Hotel pangsapuri

Hibiscus Residences Fiji

Hartanah 3.5 bintang
Hotel pangsapuri mesra keluarga di Nadi yang terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Galeri foto untuk Hibiscus Residences Fiji

Kolam renang terbuka
Taman
Geladak matahari
Executive Apartment, 2 Bedrooms, 2 Bathrooms, Pool View | Ruang tamu | TV skrin rata
Executive Apartment, 2 Bedrooms, 2 Bathrooms, Pool View | Meja, seterika/papan seterika, katil lipat simpan/tambahan

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Hotel pangsapuri

Boleh menampung 59 meter persegi

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Mesin pengering
  • Pencuci
  • Dapur
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan

Tentang hartanah ini

Hibiscus Residences Fiji

Hotel pangsapuri mesra keluarga di Nadi yang terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma
Hotel pangsapuri ini menyediakan kolam renang terbuka, pencucian kering dan kemudahan dobi.Akses Internet wayarles percuma dan tempat letak kenderaan sendiri percuma turut disediakan. Selain itu, bantuan pelancongan/tiket, taman dan gril barbeku terdapat di tapak hartanah. Pangsapuri menyediakan televisyen skrin rata dengan saluran kabel, serta sebuah dapur dengan sebuah peti sejuk, sebuah ketuhar dan sebuah dapur. Tetamu boleh menikmati ciri menyenangkan seperti sebuah mesin basuh/pengering dan sebuah ruang makan, manakala kemudahan lain merangkumi Wi-fi percuma dan balkoni atau laman dalam.
Hotel pangsapuri ini menawarkan 6 bilik penginapan serta mesin basuh / pengering dan periuk nasi. Bilik terdapat pintu ke balkoni atau laman dalam. Penginapan sedia menawarkan tempat duduk berasingan dan merangkumi meja. Bilik penginapan di hotel pangsapuri 3.5 bintang ini terdapat dapur dengan peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh, dapur, tempat makan berasingan dan alat memasak/pinggan mangkuk/perkakas dapur. Bilik mandi terdapat tab mandi dan pancuran berasingan.

Tetamu boleh melayari web menggunakan akses Internet wayarles percuma. Televisyen skrin rata disertakan dengan saluran kabel.Anda boleh meminta ketuhar gelombang mikro dan pengering rambut disediakan. Khidmat pengemasan disediakan setiap hari.

Kemudahan rekreasi yang terdapat di hotel pangsapuri adalah kolam renang terbuka.

Aktiviti rekreasi yang disenaraikan di bawah disediakan sama ada di tapak atau berdekatan; bayaran mungkin dikenakan.

Bahasa

Bahasa Inggeris

Tambah tarikh untuk harga

Kemudahan hartanah

Kolam renang/Spa

  • 1 kolam renang terbuka

Internet

  • Tersedia di pangsapuri: Wi-Fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-Fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Mesra keluarga

  • Kerusi tinggi budak
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Taman permainan

Dapur

  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Cerek elektrik
  • Dapur
  • Ketuhar
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Periuk nasi
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh

Tempat makan

  • Perkhidmatan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Ruang tamu

  • Ruang makan berasingan
  • Ruang tamu
  • Tempat duduk berasingan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Kawasan luar

  • Balkoni/laman dalam
  • Dapur barbeku
  • Taman
  • Teres

Dobi

  • Kemudahan dobi
  • Pencuci/pengering
  • Perkhidmatan dobi/cucian kering

Ruang bekerja

  • Meja

Kawalan suhu

  • Penyaman udara

Haiwan kesayangan

  • Haiwan kesayangan atau haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kesesuaian/Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Aras atas boleh diakses dengan tangga sahaja
  • Laluan ke pintu masuk bebas tangga
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Perkhidmatan dan kemudahan

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Pengemasan (harian)
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar di lobi (surcaj)
  • Tempat simpanan bagasi

Ciri keselamatan

  • Pengesan karbon monoksida tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah itu atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih)
  • Pengesan asap tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak)
  • Alat pertolongan cemas
  • Sistem keselamatan
  • Pengadang tingkap
  • Pemadam api

Umum

  • 6 unit
  • Taman

Hartanah serupa

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah mengenakan caj sebanyak 3.5 peratus untuk pembayaran menggunakan kad kredit
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 8:00 - 17:00
Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:30, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: FJD 100.00

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: FJD 15 seorang (perjalanan pergi balik)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: FJD 15 (perjalanan pergi balik)
  • Katil lipat simpan boleh didapati dengan bayaran tambahan
  • Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 3.5 peratus

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah kerusi tinggi
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini dibersihkan secara profesional

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hibiscus Residential
Hibiscus Residential Apartment
Hibiscus Residential Nadi Apartment
Hibiscus Residences Fiji Apartment Nadi Airport
Hibiscus Residences Fiji Apartment
Hibiscus Residences Fiji Nadi Airport
Hibiscus Residential Nadi
Hibiscus Residences Fiji Nadi
Hibiscus Residences Fiji Aparthotel
Hibiscus Residences Fiji Aparthotel Nadi

Tentang kawasan sekitar

Peta
Lot 6 Rovate Road, Martintar Nadi, Nadi, 11064

Tempat berdekatan

  • Kuil Sri Siva Subramaniya - 4 min memandu - 2.7 km
  • Pantai Wailoaloa - 4 min memandu - 2.3 km
  • Pasar Namaka - 5 min memandu - 4.1 km
  • Pelabuhan Denarau - 10 min memandu - 8.6 km
  • Pantai Denarau - 12 min memandu - 9.6 km

Bergerak

  • Nadi (NAN-Lapangan Terbang Antarabangsa Nadi) - 12 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Sentai Seafood Restaurant - ‬3 min memandu
  • ‪Curry House - ‬3 min memandu
  • ‪Bohai Seafood Restaurant - ‬3 min memandu
  • ‪Burger King - ‬13 min berjalan kaki

Soalan lazim

Adakah Hibiscus Residences Fiji mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Hibiscus Residences Fiji mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hibiscus Residences Fiji?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hibiscus Residences Fiji?

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hibiscus Residences Fiji?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Hibiscus Residences Fiji memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak FJD15 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya Hibiscus Residences Fiji?

Hotel pangsapuri yang mesra keluarga di Nadi ini terletak dalam jarak 3 bt (5 km) dari Pantai Wailoaloa, Pasar Namaka dan Kuil Sri Siva Subramaniya Swami. Kuil Sri Siva Subramaniya adalah 1.9 bt (3.1 km) jauhnya.

Hibiscus Residences Fiji Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 3 daripada 11 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 11 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 11 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 11 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 11 ulasan

8.8/10

Kebersihan

7.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

8/10 Baik

Brian

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Okt 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
This Property address was advertised as a wrong address. It rook 2 hours to find this place. Very disappointed. Check in time was at 1pm but the rooms were not ready until 4pm. No WiFi in this property as we were deceived in your property description advertisement. Rooms were fantastic.
Menginap 3 malam pada Jul 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
While the property was not trimmed out like a Hilton resort, we found the apartment to be clean, quiet, and assessable, and convenient to NADI Town, Denaru area, and other resort properties in the area. Also, we found the property to be well managed and supported by staff as needs arose. The property is in a gated community and security for parking and private concerns. we stayed for 3 weeks and plan a return trip in December or early January..
Menginap 15 malam pada Jun 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 4 malam pada Feb 2019

10/10 Cemerlang

Gabriel

Nice and convient place
Menginap 4 malam pada Sep 2018

8/10 Baik

Ron, Merritt Island. FL

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Quiet residential neighborhood close to shopping and restaurants. Property manager and staff very accommodating to my odd time arrival and departure.
Menginap 2 malam pada Sep 2018

6/10 Boleh diterima

Martin, Oslo

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Ved flyplassen, ingen resepsjon, kun en tilfeldighet at vi kom inn engang. Stort sted, greit for mellomlanding.
Menginap 1 malam pada Jul 2018

8/10 Baik

Michael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Cyclone Josie interrupted our stay.

The place was nice but we weren’t able to stay there because of Cyclone Josie. We were warned that the road to the airport had a high probability of flooding and had to stay at another hotel right next to the airport entrance since we were scheduled to fly the next day. Otherwise the location was good. Walking distance to a McDonalds. Short drive to town. Would stay there in nicer weather.

2/10 Teruk

Dawn W.

Disappointed - not as described.

We stayed here February of 2018 we had our reservation confirmation but we received no further correspondence from the owner with regards to how to check in I attempted to contact them numerous times with no response when we got there we gave the address it was the wrong address luckily the place we went to knew where we were supposed to be staying and gave the taxi the correct address. when we got there they were not expecting us, we showed them a reservation and they could not find us luckily the unit was available and they let us stay there anyways even though we had payment confirmation. The main reasons we booked this was location (which was the wrong location address) and the free Wi-Fi which we did not get. The pool was dirty the first few days but then eventually it got cleaned and was usable. The other reason we booked this place was the washer and dryer. The dryer didn't really work it took over 6 hours to get our clothes kind of dry. Also the owner did not know what VRBO was so there is some sort of disconnect. Otherwise the apartment itself was as described the kitchen and the bathrooms and the pictures were fairly accurate. Very disappointed in the whole experience especially since we almost didn't get to stay there after paying for it.
Menginap 3 malam pada Feb 2018

10/10 Cemerlang

Gabriel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Awesome

Good and splendid,accommodation was far more then expected,brilliant
Menginap 1 malam pada Dis 2017

8/10 Baik

Maraia, Sydney, Australia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A lovely and modern apartment for family stay.

Family felt at home, cosy and comfortable. We loved it. Definitely stay here again on our next trip.