Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk NH Naarden





Ulasan
7.4 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Ijsselmeerweg 3, Naarden, 1411 AA
Bergerak
Tentang hartanah ini
NH Naarden
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.89 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 13 hingga 32 seorang
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 6.75 semalam
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 25 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Feel Safe at NH (NH Hotels)
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel NH Naarden
Naarden Nh
Nh Hotels Naarden
Nh Naarden Hotel Naarden
NH Naarden Hotel
NH Naarden Naarden
NH Naarden Hotel Naarden
Soalan lazim
NH Naarden Ulasan
Ulasan
7.4
Baik
7.6/10
Kebersihan
8.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.4/10
Kemudahan
7.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
8 Mei 2022
Menginap 1 malam pada Mei 2022
2/10 Teruk
Cipriano
3 Mei 2022
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cipriano
Menginap 4 malam pada Apr 2022
8/10 Baik
Yohei
20 Nov 2021
Yohei
Menginap 1 malam pada Nov 2021
10/10 Cemerlang
Myrna
11 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great stopover
Myrna
Menginap 1 malam pada Okt 2021
10/10 Cemerlang
Izabela
Pengembara perniagaan
2 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Izabela
Menginap 1 malam pada Sep 2021
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
16 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2021
8/10 Baik
Tom
4 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tom
Menginap 2 malam pada Ogo 2021
4/10 Lemah
Richard
13 Ogo 2021
Richard
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
22 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Christophe
Pengembara perniagaan
21 Jun 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Christophe
Menginap 1 malam pada Jun 2021
8/10 Baik
Per
Pengembara perniagaan
5 Nov 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rigtig godt, ikke noget ekstraordinært
Per
Menginap 1 malam pada Okt 2020
10/10 Cemerlang
Ingrid, Nissewaard
Mengembara bersama pasangan
25 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Ingrid
Menginap 1 malam pada Okt 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
17 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
9 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Okt 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
7 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2020
8/10 Baik
Denny
26 Sep 2020
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Nach Corona sicher empfehlenswert
Denny
Menginap 7 malam pada Sep 2020
6/10 Boleh diterima
Marije
Mengembara bersama kumpulan
21 Sep 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Marije
Menginap 1 malam pada Sep 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
15 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2020
8/10 Baik
James
Pengembara perniagaan
8 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Clean hotel , prima ligging
James
Menginap 1 malam pada Sep 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
24 Ogo 2020
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Ogo 2020
8/10 Baik
Susan, Drenthe
Mengembara bersama kumpulan
15 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Susan
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
8/10 Baik
Patrick
13 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Patrick
Menginap 4 malam pada Ogo 2020
8/10 Baik
KCA
12 Ogo 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
KCA
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
2 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jul 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
28 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Position idéale, bon rapport Q/P
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2020