Pilih tarikh untuk melihat harga
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Room (Quintuple Room)
Sorotan
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Tab mandi rendaman dalam
Standard Room
Sorotan
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Tab mandi rendaman dalam
Standard Single Room
Sorotan
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Tab mandi rendaman dalam
Triple Room
Sorotan
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Tab mandi rendaman dalam
Quadruple Room
Sorotan
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Tab mandi rendaman dalam
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Carrer Major,4, Pas de la Casa, Occitanie, AD200
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel Siracusa
Hotel Siracusa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Sarapan tersedia
- Bar
6.8 daripada 10, 3 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.57 seorang semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 16 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 5.00 seorang
- Bayaran katil bayi: EUR 6.00 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hartanah juga dikenali sebagai
Cims Pas de la Casa
Hotel Cims
Hotel Cims Pas de la Casa
Cims Pas Casa Hotel PAS DE LA CASA
Cims Pas Casa Hotel
Cims Pas Casa PAS DE LA CASA
Cims Pas Casa
Cims Pas De La Casa Hotel
Cims Pas De La Casa Pas de la Casa
Cims Pas De La Casa Hotel Pas de la Casa
Soalan lazim
Cims Pas De La Casa Ulasan
Ulasan
6.6
7.0/10
Kebersihan
6.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
16 Nov 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2017
8/10 Baik
Mary
16 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mary
Menginap 3 malam pada Okt 2017
8/10 Baik
Alain
8 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
À conseiller
Alain
Menginap 1 malam pada Okt 2017
8/10 Baik
Michèle
3 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bon hôtel pour une étape
Michèle
Menginap 1 malam pada Ogo 2017
4/10 Lemah
kombou, andorre
25 Ogo 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Je n'ai pas aimé la chambre, tres mal entretenu
kombou
Menginap 1 malam pada Ogo 2017
8/10 Baik
LUC, RIVE DE GIER
23 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel Cims Pas De La Casa
LUC
Menginap 2 malam pada Jul 2017
8/10 Baik
Véronique
20 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
HOTEL CALME ET ACCUEILLANT
Véronique
Menginap 1 malam pada Ogo 2017
6/10 Boleh diterima
Stéphane
15 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Stéphane
Menginap 1 malam pada Ogo 2017
4/10 Lemah
jules, toulouse
7 Ogo 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
pas tres moderne et confortable
jules
Menginap 1 malam pada Ogo 2017
2/10 Teruk
Gérard
2 Jul 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Plus jamais
Gérard
Menginap 1 malam pada Jun 2017
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
2 Jul 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2017
8/10 Baik
Gérard
28 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gérard
8/10 Baik
dominique, orleans
29 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel près des pistes
dominique
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
28 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
pascale, pas de la case
24 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel propre, excellent emplacement.
pascale
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
17 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Claudie
14 Mac 2017
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Claudie
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
10 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
FRANCISCO VICENTE
10 Jan 2017
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
FRANCISCO VICENTE
4/10 Lemah
francois
11 Dis 2016
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Hôtel à choisir en dernier recours
francois
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
28 Nov 2016
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
miguel, pas de la case
21 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Hôtel accueillant bien situé
miguel
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
2 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
1 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
wilfried
26 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik