IRA by Orchid, Nashik

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Nashik terdapat 2 restoran dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk IRA by Orchid, Nashik

2 restoran, sarapan dihidangkan, masakan India
2 restoran, sarapan dihidangkan, masakan India
Pintu masuk dalaman
Bahagian luar
Lobi

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Dobi
  • Perkhidmatan bilik
  • Penyaman udara
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Executive City View Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Saluran satelit
  • 22 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Executive Garden View Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Saluran satelit
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Near Nasardi Bridge, Nashik Pune Road, Nashik, Maharashtra, 422011

Tempat berdekatan

  • Bhakti Dham Shrine - 4 min memandu - 3.7 km
  • Shrine of the Infant Jesus - 4 min memandu - 4.0 km
  • Swami Samarth Ashram - 4 min memandu - 4.0 km
  • Air Terjun Godavari - 4 min memandu - 3.8 km
  • Ladang Anggur Sula - 18 min memandu - 15.6 km

Bergerak

  • Nashik Road Station - 15 minit memandu
  • Nasik (ISK-Ozar) - 19 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Kamat Restaurant - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Domino's Pizza - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Pizza Hut - ‬10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

IRA by Orchid, Nashik

Hotel di kawasan perniagaan
Di IRA by Orchid, Nashik, anda boleh menantikan majlis makan percuma setiap hari, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan. Nikmati masakan India, tempat makan di kawasan terbuka dan pemandangan taman di dua tapak restoran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar/deli snek.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Dewan bankuet, meja/kaunter hadapan 24 jam dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di IRA by Orchid, Nashik menawarkan keselesaan seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan syampu
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, kipas siling dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan pengambilan dan penghantaran stesen kereta api 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik stesen kereta api atas permintaan
  • Pengangkutan ulang alik stesen bas (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 8:00 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 200 seorang
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Restoran di tapak hartanah

  • Crossroads
  • Makeba

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1986
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 23:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 200 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 900 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay, Amazon Pay, M-Pesa dan MobilePay
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Sebuah kereta tidak diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel VITS Nashik
VITS Hotel Nashik
VITS Nashik
Kamfotel Hotel Nashik
Kamfotel Hotel
Kamfotel Nashik
Kamfotel
IRA by Orchid Nashik
IRA by Orchid, Nashik Hotel
IRA by Orchid, Nashik Nashik
IRA by Orchid, Nashik Hotel Nashik

Soalan lazim

Adakah IRA by Orchid, Nashik mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di IRA by Orchid, Nashik?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di IRA by Orchid, Nashik?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 23:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di IRA by Orchid, Nashik?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah IRA by Orchid, Nashik memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR900 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya IRA by Orchid, Nashik?

Terletak di tengah-tengah Nashik, hotel ini sejauh 2 bt (3 km) dari Anjneri Hill, Kapileswara Temple dan Ghatandevi Mandir Temple. Siddheshwar Temple dan Shrine of the Infant Jesus juga dalam jarak 2 bt (3 km).

IRA by Orchid, Nashik Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 8 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 8 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 8 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 8 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 8 ulasan

7.0/10

Kebersihan

7.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.0/10

Kemudahan

6.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.4/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Mrinal

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan
this was 2nd time staying here.. this 2nd experience was not as good as 1st time.. internet did not work, room staff did not follow cleanliness protocols, front desk staff had billing error over trifles like water..front desk needs to be more courteous to guests..
Menginap 3 malam pada Sep 2022

6/10 Boleh diterima

Shalbh

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Breakfast was disappointing, very less options and service was not good for breakfast.
Menginap 1 malam pada Mei 2022

8/10 Baik

VIJAY

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Budget Friendly

It is a budget friendly and clean hotel .
Menginap 1 malam pada Nov 2021

8/10 Baik

Amit

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2021

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
Pros: Great location. Breakfast buffet is basic but good - worth it. Good cleaning. Cons: over-priced: Price is appropriate but the room and amenities do not live upto the cost; restaurant is over-priced as well I booked online and got a lower price than what was quoted by reception. But the room i got was too small and the tea kettle was too dirty. Everything else was fine. Bottomline: you pay premium costs but get non-premium amenities.
Menginap 2 malam pada Mei 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Smiling People with good attitude. Food is excellent. Well maintained facility.
Menginap 2 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Kishore

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
It was nice stay.
Menginap 3 malam pada Nov 2017

4/10 Lemah

partha, Bangalore

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Hotel VITS-Nashik review

Hotel room was comfortable. Th eroom service and in-house service was pathetic. There was no hot water at 4 p.m. in the evening. They kept telling that the boiler will be turned on but even after 1 hr there was no hot water. Ordered room service coffee. They dealyed by more tahn 45 minutes. They had first served tea instead of coffee and had to cahneg itto coffee. It took 30 min after that. Overall room service and in-house hotel service was pathetic. \