A-Hotel Oosterhout
Hotel mesra haiwan kesayangan dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Oosterhout dengan sauna
Galeri foto untuk A-Hotel Oosterhout





Ulasan
8.0 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
8.8 daripada 10
Cemerlang
(14 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
TV
Katil lipat simpan/tambahan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Cerek elektrik
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Waterlooplein 50, Oosterhout, 4901 EN
Tentang hartanah ini
A-Hotel Oosterhout
Hartanah serupa

Gr8 Hotel Oosterhout
Gr8 Hotel Oosterhout
- Termasuk parkir
- Wi-Fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
8.8 daripada 10, Terbaik, 246 ulasan
Harga ialah RM455
RM516 jumlah
termasuk cukai & fi
23 Dis - 24 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.00 seorang semalam
- Fi perkhidmatan: EUR1.5 seorang, semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 13 untuk dewasa dan EUR 6.50 untuk kanak-kanak
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 6 sehari
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 25 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.
Hartanah juga dikenali sebagai
Charme Hotel Oosterhout
Charme Oosterhout
Hotel Charme Oosterhout
Hotel Oosterhout
Oosterhout Charme Hotel
Oosterhout Hotel
A-Hotel Oosterhout Hotel
A-Hotel Oosterhout Oosterhout
A-Hotel Oosterhout Hotel Oosterhout
Soalan lazim
Ulasan
A-Hotel Oosterhout Ulasan
8.0
Sangat Baik
8.0
Kebersihan
8.2
Lokasi
8.4
Kakitangan & perkhidmatan
8.2
Mesra alam
7.4
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
26 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Willem-Jan
16 Sep 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Willem-Jan
Menginap 2 malam pada Sep 2025
4/10 Lemah
Mari
Mengembara bersama pasangan
22 Ogo 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Mari
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
6/10 Boleh diterima
Daniel
Mengembara bersama kumpulan
29 Jul 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan




Daniel
Menginap 2 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
Casper
28 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Casper
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Fraidoon
Mengembara bersama keluarga
20 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fraidoon
Menginap 2 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
Hans_olof
24 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hans_olof
Menginap 2 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Joe
4 Jun 2025
Joe
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Henry
Pengembara perniagaan
19 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Henry
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Thomas
Pengembara perniagaan
13 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thomas
Menginap 1 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Nick
3 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Nick
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Richard
20 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Richard
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Wilfried
7 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Wilfried
Menginap 2 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Angel
27 Feb 2025
Angel
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Anton
Pengembara perniagaan
20 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Anton
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Caroline
Pengembara perniagaan
6 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Caroline
Menginap 2 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Nicolas
26 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Personnel très gentil, hotel calme
Nicolas
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Craig
25 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Craig
Menginap 4 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Willem
Mengembara bersama pasangan
23 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Willem
Menginap 2 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Ed
Mengembara bersama pasangan
11 Jan 2025
Ed
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Ralf
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
1 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ralf
Menginap 2 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Hans
2 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Hans
Menginap 1 malam pada Nov 2024
6/10 Boleh diterima
sonja
Mengembara bersama pasangan
1 Dis 2024
sonja
Menginap 1 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
26 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Bareld
25 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Voor herhaling vatbaar.
Bareld
Menginap 5 malam pada Nov 2024








