Rizal Avenue, San Francisco District, Pagadian, Zamboanga del Sur, 7016
Tempat berdekatan
Katedral Santo Nino - 5 min berjalan kaki
Plaza Luz - 10 min berjalan kaki
Pasar Awam Agora - 11 min berjalan kaki
Pulacan Falls - 21 min memandu
Lison Valley Waterfalls - 21 min memandu
Bergerak
Pagadian (PAG) - 7 minit memandu
Restoran
Dunkin' - 7 min berjalan kaki
Jollibee - 9 min berjalan kaki
Mang Inasal - 8 min berjalan kaki
Kusina Chili Park - 7 min berjalan kaki
Cafe Gullermo - 4 min berjalan kaki
Tentang hartanah ini
GV Hotel Pagadian
Sorotan hartanah
GV Hotel Pagadian menyediakan bar/deli snek dan banyak lagi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
Percuma letak kenderaan sendiri
Hartanah bebas asap rokok dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua 50 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lain-lain kemudahan termasuk:
Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
21-inci televisyen dengan saluran satelit
Bahasa
Bahasa Inggeris, Bahasa Filipina
Kemudahan hartanah
Internet
Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Makanan dan minuman
Bar/deli snek
Mesra keluarga
Bar/deli snek
Kemudahan
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan harian
Lain-lain
1 bangunan
5 tingkat
Hartanah bebas asap rokok
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Langsir gelap terus
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri percuma
Kertas tandas
Pancuran mandi
Sabun
Tuala disediakan
Hiburan
TV 21-inci dengan saluran satelit
Lain-lain
Penyaman udara
Dasar
Daftar masuk
Daftar masuk bermula jam 14:00
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Tetamu yang memberikan rekod vaksin mestilah telah menerima Vaksinasi COVID-19 sekurang-kurangnya 14 hari sebelum daftar masuk
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan kesayangan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
GV Hotel Pagadian
GV Pagadian
GV Hotel Pagadian Hotel
GV Hotel Pagadian Pagadian
GV Hotel Pagadian Hotel Pagadian
Soalan lazim
Adakah GV Hotel Pagadian mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di GV Hotel Pagadian?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di GV Hotel Pagadian?
Daftar masuk bermula jam 14:00.
Apakah masa daftar keluar di GV Hotel Pagadian?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.
Di manakah terletaknya GV Hotel Pagadian?
Terletak di Pagadian, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Katedral Santo Nino dan Plaza Luz. Pasar Awam Agora adalah 0.6 bt (0.9 km) jauhnya.
GV Hotel Pagadian Ulasan
Ulasan
5.6
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 3 daripada 19 ulasan" "
10 - Cemerlang
3
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 19 ulasan" "
8 - Baik
3
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 19 ulasan" "
6 - Boleh diterima
5
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 19 ulasan" "
4 - Lemah
2
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 19 ulasan" "
2 - Teruk
6
4.6/10
Kebersihan
5.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.0/10
Kemudahan
4.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
6.0/10
Mesra alam
Ulasan
10/10 Cemerlang
Aivy, Sierra Vista
4 Jun 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Aivy
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Michael
Mengembara bersama pasangan
22 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was very accommodating and friendly lots of shopping at the mall next-door. Lots of places to eat. I would highly recommend staying at this hotel.
Michael
Menginap 1 malam pada Mac 2024
2/10 Teruk
Vivian
Mengembara bersama keluarga
31 Dis 2023
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The girl in the counter has bad attitudes.
Vivian
Menginap 2 malam pada Dis 2023
2/10 Teruk
Jurien
21 Jan 2023
Jurien
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
23 Feb 2020
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Only cold water in showers, lousy Internet.
The hotel room that I booked on hotels.com did not have hot water and the wifi was not good. I communicated with the GV hotel administration who said that the rooms listed on hotels.com don't have hot water and that if we wanted hot water we would have to upgrade to a more expensive room. I pointed out that they didn't acknowledge the fact that the showers were cold only in their information on hotels.com. Their response was that their customers prefer to shower with cold water (yet they charge extra to upgrade to a room with warm showers.) Their response to my complaint that their Internet was not working in the room was just to say that they've had problems with that in the past but didn't know that there was a problem now. All of this can be verified by my email correspondence with the hotel. My recommendation is that you not stay at this hotel. There are plenty of hotels in Pagadian, although they do not appear on hotels.com My recommendation is that you seek them out elsewhere on the net or find another hotel when you get there.
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Feb 2020
6/10 Boleh diterima
EDWIN
Mengembara bersama kumpulan
23 Dis 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
EDWIN
Menginap 2 malam pada Dis 2019
6/10 Boleh diterima
Hampus
13 Jul 2019
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Hampus
Menginap 2 malam pada Jun 2019
6/10 Boleh diterima
Aaron
2 Jul 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stay somewhere else
There are a few other hotels in the area, although none came up in the search. Stay somewhere else. Water was shut off for several hours without any prior notice!
Aaron
Menginap 1 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
5 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
The garbage because no plastic bag in the garbage can
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
23 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Good Sleep
Located near Gaisano Mall. Easy access to transportation. They allowed us for an early check in when we arrived at around 9am. Simple basic room with aircon and old CRT TV with cable channels. No lift so we went up the stairs to our room in the 4th floor. Free wifi was good.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
6/10 Boleh diterima
Jerick
11 Dis 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Terrible
First off the linens were obviously not clean and has smudges of some kind of liniment, room was average. Towels are not in presentable condition.No elevator and no telephone . I was surprised to be ask for a guarantee deposit of 200 for the keycard which is refundable upon check out. Staff is good.
Jerick
Menginap 1 malam pada Dis 2018
6/10 Boleh diterima
Mark
17 Nov 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Pagadian overnight
Stayed overnight to catch flight to Manila
Mark
Menginap 1 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
Hiroshi
26 Ogo 2018
良い。
安い割に十分、大分良かったです◎
Hiroshi
Menginap 2 malam pada Ogo 2018
8/10 Baik
Derek
3 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
They need a refrigerator in the rooms. The could recoup by increasing rate by a little.
Derek
Menginap 1 malam pada Jul 2018
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
27 Mei 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 11 malam pada Mei 2018
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
7 Nov 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Renovierungsbeduerftig
Matratzen total alt und dreckig.moebel billig und alt.nichts war eirklich angenehm.fenster dreckig und strassenlaerm stoert.sicher krine renovierungsinvestition in den letzten jahren
Pengembara yang disahkan
2/10 Teruk
Razel
4 Sep 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Worst experience ever
Dirty, sheets not clean. Do not ever stay here!
Razel
2/10 Teruk
Razel, Iligan city, Philippines
30 Ogo 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Worst stay ever
Was traveling by bus and needed to get a hotel to rest the night. Only hotel in area through hotels.com so we booked it. Once in room there was was trash in bathroom, bed sheets were not changed and it smelled disgusting. Left hotel and found another room for $20 more and was very happy. Would never recommend anyone to stay here ever.
Razel
2/10 Teruk
Razel
23 Ogo 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Worst hotel ever! Please read review
The room had trash in the bathroom shower and the sheets were not changed from the last guest. Front desk did nothing to help so I left and went to another hotel. Hotels.com should be ashamed and embarrassed to even offer this dump to anyone and should remove it from their list. I should not only receive a refund but they should offer other compensation for this hotel as an option, only option, in this city