Golden Tulip Muscat

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Muscat terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

VIP Access

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Spa
  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM400
RM493 jumlah
termasuk cukai & fi
12 Dis - 13 Dis

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Superior Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Menu bantal
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Menu bantal
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 1 Katil Raja (King)

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Menu bantal
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
  • 56 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), City View

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Menu bantal
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Bujang (Single), City View

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Menu bantal
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Sultan Qaboos Street, Al Khuwair, Muscat, Muscat Governorate, 133

Tempat berdekatan

  • Muscat Grand Mall - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Oman Avenues Mall - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Masjid Besar Sultan Qaboos - 4 min memandu - 4.0 km
  • Panggung Opera Diraja Muscat - 6 min memandu - 7.7 km
  • Pantai Qurum - 8 min memandu - 9.7 km

Bergerak

  • Muscat (MCT-Lapangan Terbang Antarabangsa Muscat) - 16 minit memandu

Restoran

  • ‪Zanzibar Island Restaurant - ‬3 min memandu
  • ‪Tea Corner - ‬2 min memandu
  • ‪Pizza Hut | بيتزا هت - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Shirazi - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Layali Zaman - ‬15 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Golden Tulip Muscat

Mewah bagi hotel di kawasan beli-belah
Pertimbangkan penginapan di Golden Tulip Muscat dan manfaatkan majlis makan percuma setiap hari, konsert dan siaran langsung dan teres atas bumbung. Manjakan diri anda dengan urut di tapak spa. Nikmati hidangan di dua tapak restoran. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan kedai kopi/kafe dan taman.
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan gril barbeku
  • Lif, bantuan pelancongan/tiket dan sajian kopi/teh di ruang bersama
Ciri-ciri bilik
Semua 175 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan mempunyai keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Meja persalinan, kerusi tinggi dan kot/katil bayi percuma
  • Tilam berlapik, gebar bulu kapas dan katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan bidet
  • 42-inci sebuah TV LCD dengan perkhidmatan penstriman dan saluran kabel
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:30 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 6:30 hingga 11:00 pada hujung minggu; OMR 8.65 untuk orang dewasa dan OMR 4.32 untuk kanak-kanak
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma
  • Perkelahan peribadi
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Hiburan malam
  • Konsert/persembahan langsung
  • Meja biliard/pool
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kerusi tinggi
  • Meja persalinan

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 5 bilik mesyuarat
  • Ruang kerja bersama

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Perabot luar
  • Taman
  • Teres atas bumbung

Spa perkhidmatan penuh

  • 6 bilik rawatan
  • Bilik wap
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan pranatal
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 2 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai licin di dalam bilik
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik mudah diakses
  • Permaidani nipis di dalam bilik
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina tradisional

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Perkhidmatan penstriman
  • TV LCD 42-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Perkhidmatan penghantaran makanan

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Hiasan berasingan
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 4:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 48 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak OMR6.0 sehari
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira OMR 8.65 untuk dewasa dan OMR 4.32 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: OMR 14 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: OMR 14 (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: OMR 6.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Tetamu di bawah 21 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa

Hartanah juga dikenali sebagai

Golden Tulip Muscat Hotel
Golden Tulip Muscat Muscat
Golden Tulip Muscat Hotel Muscat

Soalan lazim

Adakah Golden Tulip Muscat mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Golden Tulip Muscat?

Setakat 12 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Golden Tulip Muscat pada 12 Dis 2025 bermula serendah RM 399.78, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Golden Tulip Muscat mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Golden Tulip Muscat?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Golden Tulip Muscat?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 4:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Golden Tulip Muscat?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Golden Tulip Muscat memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak OMR14 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Golden Tulip Muscat?

