Hotel 88 Shinsaibashi

Hartanah 3.0 bintang
Hotel dengan meja/kaunter hadapan 24 jam, beberapa langkah dari Dotonbori

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel 88 Shinsaibashi

Depan hartanah - siang/malam
Standard Twin Room, Non Smoking (Main Building) | Gebar bulu kapas, peti besi dalam bilik, meja
Depan hartanah
Pintu masuk dalaman
Meja sambut tetamu

Ulasan

9.6 daripada 10
Luar biasa

Kemudahan popular

  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 9 daripada 9 bilik

Superior Double Room, Non Smoking (Main Building)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Tab mandi rendaman dalam
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Twin Room, Non Smoking (Main Building)

9.2 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang XL (Large Single) dan 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Twin Room, Non Smoking (Main Building)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Raja (King)

Family Room, Non Smoking (Room 1, Main Building)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Tab mandi rendaman dalam
  • 44 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Raja (King)

Family Room, Non Smoking (Room 2, Main Building)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Tab mandi rendaman dalam
  • 40 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Raja (King)

Superior Twin Room, Non Smoking (Main Building)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 27 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, Non Smoking (Triple Single, Annex)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Twin Room, Non Smoking (Annex)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Double Room, Non Smoking (Annex)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
2-5-4 Dotombori, Chuou-ku, Osaka, 542-0071

Tempat berdekatan

  • Dotonbori - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Papan Iklan Glico Dotonbori - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Pasar Kuromon - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Nipponbashi - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Kyocera Dome Osaka - 2 min memandu - 2.2 km

Bergerak

  • Stesen Namba - 3 minit berjalan kaki
  • Stesen Osaka-Namba - 4 minit berjalan kaki
  • Osaka (KIX-Lapangan Terbang Antarabangsa Kansai) - 53 minit memandu

Restoran

  • ‪551蓬莱 - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪英國屋WEST なんばウォーク1番街南通り店 - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Craft Beer GULP - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪餃子王 道頓堀店 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪大起水産 街のみなと なんばウォーク西店 - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel 88 Shinsaibashi

Hotel berdekatan Dotonbori
Berdekatan Papan Iklan Glico Dotonbori dan Teater Namba Grand Kagetsu, Hotel 88 Shinsaibashi menyediakan kemudahan seperti kemudahan dobi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Meja biliard atau pool, kakitangan berbilang bahasa dan perkhidmatan rencam
  • Tempat simpanan bagasi, mesin layan diri dan TV di lobi
  • Hartanah bebas asap rokok, lif dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra dan keadaan hartanah terbaik
Ciri-ciri bilik
Kesemua 51 bilik disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Gebar bulu kapas dan katil bayi/kot (percuma)
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi rendaman dalam dan bidet
  • Peti sejuk, cerek elektrik dan sistem pemanasan

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Aktiviti menarik

  • Meja biliard/pool
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam

Spa

  • Perkhidmatan urut dalam bilik

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Penggera visual di koridor

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Gebar bulu kapas
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00
Umur minimum daftar masuk - 15

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah. Cukai bandar raya adalah dalam lingkungan JPY 100-500 seorang, semalam berdasarkan kadar bilik semalam. Cukai tersebut tidak dikenakan untuk kadar satu malam yang kurang daripada JPY 5,000. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Hartanah juga dikenali sebagai

HOTEL 88 SHINSAIBASHI Osaka
88 SHINSAIBASHI Osaka
88 SHINSAIBASHI
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Hotel
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Osaka
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Hotel Osaka

Soalan lazim

Adakah Hotel 88 Shinsaibashi mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel 88 Shinsaibashi?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Hotel 88 Shinsaibashi?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00.

Apakah masa daftar keluar di Hotel 88 Shinsaibashi?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Hotel 88 Shinsaibashi?

Terletak di Minami, hotel ini sejauh beberapa langkah dari Namba Walk Shopping Mall dan Dotonbori. Nipponbashi dan Papan Iklan Glico Dotonbori juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Namba dan Stesen Osaka-Namba berada dalam lingkungan 5 minit berjalan kaki.

Ulasan

Hotel 88 Shinsaibashi Ulasan

9.6

Luar Biasa

9.6

Kebersihan

9.0

Lokasi

9.6

Kakitangan & perkhidmatan

9.6

Mesra alam

9.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 373 daripada 460 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 72 daripada 460 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 460 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 460 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 460 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Margaret

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I loved everything about this hotel, but especially the staff! They were consistently kind and pleasant to us and always had a stocked free beverage area. They also had numerous massage chairs in the lobby for sightseeing weary guests
Menginap 7 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Leonard

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Easy access to shops and transportation. The staff went above and beyond to make our stay great. Would go again and recommend
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Alexa

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel was very nice and good amenities. Around the corner from the train and to Dotonbori.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Georgia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Absolutely loved our stay at Hotel 88. Staff are excellent - very helpful and accommodating. Facilities are great - loved the massage chairs and lounge area to enjoy a delicious coffee. Will definitely stay here again.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Julie

