Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Nouvel Hôtel





Pertimbangkan penginapan di Nouvel Hôtel dan manfaatkan kedai kopi/kafe, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM506
RM563 jumlah
termasuk cukai & fi
12 Sep - 13 Sep
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Executive Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Executive Room, 1 Katil Ratu (Queen)
9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Katil berlapik
Lihat semua foto untuk Superior Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Room, 1 Katil Ratu (Queen)
9.0 daripada 10
Hebat
(6 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Katil berlapik
Peralatan tempat tidur premium
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

31 rue René Nicod, Oyonnax, Ain, 1100
Tentang hartanah ini
Nouvel Hôtel
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.65 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira EUR 17.00 untuk dewasa dan EUR 11.00 untuk kanak-kanak
- Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: EUR 8.00 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Nouvel Hôtel Oyonnax
Nouvel Hôtel
Nouvel Oyonnax
Nouvel Hôtel Hotel
Nouvel Hôtel Oyonnax
Nouvel Hôtel Hotel Oyonnax
Soalan lazim
Nouvel Hôtel Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.2/10
Mesra alam
Ulasan
28 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Fabrice
Pengembara perniagaan
1 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fabrice
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
attilio
Pengembara perniagaan
30 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
attilio
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Frederic
6 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Frederic
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
28 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel de qualité
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Benoît
Pengembara perniagaan
26 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bien
Benoît
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Francois
Mengembara bersama kumpulan
22 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Francois
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Mathilde
16 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mathilde
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
THIERRY
15 Feb 2025
THIERRY
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
attilio
Pengembara perniagaan
12 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
attilio
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Naouel
Pengembara perniagaan
13 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Naouel
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Rachid
Pengembara perniagaan
22 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rachid
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Florence
Pengembara perniagaan
8 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bel établissement
Florence
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
YOUNGBO
Pengembara perniagaan
31 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
YOUNGBO
Menginap 5 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Rachid
28 Okt 2024
Rachid
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
OLIVIER
Pengembara perniagaan
18 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
OLIVIER
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
13 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très satisfaite de mon séjour
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
MARIANI
7 Sep 2024
MARIANI
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Nathalie
25 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Nathalie
Menginap 5 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Caroline
Pengembara perniagaan
26 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Top
Caroline
Menginap 1 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Sébastien
Pengembara perniagaan
21 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sébastien
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
John
Mengembara bersama pasangan
23 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
John
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Francois
21 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Francois
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Bastien
Pengembara perniagaan
16 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bastien
Menginap 1 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Charlotte
2 Mac 2024
Charlotte
Menginap 1 malam pada Feb 2024