West End Hotel

Hartanah 4.0 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, dengan jarak berjalan kaki ke Marine Drive

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk West End Hotel

Bahagian dalam
Menghidangkan makan tengah hari dan makan malam
Business center
Teres/patio
Standard kebersihan

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Pengemasan
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Family Suite

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Tab mandi rendaman dalam
  • 70 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double) ATAU 4 Katil Bujang (Single)

Executive Double or Twin Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Eco Triple Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Tab mandi rendaman dalam
Bilik mandi persendirian
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Bujang

Junior Suite

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Jubah mandi
  • 46 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Economy Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Tab mandi rendaman dalam
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Standard Single Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Tab mandi rendaman dalam
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Tab mandi rendaman dalam
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
45 New Marine Lines, Marine Lines, Mumbai, Maharashtra, 400020

Tempat berdekatan

  • Stadium Wankhede - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Marine Drive - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Jalan Mohammed Ali - 17 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Tambak Colaba - 2 min memandu - 2.1 km
  • Gateway of India - 6 min memandu - 2.7 km

Bergerak

  • Stesen Mumbai Marine Lines - 9 minit berjalan kaki
  • Mumbai CSMT Station - 15 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chhatrapati Shivaji (BOM) - 48 minit memandu

Restoran

  • ‪Kamat Restaurant - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Balwas Restaurant and Bar - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Panchratna restaurant and bar - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Jaffer Bhai's Delhi Darbar - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Cafe Metro - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

West End Hotel

Mewah bagi hotel berdekatan Marine Drive
Anda boleh menantikan kedai kopi/kafe, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar di West End Hotel. Restoran di tapak, GOURMET RESTAURANT, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan 24 jam, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles (surcaj).
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), meja/kaunter hadapan 24 jam dan tempat simpanan bagasi
  • Bilik mesyuarat, sajian kopi/teh di ruang bersama dan porter/tukang angkut
Ciri-ciri bilik
Kesemua 80 bilik yang dilengkapkan perabot secara berasingan mempunyai sentuhan bermakna seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta kemudahan seperti peti besi dan Wi-fi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi rendaman dalam dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Kipas siling, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi (INR 182 sejam); Internet berwayar (surcaj)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi (INR 182 sejam); Internet berwayar (surcaj)

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 600 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Chez Nous
  • GOURMET RESTAURANT

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Ruang persidangan seluas 417 meter persegi

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 5 tingkat
  • Dibina pada 1948
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR800.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 600 seorang
  • Bayaran untuk Internet wayarles dalam bilik: INR 182 sejam (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran untuk Internet berwayar dalam bilik (berwayar): INR 182 sejam (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran untuk Internet wayarles di tempat awam: INR 182 sejam (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran untuk Internet berwayar di tempat awam: INR 182 sejam (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 800.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

West End Hotel Mumbai
West End Mumbai
West End Hotel Hotel
West End Hotel Mumbai
West End Hotel Hotel Mumbai

Soalan lazim

Adakah West End Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di West End Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di West End Hotel?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di West End Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya West End Hotel?

Terletak di Marine Lines, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Hospital Bombay dan Marine Drive. Gateway of India adalah 1.6 bt (2.6 km) jauhnya. Stesen Mumbai Marine Lines sejauh 9 minit berjalan kaki dan Mumbai CSMT Station sejauh 15 minit berjalan kaki.

West End Hotel Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 11 daripada 61 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 18 daripada 61 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 23 daripada 61 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 61 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 61 ulasan

7.6/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Pratibha

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Little more cleanliness is required. Maintenance and renovation work going on.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

MARTIN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
A really good located hotel in “Marine Lines”, which means, that you have an easy way to it (Churchgate Station is around). The hotel staff was really good and always did everything for a smooth & relaxing stay. Only thing that could be better, is that the bathroom needs a renovation. All in all, I would choose this hotel again because of its value for money, included breakfast and friendly staff.
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

ankur

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Recently renovated, not fancy but quite big rooms
Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

PADMAKAR

Menginap 1 malam pada Jan 2024

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Ok hotel men ej 4stjärnigt

Hotellet var slitet och städning sisådär. Inte vad som förväntats av ett 4stjärnigt hotell. Servicen var dock bra, de hjälpte till med att bära in en extrasäng till en extra gäst till låg kostnad, samt med extra städning vid behov.
Menginap 2 malam pada Jan 2024

2/10 Teruk

Hasan

Menginap 1 malam pada Jul 2023

6/10 Boleh diterima

Ibrahim

Menginap 1 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

Prashant, Pune

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place for cricket match stay and also if you have work in south mumbai areas
Menginap 1 malam pada Apr 2023

10/10 Cemerlang

Prateek

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
BEAUTIFUL !
Menginap 2 malam pada Mac 2023

