Days Inn by Wyndham Morton

Hartanah 2.0 bintang
Hotel dengan sarapan percuma, di sekitar Par-A-Dice Casino

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Days Inn by Wyndham Morton

Kawasan tempat duduk lobi
Kawasan tempat duduk lobi
Kawasan BBQ/berkelah
Bahagian luar
Meja sambut tetamu

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk sarapan
  • Dobi
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM235
RM263 jumlah
termasuk cukai & fi
18 Ogo - 19 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Room, Accessible, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Morton, Days Inn by Wyndham Morton berada berhampiran dengan lapangan terbang. Saksikan acara atau perlawanan di Pusat Sivik Peoria dan pertimbangkan untuk meluangkan masa di Zoo Peoria, sebuah tarikan popular yang disyorkan.
Peta
101 E Ashland St, Morton, IL, 61550

Tempat berdekatan

  • Par-A-Dice Casino - 10 min memandu - 14.0 km
  • Muzium Peoria Riverfront - 11 min memandu - 16.1 km
  • Pusat Sivik Peoria - 11 min memandu - 16.5 km
  • Pusat Perubatan OSF Saint Francis - 12 min memandu - 17.1 km
  • Universiti Bradley - 13 min memandu - 18.5 km

Bergerak

  • Peoria, IL (PIA-Greater Peoria Regional) - 16 minit memandu

Restoran

  • Casey's
  • McDonald's
  • ‪Culver's - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Burger King - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Cracker Barrel - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Days Inn by Wyndham Morton

Hotel berdekatan Par-A-Dice Casino
Sarapan segera percuma, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan gimnasium merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Days Inn by Wyndham Morton. Akses Internet wayarles percuma dan pusat perniagaan 24 jam tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan tempat letak kenderaan lanjutan
  • Daftar keluar ekspres, stesen komputer dan surat khabar percuma
  • Gril barbeku, mesin layan diri dan perkhidmatan ATM/perbankan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Days Inn by Wyndham Morton disertakan dengan manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan surat khabar percuma.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Sistem pemanasan kawalan suhu dan kipas siling
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi rendaman dalam dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 40-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro dan pembancuh kopi/teh

Bahasa

Bahasa Inggeris

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan lanjutan percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan segera percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 9:30

Aktiviti menarik

  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Surat khabar percuma di lobi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Tempat berkelah

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 2 tingkat
  • Dibina pada 2006
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina tradisional

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 40-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Meja
  • Panggilan jarak jauh percuma
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Ruang kerja komputer riba
  • Sabun basuh baju
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Skrin tingkap
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 25 setiap haiwan kesayangan, semalam, serta yuran pembersihan satu kali sebanyak USD 50 dan deposit sebanyak USD 25 sepenginapan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 7 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 15 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD20 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Deposit haiwan kesayangan: USD 25 sepenginapan
  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 25 setiap haiwan kesayangan, semalam serta USD 50 bayaran pembersihan sekali
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 20 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Count on Us (Wyndham)
langkah-langkah keselamatan perlu dipakai di hartanah untuk tetamu tanpa vaksinasi COVID-19.

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Travelodge IL Hotel Morton
Travelodge Morton IL
Days Inn Wyndham Morton Hotel
Days Inn Wyndham Morton
Days By Wyndham Morton Morton
Days Inn Morton Hotel
Days Inn Morton
Days Inn by Wyndham Morton Hotel
Days Inn by Wyndham Morton Morton
Days Inn by Wyndham Morton Hotel Morton

Soalan lazim

Adakah Days Inn by Wyndham Morton mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 7 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat deposit sebanyak USD25 sepenginapan dan fi sebanyak USD25 setiap haiwan kesayangan, semalam. Fi pembersihan sebanyak USD50 turut dikenakan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Days Inn by Wyndham Morton?

Setakat 12 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Days Inn by Wyndham Morton pada 18 Ogo 2025 bermula serendah RM 234.54, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Days Inn by Wyndham Morton?

