The UniContinental - Campus Accommodation

Hartanah 2.0 bintang
Hostel di pinggir bandar yang terdapat 2 restoran dan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The UniContinental - Campus Accommodation

Depan hartanah - siang/malam
Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma, tuala disediakan
Meja, Wi-fi percuma
2 restoran, sarapan dihidangkan
Meja sambut tetamu

Ulasan

4.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Dobi
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Deluxe Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Meja
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
3rd Road, Next to Khar Railway Station, Khar (West), Mumbai, Maharashtra, 400 052

Tempat berdekatan

  • Linking Road - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Pantai Juhu - 3 min memandu - 2.0 km
  • Hospital Lilavati - 4 min memandu - 3.1 km
  • Konsulat Jeneral A.S. - 4 min memandu - 3.6 km
  • Jio World Convention Centre - 5 min memandu - 4.0 km

Bergerak

  • Stesen Mumbai Khar Road - 3 minit berjalan kaki
  • Dadar Western Station - 6 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chhatrapati Shivaji (BOM) - 21 minit memandu

Restoran

  • ‪Vrindavan hotel - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪The Habitat - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Doolally Taproom - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Quarter Pillar - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪U Turn - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The UniContinental - Campus Accommodation

Hostel berdekatan Pusat NESCO
Kelab malam, kedai kopi/kafe dan perkhidmatan pencucian kering/dobi merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di The UniContinental - Campus Accommodation. Pastikan anda menikmati Sarapan, Makan tengah hari dan Makan malam di dua restoran di tapak. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar dan pusat perniagaan.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan valet dan tempat letak kenderaan lanjutan
  • Sarapan (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan perkhidmatan dobi
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, porter/tukang angkut dan sajian kopi/teh di ruang bersama
Ciri-ciri bilik
Kesemua 50 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen dengan saluran kabel
  • Peti sejuk, kipas siling dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi (INR 100)

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj) atas permintaan
  • Tempat letak kenderaan lanjutan percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan harian tersedia 8:30 hingga 10:00 dengan bayaran
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • 3rd Bistro
  • Page 3 Restaurant
  • Twister

Aktiviti menarik

  • Kelab malam

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1995

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara

Dasar

Daftar masuk

Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR500 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran untuk Internet wayarles di tempat awam: INR 100 (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 300 seorang (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 500 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

UniContinental
UniContinental Hotel
UniContinental Hotel Mumbai
UniContinental Mumbai
The UniContinental
The UniContinental Campus Accommodation
The UniContinental - Campus Accommodation Mumbai

Soalan lazim

Adakah The UniContinental - Campus Accommodation mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The UniContinental - Campus Accommodation?

Letak kenderaan valet dan tempat letak kenderaan lanjutan adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The UniContinental - Campus Accommodation?

Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di The UniContinental - Campus Accommodation?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah The UniContinental - Campus Accommodation memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR300 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya The UniContinental - Campus Accommodation?

Terletak di Khar, hostel ini sejauh 2 bt (3 km) dari Linking Road, Universiti Mumbai dan Hill Road. Carter Road Promenade dan Pantai Juhu juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Mumbai Khar Road hanya sejauh 3 minit berjalan kaki dan Stesen Terminal Bandra sejauh 17 minit berjalan kaki.

The UniContinental - Campus Accommodation Ulasan

Ulasan

4.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 3 daripada 44 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 7 daripada 44 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 7 daripada 44 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 7 daripada 44 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 20 daripada 44 ulasan

4.8/10

Kebersihan

5.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

10/10

Mesra alam

Ulasan

2/10

Menginap 2 malam pada Sep 2023

10/10

Menginap 2 malam pada Mac 2023

8/10

Menginap 1 malam pada Mei 2018

2/10

My booking id was 7276701477933.but hotel is told me have no room. Please confirm it from hotel. Very bed experience in my life
Menginap 2 malam pada Jul 2017

2/10

Nous sommes reste a l'hotel 5 jours...epuisant....nous de deconseillons tres fortemznt vraiment, premiere chose l'accueil hyper long arriver a 9:00 chambre eu a 13:30 promise a 10:00 bon ça laisser presager le reste. L'acces au chambre la premiere a cote de travaux tres mauvaise isolation "aucune" un bruit pas possible et couloir mythe. Nous avons demander un changement de chambre accorder apres 30 minutes de reflexion toujours avec les valises . Nouvelle chambre dans cette hotel miteux deguelasse et je pese mes mots. Nourriture, papiers, sol pourri de rasse noire wc je passe les details douche avec tache de calcaire, tacheq sur les draps. Ensuite nous avions choisi le paiement en espece sur place super idee mais il voous reveille en appellant le matin pour avoir votre argent. JAMAIS VU CA de plus la receptionniste monter directement a la chambre alors que nous sommes en plein sommeil pour reclamer les sous, du coup grasse matinee adieu et pour recuperation apres une journee d'affaire au revoir, car en plus de ca le matin les hommes et femmes de menage parlent entre comme a la maison et que ca cogne de partout etc enfin vraiment tres mauvaise experience nous souhaitions vous epargner.

