Best Western Plus Hotel Fino Osaka Kitahama

Hartanah 3.5 bintang
Hotel terdapat restoran, berhampiran Istana Osaka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Best Western Plus Hotel Fino Osaka Kitahama

Bahagian luar
Lobi
Restoran
Meja sambut tetamu
Superior Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking (with Sofabed) | 1 bilik tidur, peti besi dalam bilik, langsir/tirai gelap terus

Ulasan

9.2 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Restoran
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM343
RM377 jumlah
21 Jul - 22 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 10 daripada 10 bilik

Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

9.0 daripada 10
Hebat
(22 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bidet
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking (with Sofabed)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bidet
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double), Accessible, Bathtub (Larger Room)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bidet
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking (with Sofabed)

9.2 daripada 10
Hebat
(29 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bidet
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking

9.2 daripada 10
Hebat
(40 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bidet
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Twin Room

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Executive Double Room

  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Sofa Bujang dan 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Double Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Twin Plus Room

  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Sofa Bujang

Mobility Accessible Larger Double Room with Bathtub

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1-7-17, Imabashi, Osaka, 541-0042

Tempat berdekatan

  • Grand Front Osaka Mall - 2 min memandu - 1.7 km
  • Teater Orix - 3 min memandu - 2.2 km
  • Dotonbori - 3 min memandu - 3.3 km
  • Dewan Osaka-jō - 4 min memandu - 2.9 km
  • Istana Osaka - 6 min memandu - 2.2 km

Bergerak

  • Stesen Kitahama - 3 minit berjalan kaki
  • Stesen Sakaisuji-hommachi - 12 minit berjalan kaki
  • Osaka (ITM-Itami) - 21 minit memandu

Restoran

  • ‪五感北浜本館 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪サンマルクカフェ 大阪北浜店 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪モスバーガー - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪そじ坊 - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪焼肉肉どうし 北浜本店 - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Best Western Plus Hotel Fino Osaka Kitahama

Hotel berdekatan Taman Istana Osaka
Anda boleh menantikan perkhidmatan pencucian kering/dobi, pusat perniagaan 24 jam dan restoran di Best Western Plus Hotel Fino Osaka Kitahama. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), daftar keluar ekspres dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi, perkhidmatan rencam dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri, lif dan kakitangan berbilang bahasa
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 129 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara dan jubah mandi, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan bidet dan gabungan pancuran/tab mandi
  • Televisyen dengan saluran kabel
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan sistem pemanasan

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Jepun

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: JPY 1,650 seorang
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan 24 jam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Jubah mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 2:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah berkuat kuasa mulai 1 Januari 2017. Cukai bandar raya adalah dalam lingkungan JPY 100-300 seorang, semalam berdasarkan kadar bilik semalam. Cukai tersebut tidak dikenakan untuk kadar satu malam yang kurang daripada JPY 7,000. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira JPY 1650 seorang

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap dan sistem keselamatan
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan We Care Clean (Best Western)

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Best Western Plus Fino Osaka Kitahama
Best Fino Osaka Kitahama

Soalan lazim

Adakah Best Western Plus Hotel Fino Osaka Kitahama mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Best Western Plus Hotel Fino Osaka Kitahama?

Setakat 10 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Best Western Plus Hotel Fino Osaka Kitahama pada 21 Jul 2025 bermula serendah RM 342.56, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di Best Western Plus Hotel Fino Osaka Kitahama?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 2:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Best Western Plus Hotel Fino Osaka Kitahama?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Best Western Plus Hotel Fino Osaka Kitahama?

Terletak di Chuo, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Taman Nakanoshima, Taman Istana Osaka dan Osaka Station City. Istana Osaka dan Dotonbori juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Kitahama dan Stesen Naniwabashi berada dalam lingkungan 5 minit berjalan kaki.

