Pansion Villa Bok
Hotel Mediterranean yang terdapat kolam renang terbuka dan bar/ruang istirahat
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Pansion Villa Bok





Ulasan
9.4 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM574
RM665 jumlah
termasuk cukai & fi
12 Jul - 13 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, Balcony

Standard Double Room, Balcony
Sorotan
Balkoni
Halaman
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Family Room

Family Room
Sorotan
Halaman
Balkoni
Penyaman udara
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
2 bilik tidur
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
Sorotan
Halaman
Balkoni
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Burin Bok 16, Novalja, 53291
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel Olea
Hotel Olea
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
9.2 daripada 10, Hebat, 61 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Oktober - 31 Mac, EUR 1.33 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.67 semalam untuk tetamu berumur 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 April - 30 September, EUR 1.60 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.80 semalam untuk tetamu berumur 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit utama, kad debit, dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
Pansion Comfort
Pansion Comfort Bok
Pansion Comfort Bok Hotel
Pansion Comfort Bok Hotel Novalja
Pansion Comfort Bok Novalja
Pansion Comfort Bok Novalja, Croatia - Island Of Pag
Hotel Bok Novalja
Bok Novalja
Pansion Comfort Bok
Pansion Villa Bok Hotel
Pansion Villa Bok Novalja
Pansion Villa Bok Hotel Novalja
Family Hotel Pansion Comfort Bok
Soalan lazim
Pansion Villa Bok Ulasan
Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.6/10
Kebersihan
10/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
9.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
10/10
Mesra alam
Ulasan
22 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Jasper
3 Ogo 2022
Jasper
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
14 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Olaf, Hamburg
Mengembara bersama pasangan
26 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Olaf
Menginap 6 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Fabian, Eschenbach
Mengembara bersama kumpulan
3 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fabian
Menginap 1 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Dorian
2 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent séjour
Dorian
Menginap 7 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
26 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
24 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
28 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2018
8/10 Baik
Dave
3 Sep 2018
Quiet, but close to the action!
Dave
Menginap 2 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
25 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Ogo 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
20 Ogo 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
FEI
12 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
TOP Hotel
FEI
Menginap 8 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
Julie, Norfolk, UK
1 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfect.
Julie
Menginap 7 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
12 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2018
10/10 Cemerlang
Isidoro
7 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Isidoro
Menginap 6 malam pada Mei 2018
10/10 Cemerlang
Katrin, München
24 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tolle, gepflegte Anlage & Familiäres Flair
Katrin
Menginap 7 malam pada Ogo 2017
10/10 Cemerlang
Larry
15 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great family running the hotel. Very friendly
Larry
Menginap 4 malam pada Jul 2017
8/10 Baik
Francesco
25 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bella pensione
Francesco
8/10 Baik
Juliet, London
20 Jul 2016
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Friendly staff
Juliet
10/10 Cemerlang
Giandomenico, milano
28 Jun 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Giandomenico
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
23 Ogo 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
19 Ogo 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great staff
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
George, New Zealand
17 Jun 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
An unwanted experience
George
8/10 Baik
Mary, Houston, TX, USA
2 Jun 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik