White House Napa Valley

Hartanah 4.0 bintang
Hotel Kolonial yang terdapat sarapan percuma dan kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk White House Napa Valley

Bahagian luar
Kawasan hartanah
Cadar kapas Mesir, peralatan tempat tidur premium, tilam berlapik
Teres/patio
Tangga

Ulasan

9.2 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Kolam
  • Tab Panas
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Penthouse

Sorotan

Pendiangan
Penyaman udara
TV skrin rata
Diubah suai pada 2024
Katil berlapik
Langsir/tirai gelap terus
Linen kapas Mesir
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 8
  • 4 Katil Raja (King)

Suite, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Pendiangan
Penyaman udara
TV skrin rata
Diubah suai pada 2024
Katil berlapik
Langsir/tirai gelap terus
Linen kapas Mesir
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Ratu (Queen)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Pendiangan
Penyaman udara
TV skrin rata
Diubah suai pada 2024
Katil berlapik
Langsir/tirai gelap terus
Linen kapas Mesir
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Balcony

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Pendiangan
Penyaman udara
TV skrin rata
Diubah suai pada 2024
Katil berlapik
Langsir/tirai gelap terus
Linen kapas Mesir
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Pendiangan
Penyaman udara
TV skrin rata
Diubah suai pada 2024
Katil berlapik
Langsir/tirai gelap terus
Linen kapas Mesir
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible (Roll-in Shower)

Sorotan

Pendiangan
Penyaman udara
TV skrin rata
Diubah suai pada 2024
Katil berlapik
Langsir/tirai gelap terus
Linen kapas Mesir
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Pendiangan
Penyaman udara
TV skrin rata
Diubah suai pada 2024
Katil berlapik
Langsir/tirai gelap terus
Linen kapas Mesir
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, Berbilang Katil

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Pendiangan
Penyaman udara
TV skrin rata
Diubah suai pada 2024
Linen kapas Mesir
Katil berlapik
Langsir/tirai gelap terus
Katil siang
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
443 Brown Street, Napa, CA, 94559

Tempat berdekatan

  • Uptown Theater - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Pusat Bandar Napa Association - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • BottleRock - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Pasar Awam Oxbow - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Napa Valley Wine Train - 16 min berjalan kaki - 1.4 km

Bergerak

  • Stesen Suisun-Fairfield - 26 minit memandu
  • Concord, CA (CCR-Buchanan Field) - 48 minit memandu

Restoran

  • ‪Downtown Joe's Brewery and Restaurant - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Morimoto Napa - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Napa Bowl - ‬3 min memandu
  • ‪Billco's Billiards and Darts - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪La Tapatia Market - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

White House Napa Valley

Hotel mewah terletak berdekatan Napa Valley Wine Train dengan bilik yang diubah suai pada 2024
Manfaatkan sarapan Eropah percuma, majlis makan percuma setiap hari dan teres di White House Napa Valley . Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati tab panas. Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 25+ Mbps tersedia kepada semua tetamu bersama dengan kawah api dan taman.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sewa basikal percuma, tempat mengecas kenderaan elektrik dan daftar keluar ekspres
  • Hartanah bebas asap rokok, perabot luar dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Ulasan tetamu amat memuji sarapan, kakitangan yang mesra dan keadaan hartanah terbaik
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di White House Napa Valley mempunyai keselesaan seperti pendiangan dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Cadar kapas Mesir dan tilam berlapik
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Mentol lampu LED dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 8:00 hingga 10:00
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 tab panas
  • Sewaan basikal percuma

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan maya

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam

Kawasan luar

  • Kawasan hiburan terbuka
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Lubang bakar
  • Perabot luar
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 5 anak tangga untuk sampai ke pintu masuk
  • Ambal ruang di kawasan awam
  • Lantai kayu keras di kawasan awam
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tiada lif

Lain-lain

  • Bilik tetamu diubah suai - April 2024
  • Dibina pada 1886
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendiangan di lobi
  • Ruang tamu bersama
  • Seni bina Kolonial

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Langsir gelap terus
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh espreso

Lain-lain

  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Pencahayaan LED
  • Pendiangan
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Seterika/papan seterika

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tiada meja sambut tetamu di hartanah ini
Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa akan menerima e-mel dalam masa 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk dan kod akses; hos anda akan menyambut anda
Sebelum tiba, anda mesti melengkapkan pendaftaran dalam talian melalui pautan selamat
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan kad pengenalan bergambar keluaran kerajaan anda selepas membuat tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 18:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Meja depan maya menyediakan bantuan kepada tetamu

Kaedah akses

Kod akses, hos akan menyambut anda

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 150.00 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan, serta yuran pembersihan satu kali sebanyak USD 150
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 14 kg setiap haiwan peliharaan)
Mangkuk makanan dan air dan kawasan bebas tali tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Bayaran destinasi: USD 51.84 setiap penginapan, semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 150.00 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan serta USD 150 bayaran pembersihan sekali
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida dan pengesan asap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

White House Napa Valley Inn
White House Inn Napa
White House Napa
White House Napa Valley
White House Inn And Spa
White House Napa Valley CA
White House Hotel Napa
The White House Inn Spa
White House Napa Valley
White House Napa Valley Inn
White House Napa Valley Napa
White House Napa Valley Hotel
White House Napa Valley Hotel Napa

Soalan lazim

Adakah White House Napa Valley mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah White House Napa Valley mesra haiwan kesayangan?

Ya, White House Napa Valley membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 14 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD150.00 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan. Fi pembersihan sebanyak USD150 turut dikenakan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di White House Napa Valley ?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di White House Napa Valley ?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di White House Napa Valley ?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya White House Napa Valley ?

