Capricorn International Hotel

Hartanah 4.0 bintang
Hotel mesra keluarga dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Nadi dengan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

6.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Restoran
  • Kolam
  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percuma
  • Tab Panas
  • Bar
  • Spa

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Superior Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Cerek elektrik
Pengemasan harian
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Family Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur
Peti sejuk
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
  • 45 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, Poolside

Sorotan

Balkoni atau laman dalam berperabot
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Cerek elektrik
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Queens Road, Martintar, Nadi

Tempat berdekatan

  • Pantai Wailoaloa - 4 min memandu - 2.3 km
  • Pasar Namaka - 4 min memandu - 2.7 km
  • Kuil Sri Siva Subramaniya - 5 min memandu - 3.8 km
  • Pelabuhan Denarau - 11 min memandu - 10.0 km
  • Pantai Denarau - 13 min memandu - 10.9 km

Bergerak

  • Nadi (NAN-Lapangan Terbang Antarabangsa Nadi) - 10 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪The Beach Club Wailoaloa - ‬5 min memandu
  • ‪Bamboo Travellers Cafe - ‬6 min memandu
  • ‪Burger King - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Mama's Pizza Namaka - ‬2 min memandu

Tentang hartanah ini

Capricorn International Hotel

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Pantai Wailoaloa
Di Capricorn International Hotel, anda boleh menantikan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma, bar kolam dan taman. Manjakan diri anda dengan rawatan dan rias kuku tangan dan kaki, urutan tisu mendalam atau rawatan badan di tapak spa. Restoran di tapak, Capricorn Restaurant, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan pemandangan kolam renang. Sebagai tambahan kepada salun rambut dan perpustakaan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles (surcaj).
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan penuh (surcaj), penjagaan anak/bayi (surcaj) dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Meja biliard atau pool, perkhidmatan perkahwinan dan porter/tukang angkut
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 67 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti peti besi dan Wi-fi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Penjagaan anak dalam bilik (surcaj) dan kot/katil bayi percuma
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Peti sejuk, cerek elektrik dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi (FJD 10 sejam)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi (FJD 10 sejam)

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam percuma pada waktu terjadual dan atas permintaan
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan penuh tersedia dengan bayaran: FJD16 untuk dewasa dan FJD16 untuk kanak-kanak
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Capricorn Restaurant

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 tab panas
  • Kolam kanak-kanak
  • Meja biliard/pool
  • Pustaka
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan seluas 100 meter persegi
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Taman

Spa perkhidmatan penuh

  • 1 bilik rawatan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kit kebolehcapaian telefon
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Susur tangan di tangga
  • Tab mandi mudah akses
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 2 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Skrin tingkap
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: FJD80
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:30
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: FJD80.00

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang; untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 72 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah mengenakan caj sebanyak 5 peratus untuk pembayaran menggunakan kad kredit
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ini ditutup dari 9 Oktober 2025 hingga 30 November 2025 (tarikh tertakluk kepada perubahan).

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
10 kanak-kanak, sehingga umur 1 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak FJD30.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira FJD 16 untuk dewasa dan FJD 16 untuk kanak-kanak
  • Bayaran untuk Internet wayarles dalam bilik: FJD 10.00 sejam (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran untuk Internet wayarles di tempat awam: FJD 10 sejam (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Fi daftar masuk awal: FJD 80 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: FJD80.00 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: FJD 30.0 semalam
  • Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 5 peratus

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Capricorn International
Capricorn International Hotel
Capricorn International Hotel Nadi
Capricorn International Nadi
Capricorn Hotel Nadi

Soalan lazim

Adakah Capricorn International Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah Capricorn International Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Capricorn International Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Capricorn International Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak FJD80 (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Capricorn International Hotel?

Daftar keluar adalah jam 10:30. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak FJD80.00.

Adakah Capricorn International Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma yang beroperasi (tersedia atas permintaan).

Di manakah terletaknya Capricorn International Hotel?

Hotel yang mesra keluarga di Nadi ini terletak berhampiran dengan lapangan terbang, dalam jarak 2 bt (3 km) dari Pantai Wailoaloa dan Pasar Namaka. Kuil Sri Siva Subramaniya Swami dan Kuil Sri Siva Subramaniya juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Capricorn International Hotel Ulasan

Ulasan

6.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 181 daripada 946 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 221 daripada 946 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 278 daripada 946 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 132 daripada 946 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 134 daripada 946 ulasan

6.4/10

Kebersihan

7.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.2/10

Kemudahan

5.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.4/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Adebayo Taiwo

Tidak sukakan: Kebersihan
No We had fire accident in the hotel
Menginap 4 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

douglas

Menginap 2 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Mary

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Sadly, the place was very run down and the room old. The shower was grubby and the TV had only one channel. Not suitable for a longer stay - ok for a day room with a shower prior to a flight.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Sashi

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yes
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Tawitaa

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Louis

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good Overall
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Abdul

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Unclean room Housekeeper does not clean room Hotel facilities old Dinning ceiling broken And many more Not worth 4 star hotel at all Security and front desk staff drinking deer late night on duty not safe Wanted to report but after security switched he also drink at night so I believe all same there.
Menginap 10 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Davendra

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Mosquitoes and bed bugs. Uninviting smell in the environment. Towels are very old.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Taina

Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Kalesita

Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

David, Napier

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Roman

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Really disappointed. Staff was great but room was below what I ever imagined Fiji will be
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Alfredo

Tidak sukakan: Kebersihan
I liked how close it is from stores and restaurants. I didn't like the restaurant, they don't keep the rooms very clean, and the internet didn't work.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Ledua

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Convenient, friendly staff, awesome family room, central to public transport, shopping center and children friendly 😀
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Angie

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
They did not respond to my messages about picking us up at the airport but they did come get us so it was all fine. The young woman at the front desk at 6 am was lovely and took good care of us.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Marilyn

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Nicholas

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Komei

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Phillip Clyde

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Can hear night club from down the road
Menginap 11 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Jitoko

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Lisa, Puerto Vallarta

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was the best part of my visit. Casa helped me during a panic situation and saw to it that I was alright. She checked me in early to the last room she had available after I had been traveling for 3 days. She showed me where the breakfast was and helped me with my travel bag and nap sack to my room so I could sleep. I've never had kinder service in my life. I will always stay there when I'm in Fiji! Thank you, Casa and all of the staff at the Capricorn. The airport shuttle person was also extremely helpful to me at the airport as I needed wheelchair service. He saw to it that I got it! Thank you!!
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Sarju

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
I didn't like because its very dirty. Please needs to be cleaned and sprayed to kill cochraches. Food is pathetic and expensive.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Raymond

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The towels provided were filthy; bed & pillows were very uncomfortable; staff did not action my requests despite numerous requests saying they will pass message to their boss.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

vaha

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Abdul

Menginap 3 malam pada Jul 2025