NH Naarden

Hartanah 2.5 bintang
Hotel disahkan mesra alam yang terdapat pusat kecergasan dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk NH Naarden

Sarapan bufet setiap hari dengan fi
Meja sambut tetamu
TV
Makan tengah hari dan makan malam dihidangkan, masakan antarabangsa
Kemudahan mesyuarat

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Parkir tersedia
  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Gim
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Ijsselmeerweg 3, Naarden, 1411 AA

Bergerak

  • Stesen Naarden-Bussum - 6 minit memandu
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 25 minit memandu

Tentang hartanah ini

NH Naarden

Disahkan mesra alam bagi hotel
Anda boleh menantikan teres, taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi di NH Naarden. Masakan antarabangsa restoran di tapak, Azul Restaurant, menawarkan makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada bar dan gimnasium, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Perkhidmatan dobi, hartanah bebas asap rokok dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Dewan sambutan, 11 bilik mesyuarat dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 128 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Televisyen dengan saluran satelit
  • Setiap hari dan meja

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi (surcaj); Internet berwayar (surcaj)

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 6.75 semalam)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia dengan bayaran: EUR 13 hingga 32 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Azul Restaurant

Aktiviti menarik

  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • 11 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 16 meter persegi

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Dewan sambutan
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Meja
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 17:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 25 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 25 kg setiap haiwan peliharaan)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.89 seorang semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 13 hingga 32 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 6.75 semalam
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 25 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Feel Safe at NH (NH Hotels)

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel NH Naarden
Naarden Nh
Nh Hotels Naarden
Nh Naarden Hotel Naarden
NH Naarden Hotel
NH Naarden Naarden
NH Naarden Hotel Naarden

Soalan lazim

Adakah NH Naarden mesra haiwan kesayangan?

Ya, NH Naarden membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 25 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak EUR25 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di NH Naarden?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR6.75 semalam.

Apakah masa daftar masuk di NH Naarden?

Masa mula daftar masuk: 17:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di NH Naarden?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya NH Naarden?

Terletak di Naarden, hotel disahkan mesra alam ini sejauh 4.3 km dari Almeerderstrand serta dalam jarak 9 bt (15 km) dari Muiderslot dan Institut Bunyi dan Penglihatan Belanda. Pantai Blijburg dan Gaasperpark juga dalam jarak 9 bt (15 km).

NH Naarden Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 37 daripada 197 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 92 daripada 197 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 45 daripada 197 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 16 daripada 197 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 7 daripada 197 ulasan

7.6/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

Younes

Menginap 1 malam pada Mei 2022

2/10 Teruk

Cipriano

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Apr 2022

8/10 Baik

Yohei

Menginap 1 malam pada Nov 2021

10/10 Cemerlang

Myrna

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great stopover

Close to Amsterdam but a million miles away. You must see Naarden.
Menginap 1 malam pada Okt 2021

10/10 Cemerlang

Izabela

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Un peu loin de la station de train 😀
Menginap 1 malam pada Sep 2021

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2021

8/10 Baik

Tom

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Hiljainen siisti hotelli hyvä asmiainen
Menginap 2 malam pada Ogo 2021

4/10 Lemah

Richard

Menginap 1 malam pada Ogo 2021

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Prima
Menginap 1 malam pada Jul 2021

10/10 Cemerlang

Christophe

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2021

8/10 Baik

Per

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Rigtig godt, ikke noget ekstraordinært

Helt fin oplevelse, ikke noget ekstraordinært. Tacklede corona lock-down situationen i Holland rigtig godt.
Menginap 1 malam pada Okt 2020

10/10 Cemerlang

Ingrid, Nissewaard

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Kamer was ruim, schoon en comfortabel. Goed bed, makkelijke stoelen, heerlijke douche. Personeel erg vriendelijk.
Menginap 1 malam pada Okt 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Okt 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2020

8/10 Baik

Denny

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Nach Corona sicher empfehlenswert

Das Hotel war im großen und ganzen gut, jedoch wurde unset Zimmer nicht immer gut gereinigt. Es wurde kein Bad sauber gemacht an einem Tag und auch auf den Bettdecken waren Flecken, welche an dem einen Tag nicht gewechselt worden sind. Nachdem wir uns bei der Rezeption beschwert hatten bekamen wir erst 2 neue Bettdecken. Auch in Corona Zeiten haben die Kellner beim Frühstück teilweise ihre Masken unterhalb der Nase getragen, was in einem Hotel derzeit garnicht gehen sollte beim Buffet.
Menginap 7 malam pada Sep 2020

6/10 Boleh diterima

Marije

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2020

8/10 Baik

James

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Clean hotel , prima ligging

Prima onthaal en nette kamer.Wel eigenaardige zenderkeuze op de tv.Geen enkele Belgische post?
Menginap 1 malam pada Sep 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 2 malam pada Ogo 2020

8/10 Baik

Susan, Drenthe

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Redelijk goed hotel, maar niet voorbereid op hoge temperaturen.
Menginap 1 malam pada Ogo 2020

8/10 Baik

Patrick

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Gute Lage. Kurzer weg zum Strand. Amsterdam mit dem Fahrrad gut zu erreichen. Hotel ist leider etwas in die Jahre gekommen. Keine Klima in den Zimmern. Service war sehr gut. Auch Frühstück wurde trotz Corona gut gelöst. Sehr viele Parkmöglichkeiten. Schranke ist immer offen.
Menginap 4 malam pada Ogo 2020

8/10 Baik

KCA

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Nettes Personal, leckeres Frühstück, Zimmer etwas in die Jahre gekommen
Menginap 4 malam pada Jul 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Position idéale, bon rapport Q/P

Dans le cadre d'une vacance en famille, nous avons trouvé l'hôtel NH Naarden idéalement positionné comme base de départ pour une visite à Amsterdam. Accès direct à l'autoroute, pourtant l'hôtel est au calme. Large parking disponible. Avec le bon petit-déjeuner inclus dans le forfait on est sur un bon rapport qualité-prix.
Menginap 1 malam pada Jul 2020