Boutique Hotel & Restaurant Cordial
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, dengan jarak berjalan kaki ke Muzium Jan Cunen
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Boutique Hotel & Restaurant Cordial





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Lihat semua foto untuk Design Double Room

Design Double Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Hulu semburan mandi hujan
Lantai bilik mandi dipanaskan
Pengering rambut
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Design Double Room Single Use

Design Double Room Single Use
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Hulu semburan mandi hujan
Lantai bilik mandi dipanaskan
Pengering rambut
Saluran satelit
Mesra haiwan kesayangan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Oostwal 175, Oss, 5341 KM
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Van der Valk Hotel Nuland
Van der Valk Hotel Nuland
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 133 ulasan
Harga ialah RM429
RM521 jumlah
termasuk cukai & fi
31 Jul - 1 Ogo
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.10 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 15.00 untuk dewasa dan EUR 7.50 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 17.50 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.
Hartanah juga dikenali sebagai
De Weverij
De Weverij Oss
Hotel De Weverij
Hotel De Weverij Oss
Hotel Weverij Oss
Hotel Weverij
Weverij Oss
Weverij
Hotel De Weverij
& Restaurant Cordial Oss
Boutique Hotel Restaurant Cordial
Boutique Hotel & Restaurant Cordial Oss
Boutique Hotel & Restaurant Cordial Hotel
Boutique Hotel & Restaurant Cordial Hotel Oss
Soalan lazim
Boutique Hotel & Restaurant Cordial Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.6/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
8 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mei 2023
8/10 Baik
Lisanne
22 Feb 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Lisanne
Menginap 4 malam pada Feb 2023
10/10 Cemerlang
Bob
4 Jan 2023
Bob
Menginap 1 malam pada Jan 2023
10/10 Cemerlang
winfield
9 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
winfield
Menginap 3 malam pada Okt 2022
10/10 Cemerlang
Brian
Pengembara perniagaan
25 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Brian
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
leonardo
5 Mei 2022
leonardo
Menginap 2 malam pada Mei 2022
8/10 Baik
Patricia
14 Apr 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Patricia
Menginap 1 malam pada Apr 2022
10/10 Cemerlang
John
Pengembara perniagaan
17 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
John
Menginap 1 malam pada Mac 2022
8/10 Baik
Janis
18 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Janis
Menginap 1 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
Michiel
Pengembara perniagaan
31 Ogo 2021
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Michiel
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
23 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fijn verblijf
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Talitha
Pengembara perniagaan
12 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Top
Talitha
Menginap 2 malam pada Jul 2021
8/10 Baik
John
Pengembara perniagaan
20 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very comfortable hotel in excellent location
John
Menginap 2 malam pada Ogo 2020
8/10 Baik
Jack
Pengembara perniagaan
7 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jack
Menginap 4 malam pada Jul 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
18 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Marek
25 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marek
Menginap 4 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Patrick
Pengembara perniagaan
18 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Patrick
Menginap 3 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Ineke
14 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ineke
Menginap 1 malam pada Okt 2019
6/10 Boleh diterima
Nico, Castelnau-Le-Lez
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
24 Ogo 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Nico
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Nana
19 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rigtig fint sted
Nana
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
25 Jul 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Per
10 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Godt sted
Per
Menginap 1 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
24 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
23 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
6 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mei 2019