Moxy New Orleans Downtown French Quarter

Hartanah 3.5 bintang
Hotel terdapat bar/ruang istirahat, dengan jarak berjalan kaki ke Jalan Canal

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Moxy New Orleans Downtown French Quarter

Pemandangan dari hartanah
Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking | Seterika/papan seterika, Wi-fi percuma, cadar katil
Bahagian luar
Mesin layan diri
Kemudahan hartanah

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Parkir tersedia
Harga semasa ialah RM330
RM390 jumlah
termasuk cukai & fi
24 Ogo - 25 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 16 daripada 16 bilik

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

7.6 daripada 10
Baik
(21 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
Netflix
Saluran kabel
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking (Mobility Accessible, Roll-In Shower)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
Netflix
Saluran kabel
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking (Mobility Accessible, Roll-In Shower)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
Netflix
Saluran kabel
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

8.4 daripada 10
Sangat baik
(36 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
Netflix
Saluran kabel
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking (Mobility Accessible, Tub)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
Netflix
Saluran kabel
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
Netflix
Saluran kabel
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking (Hearing Accessible)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
Netflix
Saluran kabel
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking (Mobility Accessible, Roll-In Shower)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
Netflix
Saluran kabel
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Suite, 1 Bedroom, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
Netflix
Saluran kabel
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

8.2 daripada 10
Sangat baik
(20 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
10 bilik tidur
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
Netflix
  • 32 meter persegi
  • 10 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking (Mobility Accessible, Roll-In Shower)

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking (Mobility Accessible, Tub)

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
210 Okeefe Avenue, New Orleans, LA, 70112

Tempat berdekatan

  • Jalan Canal - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Bourbon Street - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Caesars Superdome - 10 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Pusat Smoothie King - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Caesars New Orleans Casino - 13 min berjalan kaki - 1.1 km

Bergerak

  • Tulane Stop - 3 minit berjalan kaki
  • Terminal Penumpang New Orleans Union - 14 minit berjalan kaki
  • New Orleans, LA (MSY-Lapangan Terbang Antarabangsa Louis Armstrong New Orleans) - 20 minit memandu

Restoran

  • ‪Daisy Dukes Express - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Fiery Crab Seafood Res - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Monkey Board - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Gallier's Restaurant & Oyster Bar - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Cajun Mikes Pub 'N Grubb - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Moxy New Orleans Downtown French Quarter

Hotel berdekatan Jalan Canal
Terletak berdekatan Caesars Superdome dan Caesars New Orleans Casino, Moxy New Orleans Downtown French Quarter menyediakan kedai kopi/kafe, perpustakaan dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar dan gimnasium.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Sarapan penuh (surcaj), letak kenderaan valet (surcaj) dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri, tempat simpanan bagasi dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Lif
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Semua 108 bilik menampilkan keselesaan seperti penyaman udara, dan juga kemudahan seperti Wi-fi percuma. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan tab mandi atau pancuran
  • TV Pintar dengan Netflix dan saluran kabel
  • Sistem pemanasan, setiap hari dan telefon

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet berbumbung selamat di tapak hartanah (USD 42 sehari; termasuk keistimewaan keluar/masuk)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan penuh tersedia 6:00 hingga 10:00 dengan bayaran: USD 3 hingga 11 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Moxy Bar

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • Pustaka

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Kunci pintu berketinggian rendah
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Pemegang pintu tuil
  • Penggera kebakaran visual
  • Port pandangan berketinggian rendah pada pintu
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi

Lain-lain

  • 10 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dibina pada 1956
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok MP3
  • Netflix
  • TV Pintar dengan saluran kabel

Lain-lain

  • Kitar semula
  • Pancuran mandi cekap air
  • Panggilan tempatan percuma
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 150 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 18 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira USD 3 hingga 11 seorang
  • Fi letak kenderaan valet berbumbung: USD42.00 sehari (keistimewaan masuk/keluar)
  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 150 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Umur minimum untuk daftar masuk semasa Cuti Musim Bunga adalah 21 tahun
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)

Perkara yang kami harus menyebut

Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Quality Inn New Orleans
Quality New Orleans
MOXY New Orleans Downtown French Quarter Hotel
MOXY French Quarter Hotel
MOXY French Quarter

Soalan lazim

Adakah Moxy New Orleans Downtown French Quarter mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak USD150 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Moxy New Orleans Downtown French Quarter?

Setakat 12 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Moxy New Orleans Downtown French Quarter pada 24 Ogo 2025 bermula serendah RM 330.25, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Moxy New Orleans Downtown French Quarter?

Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak USD42.00 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Moxy New Orleans Downtown French Quarter?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Moxy New Orleans Downtown French Quarter?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Moxy New Orleans Downtown French Quarter?