Letak kenderaan sendiri dan tempat letak kenderaan lanjutan adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Days Inn by Wyndham Morton?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Days Inn by Wyndham Morton?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Days Inn by Wyndham Morton?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini dalam jarak 12 bt (20 km) dari Par-A-Dice Casino, Kolej Pusat Illinois dan Pusat Sivik Peoria. Pusat Pelawat Caterpillar dan Kapal Air Spirit of Peoria juga dalam jarak 12 bt (20 km) pemanduan.

Days Inn by Wyndham Morton Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 157 daripada 581 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 167 daripada 581 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 112 daripada 581 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 76 daripada 581 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 69 daripada 581 ulasan

7.2/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

6.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.6/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

Emily

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Cleaner than I expected. Microwave didn’t work, no cream or sugar for coffee in the room or breakfast area. Smoke alarm kept going off even though I don’t smoke, I was actually in the shower. Can steam make a smoke alarm go off? Idk. Staff was incredibly rude. Absolutely blows my mind when people disrespect their customers at their job. That’s not how we do things here.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Tasea

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
It was clean but the towels did have stains but other than that I don’t have any problems
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Scott

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The bed was dirty I asked for clean sheets never got them. The walls were dirty the ceiling was dirty housekeeping never came and cleaned or took up my trash or changed my sheets.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Arica

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Check in to room , had to go back to front desk to get vacuum, room carpet filthy, trash all behind desk, night stand couldn’t believe it!No room service, no clean towels, mold in bathroom all up on the ceiling all they care about is the pet fee lol just collecting money with no customer service.Wouldn’t recommend I won’t be back
Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Sarah

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was super dirty. Remote was sticky that we had to wrap plastic around it hold it. Need I contine?
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Angela

Sukakan: Kebersihan
Affordable, clean hotel. Bed was a bit hard. Breakfast was very poor, I did expect a bit better for $90 per night.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Sean

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ran by Indian family who live on property and there kid makes alot of noise
Menginap 6 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Lenora

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
I like the way the rooms was made. I found dirty towels, and the shower curtain was nasty. Bed had a bad mattress, a dip on one side.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

Veronica Zavala

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Valerie

Menginap 1 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Adam

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Mold and holes in the ceiling

TV did not work and the hotel Manager did little to nothing to get a working one. There was a huge hole with mold above the toilet. The 2nd floor was leaking a brown liquid on us while we sat on the toilet. Hotel Manager asked if we did that to the ceiling within an hour of having checked in. The shower curtain had the bottom foot covered in mold. Photos attached.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Room needed repairs

Heat did not work, bath tub was clogged and the plumbing coming apart, television didn’t work properly, broken frame around bathroom mirror just to name a few, room needed many repairs.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

James

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Only one light worked..shower was molded. Breakfast waffle batter was spoiled, milk was bad.juice was broke.worst hotel ever.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Gary

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Ok only
Menginap 1 malam pada Jan 2025

4/10 Lemah

Jasmine

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Inappropriate graffiti

There was inappropriate graffiti on the ceiling above the bed in one of our rooms as well as all over the lamp shades. The lights in the hallway were doing a strobe light effect which probably means they needed changed. The front desk was dismissive when we brought our concerns to their attention and they did nothing about it.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

William

Menginap 1 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Sarah

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Wish I could give a zero

The whole experience was horrible. The room had roaches. The front desk would not refund the vending machine eating the cash for soda
Menginap 2 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Lucas

Menginap 2 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

José

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Steven

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Hotels smells very strong inscents or some burnt plants
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

William

Menginap 2 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Russell

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The sink is pulling away from the wall, the shower curtain is filthy. The carpet is dirty, needs new mattress on the bed. Needs holes in the wall repaired and painted. Has extension cords powering lamps. The color scheme is awful and unappealing. Whole facility needs new paint. Worst Wyndham facility I have ever stay in. Breakfast wasn't fully stocked. Very few items available. coffee was horrible. Coffee machine didn't work properly.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

William

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good for dogs

Pet friendly with a walking area directly outside
Menginap 2 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

N

Tidak sukakan: Kebersihan

Roaches at this hotel

We found 2 roaches in our room!!
Menginap 1 malam pada Nov 2024