Four Points Flex by Sheraton Osaka Umeda

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat restoran, dengan jarak berjalan kaki ke Grand Front Osaka Mall

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Four Points Flex by Sheraton Osaka Umeda

Meja sambut tetamu
Restoran
Bilik dobi
Bahagian luar
Peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Restoran
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM385
RM423 jumlah
12 Ogo - 13 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Bidet
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Room, 1 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Bidet
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Room, 1 Katil Bujang (Single)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Bidet
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Bidet
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Bidet
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1-10-3 Shibata, Kita-ku, Osaka, Osaka, 530-0012

Tempat berdekatan

  • Teater Umeda Arts - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Grand Front Osaka Mall - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Osaka Station City - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Pusat Pokemon Osaka - 7 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Bangunan Umeda Sky Building - 10 min berjalan kaki - 0.9 km

Bergerak

  • Stesen Umeda (Hankyu) - 4 minit berjalan kaki
  • Stesen Nakatsu (Hankyu) - 7 minit berjalan kaki
  • Osaka (ITM-Itami) - 24 minit memandu

Restoran

  • ‪善LABORATORY - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪鳥貴族梅田DDハウス店 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪ケーツーカレーハウス - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪挽肉倶楽部 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪うつわCafe ゆう - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Four Points Flex by Sheraton Osaka Umeda

Hotel berdekatan Grand Front Osaka Mall
Berdekatan Osaka Station City, Four Points Flex by Sheraton Osaka Umeda menyediakan kemudahan seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan restoran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Lif, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan mesin layan diri
  • Stesen komputer, tempat simpanan bagasi dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar di lobi
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 220 bilik memiliki keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan bidet dan gabungan pancuran/tab mandi
  • Peti sejuk, cerek elektrik dan sistem pemanasan kawalan suhu

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Jepun

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Permaidani nipis di dalam bilik

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 13 tingkat
  • Dibina pada 2018
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 1:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah berkuat kuasa mulai 1 Januari 2017. Cukai bandar raya adalah dalam lingkungan JPY 100-300 seorang, semalam berdasarkan kadar bilik semalam. Cukai tersebut tidak dikenakan untuk kadar satu malam yang kurang daripada JPY 7,000. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Hartanah juga dikenali sebagai

HOTEL UNIZO Umeda
UNIZO Osaka Umeda
UNIZO Umeda
HOTEL UNIZO Osaka Umeda
Four Points Flex by Sheraton Osaka Umeda Hotel
Four Points Flex by Sheraton Osaka Umeda Osaka
Four Points Flex by Sheraton Osaka Umeda Hotel Osaka

Soalan lazim

Adakah Four Points Flex by Sheraton Osaka Umeda mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Four Points Flex by Sheraton Osaka Umeda?

Setakat 16 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Four Points Flex by Sheraton Osaka Umeda pada 12 Ogo 2025 bermula serendah RM 384.59, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Four Points Flex by Sheraton Osaka Umeda?

Four Points Flex by Sheraton Osaka Umeda tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Four Points Flex by Sheraton Osaka Umeda?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 1:00.

Apakah masa daftar keluar di Four Points Flex by Sheraton Osaka Umeda?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Four Points Flex by Sheraton Osaka Umeda?

Terletak di Kita, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari NU Chayamachi dan Grand Front Osaka Mall. Dotonbori dan Istana Osaka juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Umeda (Hankyu) hanya sejauh 4 minit berjalan kaki dan Stesen Nakatsu sejauh 6 minit berjalan kaki.

Four Points Flex by Sheraton Osaka Umeda Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 468 daripada 1000 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 360 daripada 1000 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 113 daripada 1000 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 46 daripada 1000 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 13 daripada 1000 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.6/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Kyoko

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
京セラドームライブと万博へ行くために利用しました。リムジンバス乗り場も近い!駅も近い!立地は最高です。ユニットバスの水はけがあまり悪く、湯船利用する気になれませんでした。あの詰まり具合はだいぶ前からその状況だったと考えられます。部屋に入った時も浴室にこもった匂いが気になりました。受付の方にも伝えてましたが、対策された方がいいと思います。友人の部屋は問題なかったようなので。。運が悪かったのかなぁ。
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

YUKA

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
梅田芸術劇場に近く、便利だった。近くに飲食店も多く、食事にも困らなかった
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Hiroaki, machida-city

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan
繁華街近く便利な場所のホテルでした。
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

RIANNE JAYSON PASCUAL

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice Hotel, its quiet even if the train station is nearby. you barely hear a noise. its also very clean and convenient location
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

gabriel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 10 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Rhinna

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan
room was really small.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

dani

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

dani

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
a little noisy since it’s right next to the train tracks, i’m sure you can ask to be moved away from the tracks. other than that everything was perfect. would definitely stay here again if i’m ever in osaka again!
Menginap 2 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Sarah

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Anja

Menginap 7 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

つよし

Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

ミヤコ

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Kana

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
My room was good enough for myself to stay. But when I was going to use the shower, I found some short hairs in the tub and it was disgusting and disappointing. One more thing that made me disappointed is there was no water bottle in the room despite they offer to use water servers. I asked the front stuff whether we can have a bottle otherwise we just fill in a normal mug cup so I need to go to fill in so many times. Lastly, when I check out, the staff didn’t ask me whether I need a receipt or not. I dont need it so It’s ok but you know.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

FREDERIC

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
A very nice hotel
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Jie

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Yujin

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

??

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Kenichi

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Cord

Menginap 4 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

??

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Hiu Ning

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Hogan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
整體不錯,交通等等都好方便,住宿環境都乾淨
Menginap 3 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

TOSHIAKI

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

namok

Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

nayang

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2025