Terletak di Daerah Pusat Perniagaan New Orleans, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Jalan Canal, Bourbon Street dan Teater Saenger. Caesars Superdome dan Caesars New Orleans Casino juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Tulane Stop dan Carondelet at Gravier Stop berada dalam lingkungan 5 minit berjalan kaki.

Moxy New Orleans Downtown French Quarter Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 476 daripada 1000 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 233 daripada 1000 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 146 daripada 1000 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 64 daripada 1000 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 81 daripada 1000 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.6/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Todd

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel is in the prefect area in between the quarter and art district. Dinner options and shopping options are great. Internet was fine, transporting was easÿ enough to get to or get picked up. The construction going on around the hotel was a eye sore but not a deal breaker but some of the homeless people around the area was a little sad and some of the smells around the area were bad, but inside was clean and very nice had a cool vib and friendly staff.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Nciole

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Other hotel guests were very loud- music blasting in rooms at 8am and slamming of hotel doors. Woke up in the middle of night to drink water and saw a rodent run across the floor. Hotel lobby has a very strong incent smell that was super overwhelming. Staff were very pleasant however wouldn’t stay here again
Menginap 4 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Daniel

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The worst experience! Black mold in bathroom, the shower was filled with black. The sink wouldn’t drain. There way no safety in the building anyone and everyone were just walking on the elevator no need to scan the card to go on any floor . it was by far the worst experience I have ever been too super unsafe
Black mold in bathroom
Some sort of black crumbs in shower base
The sink drain was so clogged nothing would go down for 30 mins
Menginap 3 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Via

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Wade

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Brittney

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything about this place was great and convenient, also you get a welcome drink
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Kristina

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful, trendy room, comfy beds. Drip in vent above toilet never attended to.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Scott

Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Trudy

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
We stayed at this hotel when it first opened. It was cool, clean and had a good vibe - happy people, customers and staff. This time - the hotel is run down, stains on carpets, dirty front windows and curtains. We only encountered one employee and she was wonderful, but seemed to be running the hotel by herself.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Vanessa

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Zimmer waren sauber und in Ordnung Der Empfang und Rezeption eher dreckig. Manche vom Personal konnten nicht mal richtig Hallo sagen. Die Lage war super aber alles in allem viel zu dreckig. Ratten direkt neben dem Hotel Eingang.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Melissa

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Not only was the hotel and staff excellent but a particular staff member made sure our stay was delightful. Her name was Taelynn . Our overall stay was amazing.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

bria

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I had an amazing time! I will be booking again soon!
Menginap 2 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Briana

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Terrible. DO NOT STAY HERE.
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Janelle

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The Moxy was in the most convenient location and walkable to everything! I enjoyed the entire staff and especially Tre he was the most helpful and always pleasant each time we saw him! I truly love the fact the hotel has a bar which was so nice and extra accessible activity stations such as a pool table and games present. I know for sure I will be staying here again.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Amber

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The staff was very nice 5 stars for them! The room smelt like mildew and the AC was extremely loud. Hotel definitely needs some love.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Andree

Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Sick ass hotel
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Chelsea

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
loved staying here
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Roxana

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved our stay. Super friendly staff. Comfy bed, clean sheets and towels. Bathroom shower could be cleaned a little better. There is also a bit of construction noise in the mornings.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

India

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place, easy parking, close to the French Quarter
Menginap 2 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Austin

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
my A/c was out night one. fixed it second night.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Josef

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
This was one of the worst customer service experiences I have encountered in a motel. They had the reservation wrong from the beginning. I had paid significantly extra for a king suite and needed two beds. They instead checked us in to a single king room. When I spoke to the front desk about this, I was basically told that my reservations was not for a suite even though I showed her it was on my phone, and that there were no suites available anyway. She refused my request for a refund saying she did not have the authority. She then put me in a 2 queen room that was missing a remote, was somewhat unclean, and the shower door didn’t close. She also forced me to join the Marriot loyalty club before checking in. The room I was in had the air conditioner blowing straight on the bed making it difficult to sleep and there was a lot of traffic noise. the morning, I went down for coffee and there was no one at the desk ( this was at about 9 am, not super early) and no coffee. Overall, this was a very poor experience and the customer service was very poor. I will never stay at this brand again.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Kevin, Lewisburg

Tidak sukakan: Kemudahan
I was somehow charged from Expedia for the night then also changed by the Moxy for the same night even though i was asked if I reserved it through Expedia. I chose the hotel for the cost and getting double charged is unacceptable. I will contact the hotel but i wanted to let people know to watch your card statement for overage charges
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Anthony

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
The room had a mildew smell to it
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Dumaine

Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Louis

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were extremely helpful and pleasant
Menginap 4 malam pada Mei 2025