Savoy Inn Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Muscat terdapat letak kenderaan valet percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

5.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Termasuk parkir
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Wi-fi percuma
  • Penyaman udara
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Standard Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
Meja
Pengemasan harian
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Double or Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
Ketuhar
Dapur
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
126 An Noor Street, Way 5005, B 684 Ghala Service Road, Muscat, 101222

Tempat berdekatan

  • Masjid Besar Sultan Qaboos - 3 min memandu - 2.4 km
  • Oman Avenues Mall - 4 min memandu - 4.8 km
  • Muscat Grand Mall - 4 min memandu - 5.1 km
  • Pusat Pameran Antarabangsa Oman - 6 min memandu - 8.1 km
  • Pusat Pameran dan Konvensyen Oman - 7 min memandu - 9.1 km

Bergerak

  • Muscat (MCT-Lapangan Terbang Antarabangsa Muscat) - 16 minit memandu

Restoran

  • ‪Izz Cafe - ‬4 min memandu
  • ‪Al Jood Restaurant - ‬4 min memandu
  • ‪Healthy Habit - ‬4 min memandu
  • ‪قصر الاجداد - ‬4 min memandu
  • ‪MaiThai - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Savoy Inn Hotel

Hotel terletak di Azaiba
Savoy Inn Hotel menyediakan kemudahan seperti pencucian kering/dobi dan restoran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan valet
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan lif
  • Hartanah bebas asap rokok, tempat simpanan bagasi dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua 56 bilik disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, dan juga kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Peti sejuk, sistem pemanasan dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • VASANTA BHAVAN (Veg)

Mesra keluarga

  • Bilik tidur berasingan
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 5 tingkat
  • Dibina pada 2012
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina tradisional

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak OMR5.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: OMR 5.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Alkohol tidak disajikan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Savoy Inn Hotel Muscat
Savoy Inn Hotel
Savoy Muscat
Savoy Inn Hotel Hotel
Savoy Inn Hotel Muscat
OYO 122 Savoy Inn Hotel
Savoy Inn Hotel Hotel Muscat

Soalan lazim

Adakah Savoy Inn Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Savoy Inn Hotel?

Letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Savoy Inn Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Savoy Inn Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Savoy Inn Hotel?

Terletak di Azaiba, hotel ini sejauh 3 bt (5 km) dari Masjid Besar Sultan Qaboos, Kompleks Sukan Sultan Qaboos dan Kelab Golf Gala Wentworth. Panorama Mall dan Go-cart Oman juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Savoy Inn Hotel Ulasan

Ulasan

5.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 3 daripada 40 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 12 daripada 40 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 40 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 9 daripada 40 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 12 daripada 40 ulasan

5.8/10

Kebersihan

5.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.6/10

Kemudahan

5.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.6/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Atiq

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Don’t stay at this hotel

It was pathetic experience. The bed sheet quality. Extra charges and dusty blankets.
Menginap 1 malam pada Mei 2022

4/10 Lemah

Varun

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mac 2022

8/10 Baik

Ben

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Fair and affordable
Menginap 1 malam pada Feb 2022

8/10 Baik

Muhammad

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Friendly staff and easy to deal with. Nice and clean room. Management should add at least one more wall plugin socket to charge cellphone. I had to disconnect the table lamp to use that plugin socket. Overall good budget hotel.
Menginap 1 malam pada Jan 2022

8/10 Baik

Vahid

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Every thing was good and clean
Menginap 1 malam pada Jan 2022

8/10 Baik

Khalid

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2022

10/10 Cemerlang

drrob

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Nov 2021

2/10 Teruk

Akram

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very bad service, Staff is very rude. No cleanliness, wifi wasn't working properly.
Menginap 1 malam pada Dis 2021

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Not recommended

It was uncomfortable stay. The kitchen smell was everywhere in the hotel at lunchtime. Rooms' furniture was old and unattractive. I caught allergic because of unseterelized linens.
Menginap 1 malam pada Okt 2021

8/10 Baik

Salim

Menginap 1 malam pada Okt 2021

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Very Convenient price and location
Menginap 1 malam pada Mei 2021

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

It was not comfortable at All ...

The hotel reception was not in good manners to talk.. , after that from the Room - intercom to reception was not woking... The refrigerator in room was not properly working....overall not good experience.. sorry
Menginap 1 malam pada Mac 2020

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2020

2/10 Teruk

Lahcen

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sales et sales
Menginap 3 malam pada Feb 2020

4/10 Lemah

Kevin

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 5 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2020

2/10 Teruk

Denes Szabolcs

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bad

Hotel is very dirthy, bad conditions. Need to say that the personal try to do the thinks better, but in that condition whas not easy.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Mahdad

Menginap 1 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Adeel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good place
Menginap 1 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Ogo 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Good location. Near business district. The lobby is very small and not attractive.
Menginap 4 malam pada Jul 2019

2/10 Teruk

Abdullah

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
غير مريحه
Menginap 1 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ceux qui m'ont plus sont nombreuse,pour cela je préfères donner mes sugetions ; Je souhaite qu'il y ait une table dans chaque chambre, revoir le wi-fi qui ne donne pas, mettre du savon dans les douches, des adaptateur de connection au prise dans les chambres,...
Menginap 1 malam pada Mei 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
No pest control No reception No taxi
Menginap 1 malam pada Apr 2019

4/10 Lemah

Mr. Marian

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel jest stary i to widać. W łazience po prysznicu cała posadzka była zalana wodą, która nie chciała spłynąć do brodzika. Trzeba było chodzić po wodzie i mocno uważać żeby się nie poślizgnąć.
Menginap 6 malam pada Mac 2019