Hakken
Keseronokan di tepi lereng, berhampiran Tempat Peranginan Ski Madarao Kogen
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hakken





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Family Room

Family Room
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Netflix
Peti besi
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Netflix
Peti besi
Lihat semua foto untuk Superior Room

Superior Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Netflix
Peti besi
Lihat semua foto untuk Standard Room

Standard Room
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Netflix
Peti besi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

1101-20, Tarumoto, Ohaza, (Located in Madarao Kogen Ski Resort), Myoko, Niigata, 389-2261
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira JPY 1100 untuk dewasa dan JPY 1100 untuk kanak-kanak
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
Hakken Hotel Myoko
Hakken Hotel
Hakken Myoko
Hakken Hotel
Hakken Myoko
Hakken Hotel Myoko
Soalan lazim
Hakken Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
10/10
Mesra alam
Ulasan
20 Feb 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Feb 2023
8/10 Baik
Wai Hei Calvin
Mengembara bersama pasangan
15 Jan 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Wai Hei Calvin
10/10 Cemerlang
Alice
5 Jan 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alice
Menginap 3 malam pada Dis 2021
10/10 Cemerlang
Jeri M
18 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
heavenly bed
Jeri M
Menginap 2 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
15 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Feb 2020
2/10 Teruk
David
Mengembara bersama kumpulan
10 Feb 2020
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
David
Menginap 4 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
YASUO
Mengembara bersama keluarga
27 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
YASUO
Menginap 2 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
GARY
Mengembara bersama keluarga
27 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
10 out of 10 in every department
GARY
Menginap 3 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
10 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 6 malam pada Feb 2019