Ritz Paris

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Ritz Paris

2 restoran, makan malam dihidangkan
Video pencipta
Pemandangan dari hartanah
Perkahwinan tertutup
Sarapan bufet setiap hari (EUR 72 seorang)

Ulasan

9.8 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Spa
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Deluxe Double Room (Grand)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 55 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Junior Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 65 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 75 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 90 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Junior Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 55 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(5 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 40 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Double Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 45 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
15 Place Vendôme, Paris, 75001

Tempat berdekatan

  • Opéra Garnier - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Palais Royal - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Galeries Lafayette - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Arc de Triomphe (17) - 6 min memandu - 3.6 km
  • Menara Eiffel - 9 min memandu - 4.2 km

Bergerak

  • Stesen Opéra - 5 minit berjalan kaki
  • Stesen Paris-St-Lazare - 15 minit berjalan kaki
  • Roissy – Lapangan Terbang Charles de Gaulle (CDG) - 42 minit memandu

Restoran

  • ‪Bar Vendôme - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Café Jeanne - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Café Nuances - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Bar 8 - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Frog Hop House - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Ritz Paris

Mewah bagi hotel berdekatan Opéra Garnier
Terletak berdekatan Galeries Lafayette dan Palais Royal, Ritz Paris menyediakan teres, beli-belah di tapak dan taman. Nikmatilah urut di Le Ritz Club, tapak spa. Nikmati pemandangan taman dan banyak lagi di dua tapak restoran. Sebagai tambahan kepada perkhidmatan pencucian kering/dobi dan 3 bar, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang tertutup
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Tempat simpanan bagasi, kakitangan berbilang bahasa dan porter/tukang angkut
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, bilik mesyuarat dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Semua 142 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan tab mandi atau pancuran
  • Setiap hari dan meja

Anugerah dan gabungan

Ritz Paris tersenarai dalam Senarai Emas Condé Nast Traveler 2020 sebagai tempat penginapan terbaik di dunia dan Travel + Leisure 500 2021.
Hartanah ini merupakan ahli Hotel Terulung Di Dunia.

Bahasa

Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Jepun, Bahasa Portugis, Bahasa Rusia, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 50 sehari)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 11:00 dengan bayaran: EUR 72 untuk orang dewasa dan EUR 72 untuk kanak-kanak
  • 2 restoran
  • 3 bar/ruang istirahat

Restoran di tapak hartanah

  • Espadon

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • Beli-belah
  • Gimnasium
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Mandian Turki
  • Sauna
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV skrin rata

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 21:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 50 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
1 ekor (sehingga 5 kg setiap haiwan peliharaan)
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 11.38 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 72 untuk dewasa dan EUR 72 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 330 seorang (sehala)
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 50 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 50 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima

Perkara yang kami harus menyebut

Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Hartanah juga dikenali sebagai

Ritz Paris Hotel
Ritz Paris
Paris Ritz-Carlton
Ritz Hotel Paris
Le Ritz Paris
Le Ritz Paris (Opening Soon)
Ritz Paris Hotel
Ritz Paris Paris
Ritz Paris Hotel Paris

Soalan lazim

Adakah Ritz Paris mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup.

Adakah Ritz Paris mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan haiwan kesayangan (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 5 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak EUR50 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Ritz Paris?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR50 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Ritz Paris?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Ritz Paris?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Ritz Paris memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR330 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya Ritz Paris?

Terletak di Pusat Bandar Raya Paris, hotel mewah ini dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Opéra Garnier dan Galeries Lafayette. Palais Royal dan Grand Palais juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Opéra sejauh 5 minit berjalan kaki dan Stesen Tuileries sejauh 6 minit berjalan kaki.

Ritz Paris Ulasan

Ulasan

9.8

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 208 daripada 235 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 14 daripada 235 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 9 daripada 235 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 235 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 235 ulasan

10/10

Kebersihan

9.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.8/10

Kemudahan

9.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10

This property is very expensive. Let's get that out of the way right off. But my wife and I were super-impressed by the friendly staff. A gentleman escorted us around the hotel while other folks brought our bags to the room. Very nice attendant in the spa. The staff was gracious enough to speak to my wife in French, as she preferred. The room was full of super-nice extras, e.g., lots of electrical sockets (which is often not the case in historical hotels), rich carpeting, thoughtful lighting, beautiful bathroom. There was a ring holder in the bathroom, a great idea we hadn't seen before. My wife went to the spa twice (evening and morning). Nobody was angling for a tip. Indeed, when we ate dinner at the Bar Vendome, there was nothing on the bill to add a tip. Though, yes, Bar Vendome is also very expensive. It was a big splurge, but we enjoyed it completely.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10

Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10

I had a lovely stay. Beautiful accommodation and impeccable service!!
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10

最高に素晴らしいホテルでした。 さすがパリの名門ホテルと感じさせてくれます。次回も利用したいです。
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10

One of the nicest places I have stayed at. Wonderful
Menginap 5 malam pada Apr 2025

10/10

素晴らしい
Menginap 6 malam pada Jan 2025

10/10

Most beautiful property
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10

Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10

Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10

All of it
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10

Excelente
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10

Menginap 5 malam pada Jan 2025

10/10

Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10

Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10

Menginap 5 malam pada Jan 2025

8/10

Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10

Servizi e hotel eccellente. Attenzione nei particolari
Menginap 3 malam pada Jan 2025

6/10

While the building itself is beautiful, I was shocked that the level of service at such a hotel was so poor and even more so that despite being a luxury hotel already charging exorbitant amounts, they still feel the need to nickel-and-dime their guests. Though some staff were lovely, most were unable to do their jobs properly in combination with being rude. For example, I was consistently ignored by their concierge with no response for days (think 4 days for one email) on time-sensitive issues, having then to call them directly and incur more than $80 in international phone charges before my trip. In another example, I experienced an exceptionally unprofessional and rude service when simply trying to get a coffee at Bar Vendome downstairs. Even more dishearteningly, when I relayed these issues (and the charges I was forced to incur due to the hotel's lack of professionalism) to management, nothing was done - the fact that I am literally paying the price for their mistakes (and to treat me poorly), in addition of course to the thousands of dollars a night for the room, is inherently wrong. If you want to feel valued and respected as a guest, I would look elsewhere.
Menginap 4 malam pada Jan 2025

6/10

WE had decided to try the Ritz once again, after its redo and the pandemic. For Christmas, we paid an ordinary room 2700 a night. At that hefty price, one expects a spacious room, but not this room. This room had all the desirable amenities, the usual charm of the Ritz, all the common areas are still amazing. The pool was quite far from our room but still fabulous. The HUGE disappointment was the availability to any type of restaurant, bars in the hotel for its own clients. Each time I tried to have a meal or even a drink, I had to beg, insist sometimes with a snobbish woman responding that the restaurant and bar was fully booked for days and the teatime for months ahead of time. I was dressed up appropriately, I did ask for my tables in French with smiles. Hum not the response one expects AT ALL when staying in a high standing place. Someone even suggested that yes, room service could be accommodated! Let me reassure you that once seated, the food is outstanding at breakfast, for example. The hotel should keep some tables for its customers. As for the famous Hemingway bar, well the good news is yes the hotel has reserved some times when the hotel clients can go but the bad news is you need to know at 9am when you will feel like having a drink in your hotel. So if you travel from the US and have jet lag, forget it. You will not be able to set foot in the bar unless you enter its long line. I am not sure I want to sign up for another experience where I feel frustrated.
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10

Menginap 3 malam pada Dis 2024

8/10

Menginap 5 malam pada Dis 2024

10/10

Menginap 2 malam pada Dis 2024