa dan INR 750 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik permainan/arked
  • Gimnasium
  • Pustaka
  • Sewaan basikal
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik permainan/arked
  • Kemudahan dobi
  • Mesin basuh/pengering dalam bilik
  • Permainan kanak-kanak
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 188 meter persegi

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Teres

Spa

  • Perkhidmatan spa
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kipas siling
  • Meja
  • Mesin basuh/pengering
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 menggunakan PCR atau rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Syarat keputusan negatif ujian COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 15 dan ke atas, dan ujian mestilah dilakukan tidak melebihi 48 jam sebelum daftar masuk; syarat rekod Vaksinasi COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 15 dan ke atas; tetamu mestilah telah menerima vaksinasi penuh sekurang-kurangnya 15 hari sebelum daftar masuk

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 750 untuk dewasa dan INR 750 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Makanan luar tidak dibenarkan di premis ini.
Menjadi dasar hartanah bahawa pakaian renang yang sesuai mesti dipakai dalam kolam renang. Sebarang pakaian lain tidak dibenarkan.
Nombor Pendaftaran Hartanah HOTN001943

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Nanu Resort Arambol Pernem
Nanu Resort Arambol
Nanu Arambol Pernem
Nanu Arambol
Nanu Resort Arambol
Nanu Resort Spa Arambol
Nanu & Spa, Arambol Arambol
Nanu Resort & Spa, Arambol Hotel
Nanu Resort & Spa, Arambol Arambol
Nanu Resort & Spa, Arambol Hotel Arambol

Soalan lazim

Adakah Nanu Resort, Arambol mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Nanu Resort, Arambol mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Nanu Resort, Arambol?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Nanu Resort, Arambol?

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Nanu Resort, Arambol?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Nanu Resort, Arambol?

Hotel yang mesra keluarga di Arambol ini terletak di kawasan bersejarah, dalam jarak 3 bt (5 km) dari Pantai Arambol dan Pantai Mandrem. Pantai Morjim dan Pantai Vagator juga dalam jarak 12 bt (20 km) pemanduan.

Nanu Resort, Arambol Ulasan

Ulasan

9.6

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 14 daripada 19 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 19 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 19 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 19 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 19 ulasan

9.6/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.4/10

Kemudahan

9.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Gary

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Will definitely stay here again rooms are extremely nice beautiful rooftop pool The staff are very knowledgeable about the area and set up all of my services needed during my stay They knew every one and had my scooter delivered to the hotel with in minutes
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Laksman

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Philip

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Okay Hotel For Brief Stay

One night stay for onward journey home. A little surprised that the bar didn’t have any diet drinks available although shown on menu
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

MARIA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Was there x one night location was about 45 -50 minutes to Gox th expida info was 18 minutes wrong time distance
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

AVRAHAM

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Instead of telling an excellent location and great people
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Dale

Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

DILIP, MIDDLESEX

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great staff politeness rated, a little noisy but not hotels fault other guests not respectful
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

DILIP, MIDDLESEX

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice clean quiet, good staff service
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Devora

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I enjoyed my very short stay. I would love to come back again.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Stina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Allt var bra förutom att poolen var kall, gymmet saknade ac och var litet samt att balkongen var liten.
Menginap 6 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Rolf

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Christina, Dunedin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lived it
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Hani Abdulsalam, Sanaa

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is very good, clean, welcoming and smiling staff lol the time
Menginap 7 malam pada Okt 2021

10/10 Cemerlang

Irina

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Райский отель на Арамболе

Очень хороший отель качественный, чистый отель. Европейская твёрдая 4*, что уникально для Северного Гоа. Отель шикарен
Menginap 2 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Property is fine, India is not

The property is new and the room is big with good facilities. The swimming pool is small, the gym is minimal and the spa area is on the same floor with loud music. It’s not so enjoyable, I cannot even chill there. The property is not too far from the beach, but the road conditions are not walkable. We tried with a small car, not so pleasant experience as well. The roads are just very stressful in India. The shuttle service is pretty useless as it only comes every 2 hours or you call them and you don’t know if they will pick you up or not. Wi-FI is crap cross India. In the resort it’s not too bad but it’s limited to 3 devices per room which is really odd and sometimes we cannot login.
Menginap 6 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Sandeep

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A new gem in Arambol

Great new place, exceptionally good staff!
Menginap 4 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent room, food, buffet breakfast, service and everything one would hope for in a stay.
Menginap 3 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

Rubi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Wonderful Experience

The hotel no doubt is very good with wonderful staff and services. Hotel food was nice too.
Menginap 4 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

Alexander

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Лучший отель в Арамболь

На данный момент ,новый и лучший отель в Арамболь. Номера светлые ,чистые ,просторные.Надо только дождаться окончания строительства на 4 этаже, но бассейн работает (вода правда очень холодная ) . Кухня в отеле отличная .Трансфер на пляж постоянный .
Menginap 10 malam pada Dis 2018