2/10

Pathetic food.. Service sucks.. Buffet breakfast not provided as committed.. Reimburse the amount.. Bad quality of room.. Nothing was good.

2/10

Wouldn't refer it to any. Rude staff. Horrible behavior.

6/10

8/10

Nothing specific. It was a very short stay. The hotel is decent enough for families to stay as well.

2/10

NOT AT ALL PLEASANT FRONT-DESK LADY IS RUDE! TOO COSTLY NOISY..NEXT TO RAILWAY STATION ROOMS ARE SMALL NO HOT WATER UNHYGIENIC

10/10

very goog

6/10

ONE MUST GET A CONFIRMATION FROM THE HOTEL AS I HAD BOOKED ON EXPEDIA. BUT THE HOTEL DID NOT APPROVE MY BOOKING BCOZ IT WAS BOOKED ON LOW TARIFF AND I WAS ASKED TO PAY RS 440/- CASH DOWN. THE TARIFF BOOKED BY EXPEDIA WAS LOWER. THE STAFF WAS FIRM ON THIS AND DECLINED TO HONOUR THE BOOKING MADE ON EXPEDIA.

2/10

Room was stinking. Bed sheets, pillow covers were dirty. Rest Room was NOT CLEAN. NO HOT WATER. TV was not working, took half an hour to fix it. We ordered for 2 double beds but it had one double bed and a single bed. When asked for it, they said the double bed will open up to two double bed, when we opened it, it was an empty cavity and was not clean. THEY HAD NO ANSWER FOR IT. IT WAS A BAD EXPERIENCE. I WOULD NOT RECOMMEND THIS HOTEL TO ANY ONE.

2/10

4/10

체크인 시간을 지키지못하여 캔슬됨 다음날 와이파이도 않되고 개인적으로 프로트에서 계약을하여 어제예약했던방과 같은걸로 달라고하여 방으로가보니 방크기도다르고 더블배드 2개있기로했는데 없음 룸체크4번째방에서 예약했던방과 상봉 돈주기전에 룸체크 꼭해보세요 그리고그라운드에 노래방인지 디스코택인지 노래소리가 거슬림

2/10

Behaviour of staff is worst Rooms are worstest No cleanliness Bathrooms are bangedup Never go for this hotel

4/10

Room that was allocated was in a dreadful condition and requested a change. I was then upgraded to disappointing.

8/10

good value for money very good facillities and very helpful staff with outside serevices

6/10

2/10

Very bad.not cooperative staff. Not up to the mark.not keep the commitment which was offered during online reservation.

10/10

Hotellet ligger veldig sentralt ved Khar stasjonen. Bare til å ta toget til endeholdeplassen så er du i senrum av Mumbai. Får på denne måten sett mye på togturen. Utenfor hotellet er det også masse å se,da alt er konsentrert på et lite område. Veldig hyggelige på hotellet og fin restaurant.Ang kartet , er feil, hotellet ligger rett over hotel Red palm. Kommer gjerne igjen.

8/10

Its the best place to stay and there is nothing in this hotel that you will dislike. So my advice would be to stay in this hotel as its the best budget hotel.

8/10

bathing shower is not working please clean the hotel

4/10

Hotel is very good for those going directly to Hotel. But for online bookings they are giving their worst room.TV you cann't watch, its colour is eastman colour,shower water is comming very slow without force,only one blanket without any undersheet and no clock in room,callingbell bubling with no sounds and last but not the least is no mineral water for free.

2/10

We stayed for a night and the rum was very dirty and with much nois fr the train station next to the hotel.the stuff help us to by ticket to goa by bus.Nd it Coust us 1200RNl and by the time we took the bus we asked how much the bus ticket cost from the driver and he sad 350maximum. So the hotel took more the half of the money for them. Very angry about the laying. The neighbourhood is very bad and dirty. I would never recommend the place to anyone. And I Will never go back there.