Terletak di tengah-tengah Muscat, hotel spa ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Muscat Grand Mall dan Oman Avenues Mall. Panorama Mall dan Muzium Sejarah Semula Jadi Oman juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Golden Tulip Muscat Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 26 daripada 41 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 7 daripada 41 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 41 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 41 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 41 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Ouiza

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
L'hôtel est extrêmement bien situé à proximité de grands Mall accessibles à pied, et à quelques minutes en taxi des principaux sites : Grande Mosquée, Royal Opéra et Musée des Arts, Musée d'histoire naturelle et à 20mn environ de la capitale Mascate. Tous les autres sites à visiter sont à environ entre 1h et 2h maximum de voiture. Le petit déjeuner est très copieux et les soirées sur le rooftop très sympa. Situé à proximité des grandes voies de circulation, mais très calme, l'hôtel est idéal pour organiser tous les circuits d'une journée.
Menginap 11 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Meys

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfekt
Menginap 6 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

mourad

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good hotel, very valuable
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

christian

Menginap 5 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

maissa

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Generally it is nice and convenient although our breakfast buffet was replaced by sohur in Ramadan the sohur buffet was quite limited but it was not bad
Menginap 4 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Aris

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Jamel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
L hôtel en lui même est bien pour le prix mais je trouve dommage qu il y ai autant de bruits de musique le soir
Menginap 5 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Lionel SYLVAIN

Menginap 7 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Kawther

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The hotel was amazing, and the staff was absolutely impeccable. I will definitely come back! The buffet was also fantastic, with a great variety of options. Thanks again !
Menginap 4 malam pada Jan 2025

4/10 Lemah

NAZIH

Menginap 4 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Richard

Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Alessandra

Menginap 9 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Muna

Menginap 5 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Farzad

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I recently had the pleasure of staying at your esteemed hotel and wanted to extend my heartfelt thanks for the exceptional experience I had. Firstly, I must commend your reception staff, especially the young lady who greeted me with such warmth and friendliness. Her attentive service truly set the tone for my stay. Additionally, I would like to express my special thanks to Mr. Srinivas from the room service team. His dedication to maintaining the cleanliness of my room was remarkable and significantly contributed to the overall comfort and satisfaction of my visit. Thank you once again for making my stay so memorable. I look forward to my next visit to Golden Tulip Muscat Warm regards, Farzad
Menginap 5 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Aiman

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alles super
Menginap 6 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Aiman

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Alles super
Menginap 7 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Aiman

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alles war bestens. Wir haben dort 8 Zimmer gebucht und wir alle waren zufrieden
Menginap 11 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Gabriella

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Gran bell’albergo

Hotel pulito e confortevole. Dotato di una bellissima terrazza con piscina dove è possibile cenare.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

SYLVIE

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel is great, rooms was large, modern and very clean, staff is so nice and helpful, breakfast is very food, parking is easy. We had a great stay, thank you so much !
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

LAURENT

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Strongly recommended

Staff is very nice, very clean hotel with large rooms. Good breakfast with good variety of food. Strongly recommended
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Jnanesh Bolarkar

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice place to stay
Menginap 1 malam pada Dis 2024

4/10 Lemah

Jamie

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
I stayed two nights as a solo female traveler. I had an uncomfortable interaction with one of the male housekeeping staff. I went back to my room after being out, and the male staff asked me where I was from. I kindly stated where I'm from, and asked him back. He asked if I needed anything in my room, and I said NO. I had left my 'do not disturb' light on and the door sign to not come in and clean as well while I went to check out the pool on the rooftop. When I came back to retrieve my things to go to the pool, the male housekeeping staff was IN MY ROOM. I felt so uncomfortable! I let the front desk staff know, but they didn't seem to care. The second thing that happened to me was that I was sleeping, soundly, and I got a call to my hotel room at ~12:10 am. While I was in my slumber, I was trying to make sense of what the person calling was trying to tell me. He stated that I had not paid for my second night of my stay, and after a few minutes of trying to make sense of what he was saying, he found where I had paid, apologized, and told me I can go back to sleep. I was NOT able to go back to sleep, and I was extremely, extremely upset that I was woken up for something that could've not only waited until the next morning, but something that was also a mistake. I wouldn't recommend this location to stay. I didn't mention the dark, short hairs found around the base of the shower, but it appeared to be personal body hair. The cleanliness of this location needs some work.

10/10 Cemerlang

BENOIT

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Muhammad Farrukh, Newmarket

Sukakan: Kemudahan
Hospitality and food
Menginap 15 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Getting parking is a big task and rest all was ok except no smoking rooms available.
Menginap 2 malam pada Okt 2024