Best Western Plus Hotel Fino Osaka Kitahama Ulasan

Ulasan

9.2

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 644 daripada 1002 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 281 daripada 1002 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 49 daripada 1002 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 21 daripada 1002 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 7 daripada 1002 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

9.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Hongguang

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is a very good hotel, just half block away from subway station. Room is very clean and staff is very friendly!
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Dany

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good position near to the subway.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Krystal

Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pretty cozy hotel which might be a little bit small for two people. Nice and kind concierge but rooms of improvement on the training of cleaning staff.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

?????

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
とにかく綺麗だし、駅近、値段も良心価格言うことありません!
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Olga

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The bed was comfortable and the neighborhood was mostly quiet at night. My room seemed worn down and smelled like mold. The bathroom had an overwhelming mold smell that would take over the entire room. You could see the mold growth between the bathtub and the wall in the bathroom. Staff spoke good English and was helpful.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

DANIEL JASSO

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Muy buenas habítaciones y el personal muy amable
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

DANIEL JASSO

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Muy buenas habitaciones y el personal excelente
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

shaogeng

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
go o d
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Sofia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rooms were spacious enough for two people and the hotel was steps away from the subway.
Menginap 7 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Serena

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Only real con we experienced was how small the room was for our party of 3. Otherwise, everything else was good. We loved the high quality soap, shampoo, conditioner in the bathroom. Some staff were English speaking but all staff were very respectful and front desk staff even helped us forward our luggage to our Tokyo hotel. Breakfast buffet is worth trying at least once or twice. Location is good relative to train stations and all the things we wanted to do/see in and around Osaka. We felt safe. Would recommend and stay here again, especially for a party of 2.
Menginap 6 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Patricia

Menginap 4 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Burak

Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

N.

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
All in all we were very pleased with our stay. The bed was very comfortable. It was possible to rent an iron, a hair styler, etc. The service was very nice and always open to answer your questions! The hotel is near by the train station. And in less than 15 min you can get to Dotonbori! I would definitely recommend this hotel for a stay in Osaka!
Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Dustin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was excellent and a great neighborhood
Menginap 7 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Kenny, Markham

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing location near transit in Osaka. Staff was always kind and helpful, and they kindly held my items that I forgot at the hotel!
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ming Ming

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
酒店環境很好,員工十分親切,主動介紹酒店附近的環境。酒店鄰近有多間便利店及餐廳,亦十分靠近車站,非常推薦這間酒店
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Maree, Paralowie

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff wonderful easy walk to transport and food
Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Jim

Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Henry

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The smoking room is closet sized and the venting isn't good.
Menginap 6 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Theresa

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
i would stay here again next time!
Menginap 5 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Maricar, Vancouver

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Close to the station and close to the restaurants around the area.
Menginap 6 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Hideaki

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
清潔感があって良かった。
Menginap 1 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

Priscilla

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
I had high hopes for this hotel based on the highly rated reviews and pictures of the facilities however i was extremely disappointed. I am a bit ocd so i rated it a 2 star because it was not the worst but i will never return. Our first room as soon as i walked in the door noticed stain marks on the walls along with a roach. We decided to inquire about a refund but it was too late so they offered us a change of room. At first glance room seemed better but after settling in I realized there were wall stains which were able to be removed by a light wipe with a Clorox wipe! The pillow cases and sheets had stains. The bathroom towels had stains. I was miserable there. I covered myself head 2 toe while i slept. I didn’t want to eat in the room because of the roach. I had to go exchange towels multiple times. Jonathan was very accommodating to us and provided excellent customer service within his abilities. It was unfortunate to not have been provided with a discount or the ability to cancel the number of days spent there for a refund but i know that was not Jonathans decision so again he really helped to make the experience as pleasant as possible. The lobby and restaurant looked well kept but we didn’t eat there so cant speak on food. We did utilize luggage service to send our bags to tokyo and they did a great job with assisting us with this. Our luggage arrived next day with no issues. The location was great. Family mart, 711, starbucks and train stations within a block or so.
Menginap 4 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Kosuke

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kemudahan
安くて綺麗で便利
Menginap 1 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Nicole

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was not clean. Found eyelashes on table from previous guest. When asked to clean room , it was still there and they only made the bed and changed the towels. Room was pretty small as well. Can hear every time people open doors as well .
Menginap 3 malam pada Mei 2025