JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah di pantai, dengan kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa

Kolam renang terbuka, kabana (surcaj), payung kolam
1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, bar mini
2 bar/ruang istirahat, bar renang naik, bar tepi kolam
Meja sambut tetamu
Pemandangan pantai/laut

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Spa
  • Restoran
  • Sarapan tersedia
  • Termasuk parkir
  • Parkir tersedia
Harga semasa ialah RM1,415
RM1,838 jumlah
termasuk cukai & fi
8 Jul - 9 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking, Balcony (Beachfront)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Tab mandi rendaman dalam
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Deluxe Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking, Resort View (Balcony)

7.4 daripada 10
Baik
(3 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan tempat peranginan
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking, Balcony (Oceanfront)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
Bilik tidur berasingan
Katil sofa
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Deluxe Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking, Ocean View (Balcony)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking, Ocean View (Balcony)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
Bilik tidur berasingan
Katil sofa
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Deluxe Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking, Balcony (Oceanfront)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking, Resort View (Balcony)

9.2 daripada 10
Hebat
(17 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
Bilik tidur berasingan
Katil sofa
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan tempat peranginan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
144 Oyster Pond Resort, Building A, Oyster Pond, Sint Maarten, 000

Tempat berdekatan

  • Pantai Dawn - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Philipsburg Boardwalk - 8 min memandu - 5.9 km
  • Pantai Great Bay - 8 min memandu - 6.0 km
  • Pantai Orient Bay - 13 min memandu - 10.0 km
  • Teluk Orient - 14 min memandu - 10.2 km

Bergerak

  • Grand Case (SFG-L'Esperance) - 22 minit memandu

Restoran

  • ‪Buddha Bar Beach - ‬8 min memandu
  • ‪Hard Rock Cafe St. Maarten - ‬8 min memandu
  • ‪Monchi's - ‬6 min memandu
  • ‪The Greenhouse Restaurant - ‬8 min memandu
  • ‪Fat Boy Jimmy's - ‬6 min memandu

Tentang hartanah ini

JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa

Hotel mewah dipulihkan pada 2024 dan terletak berdekatan Pantai Dawn
Terletak berdekatan Philipsburg Boardwalk, JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa menyediakan bar renang naik, bar kolam dan kedai mudah beli. Hotel ini ialah tempat paling sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari berhadapan pantai dan kerusi lepak pantai. Nikmatilah Aromaterapi, Urutan sukan dan rawatan muka di tapak spa. Di 3 restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan Caribbean. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan kedai kopi/kafe dan taman.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka dengan kabana, kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri serta letak kenderaan valet (tertakluk kepada bayaran)
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), khidmat penghantaran makanan tempatan dan kedai hadiah
  • Tempat simpanan bagasi, payung pantai dan bilik mesyuarat
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 200 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Tab mandi rendaman dalam, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 55-inci sebuah TV LCD dengan Netflix, perkhidmatan penstriman dan saluran kabel
  • Almari pakaian, balkoni dan pembancuh kopi/teh

Bahasa

Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet berbumbung di tapak hartanah (USD 40 semalam; termasuk keistimewaan keluar/masuk)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 7:00 hingga 11:00 dengan bayaran: USD 25 hingga 40 untuk orang dewasa dan USD 15 hingga 30 untuk kanak-kanak
  • 1 bar berenang
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 3 restoran
  • Perkelahan peribadi
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Breeze
  • Carambola
  • Liguria
  • Liquid
  • Opal

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Hiburan malam
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kedai runcit/mudah beli

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 8 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Kabana kolam (surcaj)
  • Kerusi lepak pantai
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Payung pantai
  • Taman
  • Tuala pantai

Spa perkhidmatan penuh

  • 16 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Lulur badan
  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan sukan
  • Urutan Sweden
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lantai jubin di kawasan awam
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 3 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2024
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Seluruh hartanah diubah suai - Mac 2024
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • Netflix
  • Perkhidmatan penstriman
  • TV LCD 55-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Perkhidmatan penghantaran makanan

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Kerusi meja
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu akan menerima butiran kunci pintar
Tetamu perlu memuat turun aplikasi mudah alih Marriott Bonvoy hartanah sebelum daftar masuk

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan, kunci pintar

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD50.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Fi tempat peranginan: USD50 setiap penginapan, semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira USD 25 hingga 40 untuk dewasa dan USD 15 hingga 30 untuk kanak-kanak
  • Fi letak kenderaan valet berbumbung: USD40 semalam (keistimewaan masuk/keluar)
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 50.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga solar
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Sint Maarten. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Hartanah juga dikenali sebagai

Jw Marriott St Maarten & Spa
The Westin Dawn Beach Resort Spa
JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa Hotel
JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa Oyster Pond
JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa Hotel Oyster Pond

Soalan lazim

Adakah JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Setakat 4 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa pada 8 Jul 2025 bermula serendah RM 1,414.54, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Hotel Pantai Oyster Pond ini terletak di pantai, 0.1 mi (0.2 km) from Pantai Dawn serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Philipsburg Boardwalk dan Teluk Orient. Pulau Pinel dan Pantai Anse Marcel juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan.

JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 117 daripada 178 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 34 daripada 178 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 18 daripada 178 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 178 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 178 ulasan

9.6/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.2/10

Kemudahan

9.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.6/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

maria

Horrible stay, avoid this hotel! Our experience at the JW Marriott was a disaster. The beach was completely covered in rotting seaweed and totally unusable, not at all what was advertised in the photos. No one made any effort to clean it up, and the smell was awful. Worse yet, they charged our credit card multiple times without our authorization. When we tried to resolve this at the front desk, the staff was rude, dismissive, and even borderline nasty about it. No apology, no ownership, just attitude. Between the unusable beach, unhelpful staff, and shady billing practices, this was an absolute nightmare. Do yourself a favor and stay far away.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Summer

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property was clean and up to date. Restaurants and a coffee shop available on site. We were warned about the seaweed issue but it was very bad. Beach was unusable due to seaweed and surf was much rougher on this side of the island.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Katie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful property with amazing staff.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Nia

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing!
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

curtis, Delray Beach

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Always a beautiful stay on the gorgeous hotel ! In oyster pond !
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Steven

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property was in excellent condition, TOP NOTCH
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Edonisa

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent
Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Katie

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We originally checked in at the Sonesta hotel, but since it was so dirty, we left there and booked the Marriott. When we arrived at the Marriott, the service was amazing, the staff was beyond friendly and very helpful. You can definitely tell that this is a five star hotel. The restaurants are very good, the only thing is is that the hotel is far from everything. It is about 30 minutes from everything and you have to pay $50 cab rides back-and-forth. There is no beaches over there. You have to drive about 20 to 30 minutes to the nearest beach if there was beaches and was near everything it would be much better. This is a very quiet hotel they didn’t have anything going on no live entertainment or anything. But the hotel was very clean. The staff was great. The food was amazing and the rooms were very nice.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Nadia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Fantastic service. Memorable ocean front balcony. I can’t get it out of my mind. I will be back again soon!!!!! Thank you all for everything. Jean Claude and Rodeger were the best. Jean Claude made me drinks I will remember for a lifetime. Blessings to you all!!!!
Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Patrick

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
N/A
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Melanie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wonderful staff and excellent service!
Menginap 4 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Anne

Menginap 1 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

anna

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
The food was so expensive, breakfast and lunch alone for a family of 4, 2 small children was $100 per meal
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

devin

Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Roberta

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This facility is beautiful and well-maintained. The staff were also charming and willing to assist. Now let's talk about the spa- it was great.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Elena, new hartford

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful property. On the opposite side of the island from all the main attractions/beaches but transportation around the island was easy and readily available.
Menginap 5 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Roberta

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I loved everything about this property---the staff, location, facility, restaurants, coffee shop, and spa. The Spa was excellent and Idelis (?) was great. The lady who maintains the spa was also lovely.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Rainer

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel on the southeast side of the island on the Dutch side. Beautiful property and beach. Highly recommend staying here if you can. Suggest you have a rental car if you want to enjoy dining and evening activities.
Menginap 5 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Brian

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff, Arnoldo (mgr) was very helpful in getting us to the property. We were at another location, we did not like and he sent transportation to get to JW, Janis ( front desk) made check-in super easy Hadassuh was very helpful with reservations etc. The rooms were clean and comfortable. Excellent staff
Menginap 7 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Dellil

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Great
Menginap 2 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Mikhail

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 7 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Jalal Abou

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were super nice. Room was nice. Food was terrible. We ate at the hotel when we arrived around 1pm. Everything we ordered tasted like it was prepared hours ago and not fresh. From the calamari to the fries. Everything dry, stale and cold. It was really bad for such a hotel name and destination. We gave the hotel food a second chance and ordered room service at 8pm our third night. Again cold chicken wings that were so dry n tasted like they were prepared at noon or leftover from day before. Not worth the price we paid for this hotel…
Menginap 4 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Nausheen

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The staff is a mixed bag and not very friendly except a handful. They treated me and my family very rudely at the pool when we went to the beach for approx 15 minutes and threw away everything from our chairs, when everyone was doing the same thing. They provided mis information about local travel details, they also caused a massive headache and mess when checking out! I do not recommend !!!
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

ruchi

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel is ok but the staff was great!! Yanick, Arnold and other staff was just awesome!! The restaurant staff was nice!!
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Geoffrey

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Dis 2024