IntercityHotel Nizwa
Hotel di Nizwa terdapat 2 restoran dan sebuah kelab kesihatan
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk IntercityHotel Nizwa





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room

Standard Twin Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Raja (King)
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Room (Handicapped)

Room (Handicapped)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Executive Suite

Executive Suite
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Farq Street, Central District Farq, Area, 31, Nizwa, Ad Dakhiliyah, 00968
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Golden Tulip Nizwa Hotel
Golden Tulip Nizwa Hotel
- Kolam
- Spa
- Kolam renang kanak-kanak
- Termasuk parkir
8.2 daripada 10, Sangat Baik, 241 ulasan
Harga ialah RM270
RM333 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Jul - 31 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira AED 8 untuk dewasa dan AED 4 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: AED 40 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 2 orang)
- Bayaran katil lipat simpan: AED 15 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Nombor Pendaftaran Hartanah OM1100040556
Perkara yang kami harus menyebut
Akses kolam renang tersedia dari 8:00 hingga 20:00
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Soalan lazim
IntercityHotel Nizwa Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.4/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
20 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
ENRIQUE
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
21 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ENRIQUE
Menginap 2 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
André
7 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ein guter Standort für Nizwa und Umgebung
André
Menginap 3 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Tanya
Mengembara bersama kumpulan
29 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tanya
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Krzysztof, New York
Mengembara bersama kumpulan
28 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Krzysztof
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Dennis, Niedersachsen - Braunschw
Mengembara bersama kumpulan
26 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Dennis
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Kamila
Mengembara bersama pasangan
7 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kamila
Menginap 2 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Stephan
1 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Modernes top Hotel
Stephan
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Imad
18 Sep 2024
Imad
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Christopher, Wasilla
Pengembara perniagaan
19 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Christopher
Menginap 1 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
ALAIN
17 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent
ALAIN
Menginap 3 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
jean-bernard
17 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
jean-bernard
Menginap 3 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Lhaouaria
Mengembara bersama keluarga
13 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lhaouaria
Menginap 1 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
sylvie
10 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
sylvie
Menginap 3 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Rodrigo
4 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Boa opção em Nizwa
Rodrigo
Menginap 2 malam pada Jan 2024
6/10 Boleh diterima
Anders
20 Jan 2024
Anders
Menginap 1 malam pada Jan 2024
10/10 Cemerlang
Fabio
21 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Clean and modern stay in Nizwa
Fabio
Menginap 1 malam pada Nov 2023
10/10 Cemerlang
Paul
Mengembara bersama keluarga
19 Apr 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Paul
Menginap 4 malam pada Apr 2023
4/10 Lemah
Alexander
Mengembara bersama pasangan
6 Apr 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alexander
Menginap 2 malam pada Apr 2023
8/10 Baik
Emma
Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
16 Mac 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Emma
Menginap 2 malam pada Mac 2023
10/10 Cemerlang
Guy, Bordeaux
Mengembara bersama keluarga
17 Feb 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Guy
Menginap 1 malam pada Feb 2023
10/10 Cemerlang
LUIS FERNANDO
17 Feb 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Es un 4 estrellas superior
LUIS FERNANDO
Menginap 3 malam pada Feb 2023
10/10 Cemerlang
Rainer
16 Feb 2023
Rainer
Menginap 2 malam pada Feb 2023
8/10 Baik
Laura
8 Feb 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Laura
Menginap 1 malam pada Feb 2023
4/10 Lemah
Prasanna
Pengembara perniagaan
26 Jan 2023
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Charged double not friendly
Prasanna
Menginap 1 malam pada Jan 2023