Grand Hyatt Muscat

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah di pantai, dengan kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Kolam renang
  • Spa
  • Termasuk parkir
  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM757
RM934 jumlah
termasuk cukai & fi
15 Jan - 16 Jan 2026

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 9 daripada 9 bilik

Room, 1 Katil Raja (King), Pool View

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Bujang (Single), Pool View

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single)

Suite, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • 91 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King)

8.2 daripada 10
Sangat baik
(14 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Bujang (Single)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single)

Club Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Club Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Suite, 3 Bedrooms (Crown)

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
  • 350 meter persegi
  • 3 bilik tidur
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 8
  • 2 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)

Grand, Executive Suite

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
  • 135 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Shatti Al Qurm, Muscat, 113

Tempat berdekatan

  • Muzium Sejarah Semula Jadi Oman - 3 min memandu - 3.0 km
  • Panggung Opera Diraja Muscat - 3 min memandu - 3.4 km
  • Muscat Grand Mall - 5 min memandu - 5.0 km
  • Pantai Qurum - 5 min memandu - 5.4 km
  • Muttrah Souq - 13 min memandu - 16.4 km

Bergerak

  • Muscat (MCT-Lapangan Terbang Antarabangsa Muscat) - 19 minit memandu

Restoran

  • ‪MELENZANÉ - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪La Cava - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪French Bakery - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ماكدونالدز - ‬4 min memandu
  • ‪Thor - Forno - ‬16 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Grand Hyatt Muscat

Hotel mewah yang terletak di Shati Al Qurum
Kelab malam, teres atas bumbung dan beli-belah di tapak merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Grand Hyatt Muscat. Pengembara aktif boleh menikmati kemudahan seperti racquetball/skuasy dan kelas aerobik di hotel ini. Manjakan diri anda dengan urut, lulur badan atau rawatan badan di tapak spa. Nikmatilah hidangan di mana-mana 4 tapak restoran. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan kedai kopi/kafe dan taman.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka bersama dengan penyelamat di tapak hartanah
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), kakitangan berbilang bahasa dan perkhidmatan rencam
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, tempat simpanan bagasi dan meja biliard atau pool
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 279 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik, katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi rendaman dalam dan bidet
  • TV LED dengan saluran TV premium
  • Balkoni, peti sejuk mini dan pembancuh kopi/teh

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Letak kenderaan valet dan sendiri di tapak adalah terhad
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: OMR 12 seorang
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 4 restoran
  • 6 bar/ruang istirahat
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Beli-belah
  • Bilik wap
  • Kelab kesihatan 24 jam
  • Kelab malam
  • Kelas kecergasan
  • Kolam renang terbuka (akses tetamu)
  • Meja biliard/pool
  • Racquetball/skuasy
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Penyelamat di tapak hartanah
  • Peti sejuk mini
  • Taman permainan

Kemudahan

  • ATM
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 815 meter persegi

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Gril barbeku
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres atas bumbung

Spa perkhidmatan penuh

  • Bilik rawatan spa
  • Bilik wap
  • Lulur badan
  • Mandian Turki
  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 6 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dewan sambutan
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Penyelamat
  • Seni bina tradisional

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk mini

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 15:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak OMR10.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira OMR 12 seorang
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: OMR 10.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Hartanah juga dikenali sebagai

Grand Hyatt Muscat
Grand Hyatt Muscat Hotel
Muscat Grand Hyatt
Grand Hyatt Muscat Hotel Muscat
Hyatt Muscat
Muscat Hyatt
Grand Hyatt Muscat Hotel
Grand Hyatt Muscat Muscat
Grand Hyatt Muscat Hotel Muscat

Soalan lazim

Adakah Grand Hyatt Muscat mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Grand Hyatt Muscat?

Setakat 27 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Grand Hyatt Muscat pada 15 Jan 2026 bermula serendah RM 757.48, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Grand Hyatt Muscat mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Grand Hyatt Muscat?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Grand Hyatt Muscat?

Daftar masuk bermula jam 15:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Grand Hyatt Muscat?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Grand Hyatt Muscat?

Terletak di Shati Al Qurum, hotel yang menghadap ke pantai ini terdapat di pusat bandar raya serta dalam jarak 3 bt (5 km) dari Panggung Opera Diraja Muscat, Pantai Qurum dan Taman Semula Jadi Qurum. Muzium Sejarah Semula Jadi Oman dan Muzium Kanak-Kanak Oman juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Ulasan

Grand Hyatt Muscat Ulasan

8.6

Cemerlang

9.2

Kebersihan

8.6

Lokasi

8.8

Kakitangan & perkhidmatan

8.2

Mesra alam

8.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 303 daripada 540 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 150 daripada 540 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 49 daripada 540 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 21 daripada 540 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 17 daripada 540 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Eve Sandra

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good room, staff friendly and helpful. Beautiful hotel. Relaxed atmosphere. Staff member addressed and corrected a mistake.
Menginap 6 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Lina, oklahoma city