Terletak di Napa Abajo, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Napa River dan Napa Valley Wine Train. Riverbend Plaza dan Uptown Theater juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.

White House Napa Valley Ulasan

Ulasan

9.2

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 425 daripada 596 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 98 daripada 596 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 36 daripada 596 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 22 daripada 596 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 15 daripada 596 ulasan

9.4/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.6/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

Paul

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Building and grounds were beautiful. Fire alarm went off accidentally at 5:30am and again at 10:00am. No explanation or apology. Seemed understaffed for a sold out weekend. Pool and spa could have been cleaner. Even so we will return.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Dimitriy, san francisco

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A unique Victorian place that had undergone modern remodel. Quiet and charming!
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Dilip

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Quaint property close to downtown Napa and a wonderful place for a family weekend get away
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Gary, Yakima

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice property, however you can hear everything going on in the halls outside the rooms. Guests talking etc.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Lauren

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent stay, perfectly situated to explore Downtown
Menginap 2 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Amalia

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Our checkin and stay was fine. The property is clean and breakfast was good. However, after checkout I noticed charges on my card that were not accurate. After several days of trying to reach someone at the property, I brought up my concerns around the charges. The staff were adamant we consumed wine that we didn’t. They charged for a bottle opener that we didn’t take, refused to refund the difference of what we actually consumed, charged my friend’s card for my room when I specifically requested my room be charged on my card. Honestly, up until the dispute of charges I would have stayed again, but now, never again. Stay at the Churchill Manor next door. Much nicer property and much friendlier staff.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Barbara

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
There was quite an Internet research process when selecting accommodations for our March 2025 California wine country trip to Napa Valley and Calistoga, and we came across The White House, a perfect Gem. It was a great find. Historic. Quaint. Quiet. Luxurious amenities Beautiful. Comfortable. Accommodating. Affordable. Convenient. Cozy. And, best of all happy, friendly, personably customer service and relaxing evening wine & cheese hour and delicious morning coffee & breakfast. I was in heaven and certainly found it hard to depart. I can’t wait to tell my friends and family about this treasure and look forward to returning one day again myself. Thanks to the entire White House staff for a delightful stay and memorable experience. The V.I.P. service & treatment was a charm.
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Lynn

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This was our first visit to Napa valley with our visiting guests from Scotland and South Carolina. What a fabulous place to stay easy access to downtown Napa and the most fabulous environment. The rooms were amazing and staff were friendly and welcoming so helpful and pleasant. I will definitely return especially with family members visiting from Scotland.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Kasper

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Diana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Love this little boutique hotel, easy to check in and close to downtown Napa, we will comeback soon!
Menginap 1 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Clayton

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Niaje

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lovely
Menginap 2 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Brianna

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
This hotel was beautifully remodeled, unfortunately it smelled of the dollar store cleanser which overpowered all of the great Molton brown toiletries. There was also no one on site after 7pm so when I was locked out of my room because the door code wouldn’t work I wasn’t able to get a hold of anyone for 2.5 hours. Which meant I had to climb through the window as my keys to my car were locked in the room. Of course that was unsettling as it meant my room wasn’t secure.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Ayr

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel magnífico, atendimento impecável, simpatia pura. Cama super confortável. Indico sem restrições.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Patrick

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Oyvind

Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Ole

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Tianhao, BERKELEY

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
We had problems checking in, because we didn't receive instructions we were supposed to receive. The hotel doesn't have a front-desk and guests need to receive a passcode to enter the lobby and the room. We called the phone number posted by the hotel for help; the guy downright refused to help us and was rude as if it were all our mistakes for not receiving the email. This experience is eye-opening, as a Platinum member both on Expedia and Marriott Bonvoy. In other aspects, the room is nicely featured and clean. The management needs to use more care about check-in process after hours and their staff.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Jacqueline

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Matthew

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The stay itself was fine. The staff were friendly and the room was nice enough. The main problem was that the charge that showed up on my credit card did not match the hotels.com receipt. They promised to send a final receipt via email but never did. I left 4 voicemails (because no one ever answers the phone) and sent one email asking for an explanation and not one was returned. I had no choice but to put a hold on the charge through the credit card company and still waiting to hear. Extremely disappointing to say the least.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Dana

Menginap 2 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Mark, Boulder

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
My husband and I stayed at White House Inn for 4 days, as a treat for me during some difficult hospital appointments. The photos looked lovely but sadly our stay was spoiled by non-existent housekeeping, dreadful breakfasts and very poor customer service. On arrival, we were asked if we would like housekeeping for our stay, but this never materialized. I complained twice and, on our last day, we did get a few extra towels, some shower gel and our room was tidied. They state breakfast is until 9.30 am, but the 1st morning there was nothing left at 9:00 am, the dining room was a shambles with dirty dishes everywhere and no clean tables. When I asked the staff if they could replenish the food, they were rude and unhelpful. It was the same the 2nd morning. There was no coffee and the espresso machine was not working, the food had nearly all gone and the tables were left with dirty dishes everywhere. Only on our last day was any breakfast available. Finally, on our last night, the piped music in the lobby was left on all night and I could not find anyone to help turn it off. I spoke with a member of staff about all this, and she advised me to email the hotel. I did this but nobody has replied to my email. I have also telephoned the hotel twice but have not been able to get through. I feel so disappointed, that I had to write this. I would definitely not stay there again; their customer service is awful and I do not recommend this hotel if you are looking for a relaxing break.
Menginap 4 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

4/10 Lemah

Adam

Menginap 3 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Hayley

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jul 2024