Golden Tulip Nizwa Hotel

Hartanah 4.0 bintang
Hotel 4 yang terdapat bar/ruang istirahat dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah June, 2024 dan July, 2024.
Jun 2024
Julai 2024

Galeri foto untuk Golden Tulip Nizwa Hotel

Lobi
Kolam renang terbuka, kerusi lepak pantai
Restoran
Pemandangan dari bilik
Restoran
Ulasan
8.0

Sangat baik

Kemudahan popular

  • KolamKolamKolam
  • Termasuk parkirTermasuk parkirTermasuk parkir
  • Sarapan tersediaSarapan tersediaSarapan tersedia
  • SpaSpaSpa
  • GimGimGim
  • BarBarBar
Harga ialah RM 344
Harga tersedia pada 8/7/2024

Terokai kawasan

Peta
Hai A Thurat, Nizwa, 611
  • Lokasi PopularBirkat Al Mouz Ruins6 min memandu
  • Lokasi PopularKota Nizwa15 min memandu
  • Lokasi PopularNizwa Souq15 min memandu
  • Lapangan TerbangMuscat (MCT-Lapangan Terbang Antarabangsa Muscat)100 min memandu
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Pilihan bilik

Standard Room, Berbilang Katil

7.9/10 Baik

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Halaman
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Pendiangan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
  • 31 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Sofa Kelamin dan 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, Berbilang Katil, Pool View

10/10 Luar Biasa

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Pendiangan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Sofa Kelamin dan 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, Berbilang Katil

10/10 Luar Biasa

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Halaman
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Pendiangan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Sofa Kelamin dan 1 Katil Raja (King)

Standard Room, Berbilang Katil, Pool View

10/10 Luar Biasa

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Pendiangan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Sofa Kelamin dan 1 Katil Raja (King)

Luxury Suite, 1 Katil Raja (King), Kitchenette

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Halaman
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Pendiangan
  • 118 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Hartanah serupa

Tentang kawasan sekitar

Nizwa

Terletak di Nizwa, Golden Tulip Nizwa Hotel berada di pinggir bandar. Gateway Museum of the Past dan Oman Across Ages Museum merupakan tarikan utama kebudayaan dan antara tempat menarik terkenal termasuk Kota Nizwa dan Kota Bahla. Nizwa Souq dan Kastil Jabrin adalah dua lagi cadangan tempat untuk dikunjungi.

Tempat berdekatan

  • Birkat Al Mouz Ruins - 6 min memandu
  • Kota Nizwa - 15 min memandu
  • Nizwa Souq - 15 min memandu
  • Gateway Museum of the Past - 15 min memandu
  • Wadi al Muaydin - 23 min memandu

Bergerak

  • Muscat (MCT-Lapangan Terbang Antarabangsa Muscat) - 100 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬9 min memandu
  • ‪Farq Tea Time - ‬10 min memandu
  • ‪Anat Cafe - ‬15 min memandu
  • ‪Niz Cafe - ‬15 min memandu
  • ‪Bait Alsabah - ‬6 min memandu

Tentang hartanah ini

Golden Tulip Nizwa Hotel

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Kota Nizwa
Terletak berdekatan Nizwa Souq dan Gateway Museum of the Past, Golden Tulip Nizwa Hotel menyediakan bar kolam, beli-belah di tapak dan kedai kopi/kafe. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti taman dan taman permainan.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Basikal di tapak hartanah, daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
Ciri-ciri bilik
Semua 120 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan pendiangan, sebagai tambahan kepada manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Penapis kopi/teh kitar semula, kitar semula dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan bidet
  • TV LED dengan saluran kabel
  • Balkoni atau laman dalam, almari pakaian dan kot/katil bayi percuma

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Filipina, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia dengan bayaran: OMR8.20 untuk seorang
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • 2 bar/ruang istirahat
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Al Wasit
  • Pool Bar
  • Sunset Point

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Basikal
  • Beli-belah
  • Bilik permainan/arked
  • Gimnasium
  • Kolam kanak-kanak
  • Meja biliard/pool
  • Pustaka
  • Sauna
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik permainan/arked
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan harian
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar atas permintaan
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 450 meter persegi
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Tempat berkelah

Spa

  • 2 bilik rawatan
  • Urutan Sweden
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 2 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dewan besar
  • Dibina pada 1994
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Seni bina tradisional
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala

Hiburan

  • TV LED dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Ruang terbuka

  • Balkoni/laman dalam

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kerusi meja
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pejabat
  • Penapis kopi/teh boleh guna semula
  • Pendiangan
  • Penginapan berkongsi
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Produk pencucian mesra alam tersedia
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 menggunakan PCR atau rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Syarat keputusan negatif ujian COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 18 dan ke atas, dan ujian mestilah dilakukan tidak melebihi 72 jam sebelum daftar masuk; syarat rekod Vaksinasi COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 18 dan ke atas; tetamu mestilah telah menerima vaksinasi penuh sekurang-kurangnya 1 hari sebelum daftar masuk

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak OMR13.0 sehari
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira OMR 8.2 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: OMR 80.00 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
  • Bayaran katil lipat simpan: OMR 13.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas dan pengadang tingkap

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Tetamu di bawah 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang atau kemudahan kecergasan manakala tetamu di bawah 12 tahun hanya dibenarkan masuk ke dalam kolam renang dan kemudahan kecergasan dengan pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Golden Tulip Hotel Nizwa
Golden Tulip Nizwa
Golden Tulip Nizwa Hotel
Hotel Nizwa
Nizwa Golden Tulip
Nizwa Hotel
Golden Tulip Nizwa Hotel Nizwa
Golden Tulip Nizwa Hotel Hotel
Golden Tulip Nizwa Hotel Nizwa
Golden Tulip Nizwa Hotel Hotel Nizwa

Soalan lazim

Adakah Golden Tulip Nizwa Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Golden Tulip Nizwa Hotel?

Setakat 8 Jun 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Golden Tulip Nizwa Hotel pada 8 Jul 2024 bermula serendah RM 343.71, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Golden Tulip Nizwa Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Golden Tulip Nizwa Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Golden Tulip Nizwa Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Golden Tulip Nizwa Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Golden Tulip Nizwa Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak OMR80.00 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Golden Tulip Nizwa Hotel?

Terletak di pinggir bandar, hotel yang mesra keluarga ini dalam jarak 12 bt (20 km) dari Kota Nizwa, Nizwa Souq dan Gateway Museum of the Past. Oman Across Ages Museum dan Kota Bahla juga dalam jarak 32 bt (52 km) pemanduan.

Golden Tulip Nizwa Hotel Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 62 daripada 214 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 99 daripada 214 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 41 daripada 214 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 9 daripada 214 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 214 ulasan" "

8.6/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Ingrid

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Mooi hotel. Vriendelijk personeel. Jammer dat het buiten Nizwa is.
Menginap 1 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Melanie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Comfortable hotel, enjoyed the BBQ evening by the pool
Menginap 2 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Patrick, Altendorf

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Gutes Hotel als Ausgangspunkt für Trips in die Berge. Guter Service, sehr gutes Preis-Leistungsverhältnus.
Menginap 1 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

John

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent stay
Menginap 2 malam pada Dis 2023

6/10 Boleh diterima

Mustansir, Harrow

Menginap 2 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Egon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Es war alles zur vollsten Zufriedenheit. Besonders auffällig war das immer freundlich Personal.
Menginap 2 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

Stefanie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
In den 90er Jahren war es sicher mal ein hervorragendes Hotel. Man sieht ihn an, dass es schon einige Jahre alt ist. So müssten z.B. mal alle Polstermöbel ausgetauscht werden. Dennoch hat es uns gut gefallen. Große Zimmer, sehr freundliches Personal, leckeres Essen. Auch der Pool ist sehr schön. Das Hotel hilft auch bei der Beschaffung eines Guides, wenn gewünscht. Da das Hotel etwas außerhalb liegt, benötigt man einen Mietwagen. Nizwa ist ca. 20 Min entfernt.
Menginap 3 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

Uwe, Mosbach

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Das Hotel ist zwar schon in die Jahre gekommen, aber dennoch ordentlich und sauber. Schön ist der Innenhof mit Pool. Das Frühstück war ok, das Abendessen a la Carte hervorragend. Personal sehr freundlich.
Menginap 1 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Keren

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Ottavio

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel molto bello, grande, pulito, stanze spaziose, con un grazioso giardino e personale molto gentile. Rapporto qualità prezzo davvero super. Piscina sempre aperta, ristoranti con buon cibo e prezzi contenuti, colazione abbondante e di buona qualità. Parcheggio gratuito. Nulla nei dintorni, bisogna spostarsi in auto 5-6 min per trovare qualche negozio. Niwza a 20 minuti di auto. Consigliatissimo.
Menginap 2 malam pada Sep 2023