dasPaul Hotel
Hotel di sungai yang terdapat kedai kopi atau kafe dan restoran
Galeri foto untuk dasPaul Hotel





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Classic Double Room

Classic Double Room
8.8 daripada 10
Cemerlang
(8 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
Televisyen LED
3 bilik tidur
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Classic Double Room, River View

Classic Double Room, River View
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
Televisyen LED
3 bilik tidur
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Classic Double Room Single Use

Classic Double Room Single Use
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
Televisyen LED
3 bilik tidur
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Scandic Nürnberg Central
Mitte
- Kolam
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
9.2 daripada 10, Hebat, 650 ulasan
Harga ialah RM448
RM479 jumlah
termasuk cukai & fi
16 Nov - 17 Nov
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Kaiserstraße 22, Nuremberg, 90403
Tentang hartanah ini
dasPaul Hotel
Hartanah serupa

Sorat Hotel Saxx Nürnberg
Sorat Hotel Saxx Nürnberg
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 1,003 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira EUR 17.9 untuk dewasa dan EUR 9.5 untuk kanak-kanak
- Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: EUR 30 semalam(sejauh 135 meter; dibuka 24 jam)
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan bayaran mudah alih; wang tunai tidak diterima
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay, Apple Pay dan PayPal
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah juga dikenali sebagai
dasPaul Hotel Nürnberg
dasPaul Nürnberg
dasPaul Hotel Nuremberg
dasPaul Hotel
dasPaul Nuremberg
dasPaul Hotel Hotel
dasPaul Hotel Nuremberg
dasPaul Hotel Hotel Nuremberg
Soalan lazim
Ulasan
dasPaul Hotel Ulasan
8.8
Cemerlang
9.4
Kebersihan
9.6
Lokasi
8.8
Kakitangan & perkhidmatan
9.0
Mesra alam
9.2
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
5 Nov 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Lori
29 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Lori
Menginap 3 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Ulrich
10 Sep 2025
Ulrich
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Jeff
Mengembara bersama pasangan
5 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jeff
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Søren
12 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Søren
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Layla
13 Jul 2025
Layla
Menginap 3 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Barbara
7 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Barbara
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Franz
Mengembara bersama pasangan
2 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Franz
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Gaby
Mengembara bersama pasangan
1 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Gaby
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Peter
Mengembara bersama kumpulan
18 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Peter
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Uwe
Mengembara bersama keluarga
10 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Uwe
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Kerry
6 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kerry
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Mariella
4 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mariella
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
stephan
4 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
stephan
Menginap 2 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
17 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Feb 2025
4/10 Lemah
Daniela
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
10 Mac 2025
Daniela
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Gilles
26 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Zentrales unscheinbares Hotel
Gilles
Menginap 3 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
20 Feb 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Jes
19 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Jes
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Cecilia
3 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cecilia
Menginap 1 malam pada Jan 2025
4/10 Lemah
Ron
20 Dis 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Gewollt aber leider nicht gekonnt
Ron
Menginap 1 malam pada Dis 2024
4/10 Lemah
zack
19 Dis 2024
zack
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Denise
Mengembara bersama pasangan
18 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Denise
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Justin
12 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Justin
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
CRISTINA
Mengembara bersama keluarga
10 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente
CRISTINA
Menginap 3 malam pada Dis 2024

















