Villa Gaj

Hartanah 2.0 bintang
Inap-sarapan dengan sarapan percuma, beberapa langkah dari Teluk Kvarner

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Villa Gaj

Pemandangan dari bilik
Tangga
Double Room | Bilik Mandi | Gabungan pancuran/tab mandi, pengering rambut, tuala disediakan
Teres/patio
Double Room | 1 bilik tidur, Wi-fi percuma

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Termasuk sarapan
  • Wi-fi percuma
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Double Room

Sorotan

Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Riva pape Ivana Pavla II/7, Omisalj, 51513

Tempat berdekatan

  • Pantai Pesja - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Fulfinum Mirine - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Jambatan Krk - 7 min memandu - 6.4 km
  • Gua Biserujka - 26 min memandu - 13.5 km
  • Pantai Crikvenica - 26 min memandu - 23.6 km

Bergerak

  • Stesen Škrljevo - 26 minit memandu
  • Rijeka (RJK) - 11 minit memandu

Restoran

  • ‪Beach Bar Cabana - ‬9 min memandu
  • ‪Grabrova - ‬17 min memandu
  • ‪Caffe bar Placa - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Caffe Bar Dundo - ‬8 min memandu
  • ‪Caffe bar Caffe - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Villa Gaj

Inap-sarapan berdekatan Teluk Kvarner
Villa Gaj menyediakan sarapan bufet percuma dan banyak lagi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Kakitangan berbilang bahasa dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Villa Gaj memiliki kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan gabungan pancuran/tab mandi dan pengering rambut

Bahasa

Bahasa Crotia, Bahasa Inggeris, Bahasa Jerman, Bahasa Itali

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 8:00 hingga 11:00

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka

Kemudahan

  • Buku panduan

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (atas permintaan)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 15:00

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Oktober - 31 Mac, EUR 1.70 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.85 semalam untuk tetamu berumur 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 April - 30 September, EUR 2.10 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.05 semalam untuk tetamu berumur 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Nombor Pendaftaran Hartanah HR52318512744

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Villa Gaj Omisalj
Villa Gaj Bed & breakfast
Villa Gaj Bed & breakfast Omisalj

Soalan lazim

Adakah Villa Gaj mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Villa Gaj mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Villa Gaj?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Villa Gaj?

Daftar masuk bermula jam 15:00.

Apakah masa daftar keluar di Villa Gaj?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Villa Gaj?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, inap-sarapan ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Teluk Kvarner dan Pantai Pesja. Fulfinum Mirine adalah 0.8 bt (1.3 km) jauhnya.

Villa Gaj Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 2 daripada 3 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 3 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 3 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 3 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 3 ulasan

7.4/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

2/10

Wir hatten fünf Zimmer gebucht, jedoch hatten sie nur eins für uns reserviert, da überbucht und wir mussten zu fünft in einem Zimmer übernachten. Sie waren lösungsorientiert, jedoch nicht ganz mit der IT vertraut.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10

Ualmindelig dårlig service. Det var ingen til at tage imod os, da vi ankom kl. 16:30, selvom der stod i app’en, at man kunne tjekke ind fra kl. 15. Vi ringede til det tlf.nr., der stod på døren, og fik oplyst vores værelsesnr., og at nøglen sad i døren. Så langt så godt. Vi blev bedt om at sende vores pas-nr. på sms, så vi kunne blive tjekket ind, hvilket vi blankt afviste - hvad tænkte hun dog på. Vi blev ikke oplyst om vigtige ting omkring vores ophold: bl.a. rengøring/opfyldning, WiFi- kode samt hvor og hvornår morgenmaden blev serveret. Vi fik dog svar på dette, da vi sendte en sms til “værten”. Der manglede desuden ved ankomst et badehåndklæde, som vi først fik på dag 2. Morgenmaden blev serveret på en restaurant 100 m fra Villa Gaj, men aldrig har vi fået så dårlig en morgenmad på et overnatningssted. Flere dage manglede der basale ting som smør og yoghurt, de “lune retter” (æg og pølser) var iskolde, restauranten forsøgte ikke at holdt dem varme. Vi fik slet ikke gjort rent de fem dage, vi boede på Villa Gaj. Vi måtte selv spørge rengøringspersonale om at få toiletpapir, og da vi bad om rene håndklæder, blev vi nægtet at få det. Der var ingen affaldsbeholder på fællesområderne eller på værelset (kun en toiletspand på badeværelset, som heller ikke blev tømt under opholdet). Så alt i alt kan vi ikke anbefale at bo på Villa Gaj - vi vender helt sikkert ikke tilbage.
Menginap 5 malam pada Ogo 2024

10/10

Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10

Flott sted. Frokost og middag på restaurant rett borti gata
Menginap 1 malam pada Jun 2024