Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hôtel Les Remparts





Ulasan
8.0 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Classic Double Room

Classic Double Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Cerek elektrik
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Classic Twin Room

Classic Twin Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Cerek elektrik
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

3 rue de l'Agriculture, Nozeroy, 39250
Tentang hartanah ini
Hôtel Les Remparts
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira EUR 5.5 hingga 8.5 seorang
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, ANCV Cheques-vacances dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Hôtel Les Remparts Hotel
Hôtel Les Remparts Nozeroy
Hôtel Les Remparts Hotel Nozeroy
Soalan lazim
Hôtel Les Remparts Ulasan
Ulasan
8.0
Sangat Baik
8.8/10
Kebersihan
8.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
20 Sep 2024
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Sana
Pengembara perniagaan
20 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Je valide a 100%
Sana
Menginap 4 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Laurette
Mengembara bersama keluarga
11 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Accueil sympathique
Laurette
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Francoise
29 Apr 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Francoise
Menginap 2 malam pada Apr 2024
4/10 Lemah
Corinne
14 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Sejour Hotel les Remparts
Corinne
Menginap 1 malam pada Apr 2024
2/10 Teruk
Dominique
31 Dis 2023
Dominique
Menginap 3 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
MOLINERO
8 Okt 2023
MOLINERO
Menginap 1 malam pada Okt 2023
8/10 Baik
JOEL
5 Jul 2023
JOEL
Menginap 4 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Philippe
4 Jul 2023
Philippe
Menginap 1 malam pada Jul 2023
8/10 Baik
Jean-marc
5 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
jean-marc
Jean-marc
Menginap 3 malam pada Dis 2022
8/10 Baik
Patrice
Pengembara perniagaan
16 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A
Patrice
Menginap 2 malam pada Sep 2022
8/10 Baik
Françoise
4 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Françoise
Menginap 4 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Alain
7 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alain
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Aline
6 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Aline
Menginap 5 malam pada Jul 2022
6/10 Boleh diterima
Daniel
1 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Inconvénient ponctuel
Daniel
Menginap 1 malam pada Jul 2022
8/10 Baik
MARC
25 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MARC
Menginap 1 malam pada Jun 2022
8/10 Baik
bouvier
9 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
bouvier
Menginap 1 malam pada Mei 2022
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
21 Apr 2022
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Chambre calme
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2022