4/10 Lemah

Mustafa

Menginap 2 malam pada Feb 2023

8/10 Baik

Murtaza

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Location is good, rooms are clean and quiet spacious, a gym in the hotel would add some stars and the rates could be a cheaper comparing comparing to the standard, cooperative staff
Menginap 1 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Lokesh

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
staff was very helpful

4/10 Lemah

Mayank

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Worst experience

Not a good option
Menginap 6 malam pada Feb 2020

4/10 Lemah

Walid

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

This is a two star hotel at best

This is not a 4 star hotel. I am not sure how they get this rating. The hotel staff are courteous and helpful. The hotel lack a window in the bathroom that’s closed completely. Basically mosquitoes and this can easily fly via the bath room windows vent that does not close properly. The electric and the condition of the room is very old and requires refurbishing.
Menginap 2 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Stephen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great hotel in not-great area

I'm glad I stayed at this hotel for 3 nights. They were courteous and offered amenities like a hair dryer and iron & ironing board (on request), and they even had an attendant allocated to each floor should you need anything. I suspect I was upgraded to a nicer room upon arrival as it seemed nicer and bigger than what I thought I'd booked. My room had a small balcony, although the door to it was locked and I had no key for it. I think other rooms had unlocked balconies as I could see them when I walked around. The tv had full cable channels, and the breakfasts were good enough. The one drawback is its location. A few times I walked into, or back from, the city center, but you're better off taking an Uber each time. It's just far enough to waste precious time, and it's not a pleasant walk. The hotel is located directly across from a major hospital, and you have all sorts of sick or injured people strewn throughout the street. It also seems to be located next to some local temples, as you have additional crowds of people in prayer throughout the street. The rest of the crowds seemed to be homeless. So not a fun mix to walk around in, and you'll be looked at, if not approached. Again, take a taxi or Uber where you need to go and use this place as your resting spot, and it's a good stay.
Menginap 3 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

Harbaksh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Sep 2018

10/10 Cemerlang

Patricia, New York, NY

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Well located hotel near Bombay Hospital

This hotel provided excellent service and cleanliness. The location was a short taxi ride to the Gate of India and other attractions, as well as close to markets. The food in the restaurant was delicious and plentiful. I would highly recommend this hotel to travelers coming to do shopping in Mumbai. A great place to stay!
Menginap 2 malam pada Dis 2017

8/10 Baik

Brenna

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Fine, not Amazing

We booked this hotel in Mumbai, which seemed like one of the more reasonable priced hotels in the area. Previously in India, we had been staying in Hiltons and other brand name hotels. If this is what you are used to, be aware that the West End hotel is more like a budget motel than a Hilton, despite the price. However, the service was friendly, and for a one night stay we didn't have any issues. They are doing some construction on the outside of the building, and the first door we pulled up to made it look like the hotel had been closed.
Menginap 1 malam pada Nov 2017

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel is nice but too far from iinternat'l airport

Food is okay, not much variation. Same for breakfast and lunch.

8/10 Baik

Irina, Amersham

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hidden old gem

Last minute change of plan brought us to this hotel which reminds me of the olden days in design. Food wise is best we had in India after Shangri-La in Delhi but at decent price.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

GOOD

I booked this hotel thinking a five star but definitely its not even close to a single star according to Canadian standards. I do not know how does the rating work in India. The food in the restaurant was good, staff OK. The hotel itself needs lot of fixing, the hotel inside seems like a hospital, elevator sucks. If I owned this hotel I would make it like a 4 star with a little decorations, painting etc. The location of this hotel is good, close to everything. You also have to pay for WiFi.

6/10 Boleh diterima

Nicolas, Paris

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Hôtel confortable au charme rétro d'origine

Un hôtel qui est resté dans son jus des années 50. De très grandes chambres, un mobilier sombre pas très gai, une bonne literie, un safe box individuel, une télé écran plat mais avec des programmes indiens et les autres peu intéressants (pas de TV5). Les buffets du restaurant, petit déjeuner et repas, sont de bonne qualité et très compétitifs du point de vue des prix; Un quartier d'hôpitaux et de pharmacies pas engageant, mais assez calme (si cela a un sens en Inde) le soir. Ma chambre pourtant au 5e (et dernier) étage donnait sur une cour, bien pour le silence mais nul pour la vue.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

2/10 Teruk

SKP, Chennai

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Not at all good for the price;

It is located near hospital and masgids and darga. Very much crowded. No coffee making facilities...no break fast. No orderly built rooms. Earlier it should have been apartment complex and converted in to rooms. No proper bed. If it is priced below $50 then it is okey.

2/10 Teruk

asha, goa

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

horrible experience.

food was stall and overpriced. the service was very bad. no print outs available at the hotel. wi-fi overpriced. looked like a place which was only out to loot you as every thing came for a price and oh yes it was overpriced as it was not to customer satisfaction at all. overall very bad stay don't opt for it ever.