Zirka Hotel

Hartanah 2.5 bintang
Inap-sarapan di Odesa terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Zirka Hotel

Meja sambut tetamu
Economy Twin Room, No Windows | Peralatan tempat tidur hipoalergenik, kalis bunyi, Wi-fi percuma
Bahagian luar
Bar (di hartanah)
Bahagian dalam
Zirka Hotel menyediakan kemudahan seperti kemudahan dobi dan restoran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.

Ulasan

5.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Termasuk parkir
  • Pengemasan
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Economy Twin Room, No Windows

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik mandi persendirian berasingan
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik mandi persendirian berasingan
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 8 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik mandi persendirian berasingan
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Single Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik mandi persendirian berasingan
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 8 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Economy Double Room, No Windows

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik mandi persendirian berasingan
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 8 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
70 Uspenskaya Street, Odesa, 65046

Tempat berdekatan

  • Athena - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Jalan Deribasovskaya - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Taman Bandar - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Pasar Privoz - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Teater Akademik Kebangsaan Opera dan Balet Odesa - 17 min berjalan kaki - 1.5 km

Bergerak

  • Stesen Odesa-Holovna - 5 minit memandu
  • Odesa (ODS-Odesa Antarabangsa) - 16 minit memandu

Restoran

  • ‪Восход - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Итальянский Квартал - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Wild Sandwich - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Сушик - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Grill Alik Grill - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Zirka Hotel

Inap-sarapan terletak di Pusat Bandar Odesa
Zirka Hotel menyediakan kemudahan seperti kemudahan dobi dan restoran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan hartanah bebas asap rokok
  • Lif, meja/kaunter hadapan 24 jam dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 160 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Peti sejuk dan setiap hari

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 6 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian berasingan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Penyaman udara

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:30
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: UAH 40.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi pengemasan tersedia dengan fi tambahan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Jika anda memerlukan visa untuk memasuki negara ini, hartanah anda mungkin dapat membantu menyediakan dokumen sokongan yang perlu untuk mendapatkan visa tersebut. Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh menghubungi hartanah menggunakan maklumat hubungan yang disertakan dalam pengesahan tempahan anda. Hartanah tersebut boleh mengenakan bayaran untuk bantuan ini walaupun anda terpaksa membatalkan tempahan anda. Segala persiapan adalah antara hartanah dan diri anda semata-mata.

Hartanah juga dikenali sebagai

Zirka Hotel
Zirka Hotel Odessa
Zirka Odessa
Zirka Star Hotel
Zirka Star Odessa
Zirka
Zirka Hotel Odesa
Zirka Hotel Bed & breakfast
Zirka Hotel Bed & breakfast Odesa

Soalan lazim

Adakah Zirka Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Zirka Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Zirka Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Zirka Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:30.

Di manakah terletaknya Zirka Hotel?

Terletak di Pusat Bandar Odesa, inap-sarapan ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Tikva Odesa, Odesa Passage dan Jalan Deribasovskaya. Athena dan Muzium Numismatik Odesa juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Odesa-Holovna sejauh 22 minit berjalan kaki.

Zirka Hotel Ulasan

Ulasan

5.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 18 daripada 188 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 40 daripada 188 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 51 daripada 188 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 42 daripada 188 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 37 daripada 188 ulasan

5.8/10

Kebersihan

5.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.0/10

Kemudahan

5.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

NINA

Menginap 2 malam pada Jul 2022

2/10 Teruk

Krzysztof

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Dis 2021

8/10 Baik

Eugeniu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2021

8/10 Baik

Tudor

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kemudahan
Offer the same exact thing you expect for the price you pay, not vary spacious.
Menginap 1 malam pada Okt 2021

4/10 Lemah

Nadezhda

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2019

4/10 Lemah

zafer

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

vasat

vasat
Menginap 3 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

Sevgili

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 6 malam pada Ogo 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I don't like,anything's in,this bad,hotel its bad service,and somthimes no,elektrik,ver,dark,in,night and not cleant its very smelt in room and
Menginap 5 malam pada Ogo 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

ibrahim

Sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Natalia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

4/10 Lemah

Hasan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Konforsuz ve basık odalar sıkıcı şehir ve pahalı biyer
Menginap 12 malam pada Ogo 2019

6/10 Boleh diterima

Petrica

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Ogo 2019

2/10 Teruk

david

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Zirka good or bad

If you need a bed for the night it’s a 3/10 hotel just don’t have a hurry to get into your room the doors will take about 2-3 minutes to open. Services plz don’t expect that here.
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

2/10 Teruk

Mustafa

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Rezalet bir otel

Otelde temizlik berbat. Bir kere soylememin disinda hic odaya ugramamislar. Carsaflari degistirmediler. Soylememe ragmen havlu koymadilar. Genel bir havalandirmanin disinda klima yok. O da bir gece calisti diger geceler havasizliktan ve sicaktan bunaldik. Kahvalti dahil almistim fakat kahvalti dedikleri seye bakamadik bile. Suratsiz ve ingilizce bilmeyen mutfak gorevlileri var. Ilk sabahtan sonra ugramadik bile. Odada wifi cekmiyordu vedolap yoktu.Esyalari cantadan cikaramadik.Eski 37 ekran tuplu tv koymuslar.Bir tek merkeze yakinligi fena degil. Otelden her yere yuruyerek gittik.
Menginap 4 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

BURAK

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 7 malam pada Ogo 2019

6/10 Boleh diterima

ole

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bad service

The hotel is in the city ctr. My room was small and without window, but ok. The staff, a lady, just didn't care. She was anoyed when i asked about wifi and said there was no breakfast - even though i had paid for it according to hotels.com
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

2/10 Teruk

Murat

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Zirka'da bir daha kalmam

Otel odası küçük, çok gürültülü ve pis idi. Kapı bozuktu. Bir daha kalmayı düşünmem
Menginap 1 malam pada Jul 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Menginap 4 malam pada Jun 2019

6/10 Boleh diterima

Khair

Sukakan: Kebersihan
Menginap 7 malam pada Mei 2019

10/10 Cemerlang

Jason

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Toilet Olympics

Breakfast included meant microwaved crepes and instant coffee. We had to ask the front desk to have the room cleaned because the cleaning lady only wanted to do it if we had been there three days. We had to step on or over the toilet to get into the shower because of the whacky placement of the toilet and sink which was unnecessary because there was certainly room for the toilet to be out of the way.
Menginap 2 malam pada Okt 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Aguanta si quieres ahorrar

Si puedes aguantar una habitación sin ventana y solo quieres una cama bien situada cerca del centro pagando poquísimo este es tu sitio. No me limpiaron la habitación.
Menginap 1 malam pada Ogo 2018

8/10 Baik

Firat

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fiyatına göre temiz ve güvenli.
Menginap 3 malam pada Ogo 2018