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff very nice - room and amenities very nice
Menginap 3 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Syed

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel itself was nice, had charm. Still undergoing some renovation work, but didn't really affect my stay. Hotel took £200 deposit for room expenses, whuch I spent very little of. Over 2 weeks since my visit and I am still waiting for it to be refunded to me, which I think is very unreasonable.
Menginap 4 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

susan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Gorgeous hotel. Great staff.
Menginap 5 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Cassandra

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful room. Spacious and luxurious. Only comment is that there was no power point where the coffee/tea making facilities were to plug the kettle in. Had to use the one near the desk. Also would be helpful to have extra power points near the bed. Given most charging cables are now USB ports, I'm surprised given the recent refurbishment of the hotel that these weren't added.
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Jeannine

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
When in Muscat, I always stay at Grand Hyatt. The food, the view, and most of all the staff create a warm and welcoming environment. Parth is the waiter in the lounge and is so kind, helpful, and provides excellent service. Abdullah was at breakfast and remembered our coffee choices daily. Beautiful country and beautiful people.
From the balcony looking out
Menginap 5 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Shabaz

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is beautiful and the word 'grand' sums it up. The newly refurbished swimming pool is excellent and the beach is lovely with a nice warm sea. We emailed the hotel before our stay to ask regarding gluten free options for breakfast. It was pleasing that April (assistant manager) remembered the email exchange and was looking out for us.
Menginap 7 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Giambattista

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Non mi è piaciuto l'assistenza di Expedia perché quando abbiamo prenotato avevamo pagato la pensione completa invece è risultato non prenotata .contatto Expedia e non ci a risposto anzi ci ha lasciato soli essendo un clienti da tanti anni
Menginap 8 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Almir

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We arrived after a late night flight. The staff was very friendly professional and accommodating with our late arrival request. The hotel itself was in a quiet area, pool access and beach access with a walkable trail. The room was clean and cleaning staff always provided good service and requests. The breakfast menu was great with healthy options. Shabnam was very accommodating with our breakfast request every day during our 6 night stay. Thank you for the help and being kind and professional. Overall our stay was amazing due to the staff and property.
Menginap 6 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Svend

Sukakan: Kebersihan
Authentic Arabian design and furnishing, lively bright rooms however as under construction limited access to beach and pool
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

SUNGSAN

Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

PERRY

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Great staff and very friendly service, good to see ongoing renovations to return the hotel to its former glory.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Abdelhamid, Irvine

Old Hotle. They do remodel . Awning
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Eyo, London

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Gustaf

Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Nordin

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ondanks er werken waren in het hotel, hebben wij hier weinig van gemerkt. Er was geen geluidsoverlast. Het zwembad was buiten gebruik, maar het hotel had voorzien dat zijn cliënteel kon zwemmen in een naburig hotel (Radisson blu). Voor de rest was de service prima. Heel vriendelijk personeel. Voor lekker eten en drinken kan je terecht bij cafe Mocha en restaurant Tuscany.
Menginap 9 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Ismail

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Roberto

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

splendida struttura ma con lavori in corso.

con i lavori in corso si cominciava alle 7 di mattina ad infastidire i clienti.
Menginap 9 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Thomas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

MADAN

Sukakan: Keselesaan bilik
Hotel is under renovations. Dusty and party inconvenient.
Menginap 5 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

LUCA MAURIZIO

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mi è piaciuta la pisizione vicino al mare e il personale accogliente
Menginap 4 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

ammar

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
a
Menginap 3 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

Mindaugas

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Big disappointment and mismanagement

Well, during and after booking the hotel it wasn’t mentioned by any means that the hotel is going through reconstruction. The whole pool area appeared to be a construction zone fully closed. Reception moved to the 4th floor, most restaurants not working, access to the beach from the side door. During check-in they handed me a piece of paper with all these details, offering a transfer to another hotel away from the sea for the pool. Very inconvenient. They should have closed this place completely and open it after renovation is done. Total screw-up.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
The property and rooms are tired with a much needed renovation in progress. The pool and garden area is closed while undergoing the renovation, so expecting the place to be much better once this is completed. The rooms we were assigned could also use some renovation as there was cracked caulking around the tub and shower and green water staining on plumbing fixtures. Carpets could also stand to be replaced. Rooms were nice and comfortable, however. The staff was extremely friendly and helpful especially the staff at the Mokha Cafe during the breakfast buffet. They went above and beyond to make our breakfast experience the shining star of our stay there. I want to especially single out our server Abdullah T. who greeted us every morning with a warm smile and friendly air. He remembered our coffee orders from the first day and provided them upon arrival. He was absolutely the best and helped make our visit to Oman one the most memorable and positive holidays I have had in a long while. The Grand Hyatt's location to the beach walk is another reason to select this Hotel despite the ongoing renovation. I did not miss not having a pool as we spent a lot of time on the beach and swimming in the gulf. Easy walk to some very amazing eateries, especially Mado in the Waterfront Shopping plaza.
Menginap 1 malam pada Dis 2024