Menginap 5 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Vanlesa

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staffs are nice, friendly, helpful This hotel makes you feels like at home Rooms are spacious We had a pleasant stayed Hotel 88 services is beyond exceptation
Menginap 6 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Ruth

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
First time in Osaka and found this vibrant hotel with exceptional staff. From the moment we checked in it was phenomenal. Nice drink bar and community space where guests gathered. Free massage chairs were a game changer after a long day of walking. I will definitely be back!
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Edison

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were amazing and very accommodating, good English, and quick to answer and address any issues & questions…would definitely stay there again next time!
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Mia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
숙소 너무 깨끗하고 방도 널찍해서 더 쾌적했어요! 직원분들 엄청 친절하셔서 정말 행복한 경험이었습니당😊 1층에 있는 안마의자랑 특히 음료 서비스가 아주 쏠쏠했어요ㅋㅋ 체크아웃 후 짐보관도 가능하고 라피트 타는 곳까지 데려다 주셔서 편하게 이동할 수 있었습니다! 다음에 또 이용할 예정입니다😎
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Christopher, Valrico

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Had a good experience at the hotel. Location is right near Dotonbori yet far enough away that it was quiet and pleasant. The hotel’s offering of drinks was a great addition and we definitely took advantage of them and the seating area to have dinners. The hotel even took us to the bus terminal and assisted in getting tickets to Kansai. Next time we are in Osaka, staying at Hotel 88 again.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Eliseo

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Personal muy amable.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Susan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I really loved the location and found the theming of the property to be very unique. I would definitely statmy there again.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Kristen

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Could not have picked a better hotel. 2 adults and 2 children (12 & 15 yrs old). The room was spacious with 2 king beds, separate sitting area with couch and table. The staff was AMAZING and very helpful. They had umbrellas available for use if needed (which we did), they called taxis for us when needed, provided written directions to get to our next city while forwarding our luggage. The lobby has plenty of tables and chairs with complimentary drinks as well as a pool table for fun! Location was great, easy walk from bus station and walkable to many things. Would definitely stay here again.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Zach

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Most helpful staff and the room with the massage chair is so clutch.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Keith, Pearl City

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Service was OUTSTANDING from beginning to end. The hotel even took us (family of 4) to Shin-Ōsaka Train Station for no additional charge. Free beverages (24/7), free massage chairs, and free umbrella rentals are just a few more perks that this hotel offered. If you’re planning to visit the area, this hotel is a no brainer. I would definitely stay here again. Highly recommend.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Blake

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Johnny

Menginap 5 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

YAU LEE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
職員服務非常好!
Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Youngsuk

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
다음에 오사카 오게되면 꼭 다시 방문하고 싶습니다. 너무 친절하고 깨끗하고 도톤보리에 위치해 있어 남바, 신사이바시, 도톤보리 구경하기 편합니다. 무료 음료, 커피 서비스도 제공됩니다. 강추합니다^^
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Glenn

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

TOP hotel in Osaka, with A+ staff.

What a wonderful hotel! From the great location to the quirky design, to the free soft drinks and coffee in the lobby, to the massage chairs thatI regret that I never managed to enjoy, it was all top notch. But what really set it apart was its wonderfully friendly staff. Due to a minor injury, I decided to take advantage of Japan's famously efficient luggage forwarding service (which really is fantastic) to send my bags to the Kyoto hotel I would be staying the following day, so that I did not have to lug it around with me. The front desk staff at Hotel 88 not only helped me fill out the paperwork but found a big cardboard box, which they expertly cut down in size to perfectly fit my two bags. (It was actually quite impressive how they did this.) Putting my two bags snugly into a single box saved me a lot of money, as the forwarding service charges per bag (or box), not by weight. The 88 Shinsaibashi team then professionally taped up the box and I left it with them as I went exploring. When I arrived at my Kyoto hotel the following day, the box was waiting in my room. What a country! And what a hotel 88 Shinsaibashi is! I would definitely stay there again. In fact, I wish I could stay there again TOMORROW! One of my favorite hotel experiences ever.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Adam

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I've visited Japan four times and this might be my favorite hotel yet. I stayed in a room in the annex and it was clean, modern, quiet, and spacious. The hotel is located in a very good location between Namba Station and Dotonbori which makes it well placed for local exploration and for getting out to the rest of the city. The staff were extremely helpful and professional. They had a very good grasp on English, which while not required definitely makes things easier. I will definitely stay here again if I'm back in Osaka at any point.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Kim

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Pleasantly Surprised

Service was EXCELLENT! I love the complimentary beverage area and tables. I prefer this over free breakfast as 7-11 and other affordable places to eat were near by. Only stayed one night but will definitely book again.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Stephen

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent facilities & staff were awesome
Menginap 5 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Unnikrishnan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Hector, Carson

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
i really like the location & free drinks
Menginap 5 malam pada Apr 2025