Hotel Remarque

Hartanah 4.0 bintang
Hotel mesra haiwan kesayangan dihubungkan dengan pusat konvensyen di Osnabrueck dengan sauna

Pilih tarikh untuk melihat harga

VIP Access

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayangan
  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Sarapan tersedia
  • Parkir tersedia
  • Perkhidmatan perniagaan

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Natruper-Tor-Wall 1, Osnabrueck, NI, 49076

Tempat berdekatan

  • Heger Tor - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Muzium Felix-Nussbaum-Haus - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Katedral St. Peter - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Teater Osnabrueck - 7 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Kastil Osnabrueck - 11 min berjalan kaki - 1.0 km

Bergerak

  • Stesen Osnabrück Altstadt - 10 minit berjalan kaki
  • Münster (FMO-Lapangan Terbang Antarabangsa Münster - Osnabrueck) - 33 minit memandu

Restoran

  • ‪Almani - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Countdown - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Joe Enochs Sportsbar - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Café am Markt - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Ratskeller Lutter & Wegner - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Remarque

Mewah bagi hotel dihubungkan dengan pusat konvensyen
Teres, kedai kopi/kafe dan taman merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Hotel Remarque. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna. Restoran di tapak, Remarques Restaurant, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan pencucian kering/dobi dan bar.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, perkhidmatan rencam dan perkhidmatan perkahwinan
  • Bantuan pelancongan/tiket, dewan tari-menari dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 156 bilik mempunyai keselesaan seperti menu bantal dan peti besi muat komputer riba, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan ruang kerja mesra komputer riba.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan tab mandi atau pancuran
  • Sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, pembancuh kopi/teh dan sistem pemanasan

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi (surcaj); Internet berwayar (surcaj)

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan berbumbung selamat di tapak hartanah (EUR 18 sehari)
  • Letak kenderaan sendiri di tapak adalah terhad
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:30 hingga 10:30 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 10:30 pada hujung minggu; EUR 21 untuk orang dewasa dan EUR 10.50 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Remarques Restaurant

Aktiviti menarik

  • Sauna
  • Tempat simpanan basikal

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan atas permintaan
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Spa

  • Perkhidmatan urut dalam bilik

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 5 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 1998
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Taman atas bumbung
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Peti besi muat komputer riba
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor haiwan peliharaan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR40.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 21 untuk dewasa dan EUR 10.50 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 75 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: EUR 18 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 40.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Apple Pay
Transaksi tanpa tunai tersedia
Penyewa untuk tempoh jangka panjang dialu-alukan
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sebuah kereta disyorkan untuk pergi balik ke hartanah ini
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Jerman. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.

Soalan lazim

Adakah Hotel Remarque mesra haiwan kesayangan?

Ya, Hotel Remarque membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor). Terdapat fi sebanyak EUR15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Hotel Remarque?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR18 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Remarque?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Hotel Remarque?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Hotel Remarque memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR75 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Remarque?

Terletak di tengah-tengah Osnabrueck, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Muzium Felix-Nussbaum-Haus dan Heger Tor. Katedral St. Peter dan Teater Osnabrueck juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Stesen Osnabrück Altstadt sejauh 10 minit berjalan kaki dan Stesen Sentral Osnabrück sejauh 23 minit berjalan kaki.

Ulasan

Hotel Remarque Ulasan

8.6

Cemerlang

9.2

Kebersihan

8.8

Lokasi

8.6

Kakitangan & perkhidmatan

8.4

Mesra alam

8.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 343 daripada 692 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 252 daripada 692 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 61 daripada 692 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 25 daripada 692 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 11 daripada 692 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

H.

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mooie grote en zeer schone kamers. Te weinig zitplaatsen bij het ontbijt. Verder een fijn verblijf gehad.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Christian

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Aber ja doch!
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Klaus, Mülheim an der Ruhr

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tolles Hotel
Menginap 2 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Peter

Pengembara perniagaan
Check in dauerte über 30min Buchung Expedia war nicht vorhanden. Zimmer in die Jahre gekommen.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Michael

Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Andrew, Nyack

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice hotel
Menginap 2 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Simona

Pengembara perniagaan
Wir hatten 3 Nächte gebucht, konnten aber aufgrund von Flugausfällen leider nicht im Hotel übernachten. Da ich wieder zurück muss, bat ich um eine neue Buchung oder eine Rückerstattung. Dies wurde jedoch abgelehnt. 3 Tage bezahlt, ohne zu bleiben und keine Rückerstattung. Avevo prenotato 3 notti ma a causa di cancellazione dei voli purtroppo non ho soggiornato all'hotel e, poichè debbo tornare ho chiesto una nuova prenotazione o un rimborso . Ma è stato rifiutato . 3 giorni pagati senza soggiornare e 0 rimborsi.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Guanhui

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nettes Personal
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Jan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Ronald

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Ronald

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Zimmer im Stil alt, im Bad Schweißgeruch
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Steen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Michael

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Mark

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Jan Lau

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Dejlig overnatning

Dejligt hotel. Rent og pænt. Fint værelse men savnede en kaffemaskine. Venligt personale og hotellet havde endda en god wineshop med dejlige primært tyske vine. Parkeringskælder og kun få meter til bymuren og den gamle by.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Dorte

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

En virkelig god overnatning

Meget fejl hotel og venligt personale. Lækkertaftensmåltid og fantastisk morgenmad
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Morag

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is a lovely hotel. I stayed here last year, booked a superior room and emailed the hotel to ask for a view of the city. They replied they would do their best. On booking in I asked again about a city view and got given one, my sons who were with me were given a city view as well. No extra charge, no mention of free upgrade. This year I booked 2 Superior rooms and again emailed the hotel about a city view. The reply I got was that I did not qualify for a city view as I had booked Superior rooms and I would have to pay 15€ per night per room for a city view in an upgraded Deluxe room. I was stunned as we were given city views in 2024 at no extra cost and no one mentioned we were being upgraded so I thought we were in Superior rooms with a city view but according to SS who replied we were given DeLuxe rooms. The cost per night was then reduced to €10 per room per night and after a few emails back and forth could not get the price reduced any more. ( the person replying was not very nice) I requested rooms 321 and 323, same rooms as last year, and got these on arrival. The city view is fantastic and when I come again next year I'm going to request rooms above these on the 4th floor, superior rooms of course as I enquired and they have them on the 4th floor. Disappointing that the room don't have a fridge to keep water cool as it was very hot when we were there, 11-16th August. We requested fans for the rooms and these were delivered straight away.
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Lone

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Flot hotel

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Koenig

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

David

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hervorragender Kurztrip. Sehr tolles Zimmer, sauber, groß und komfortabel. Kurzfristiges Upgrade, war eine tolle Entscheidung.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

NAOAKI

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I stayed here for two days with my family. It's a little far from the station, but it's well-connected to the city. The facilities are new and clean. We had some trouble with our reservation, but the front desk staff was able to help us out. I'd definitely stay here again if I come back.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025