The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle

Hartanah 5.0 bintang
Tempat peranginan mewah yang terdapat 3 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle

Lobi
Kolam renang terbuka, kerusi lepak pantai
Bahagian dalam
Lobi
3 restoran, sarapan, makan tengah hari, makan malam dihidangkan; barbeku

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Kolam
  • Bar
  • Spa
  • Termasuk parkir
  • Perkhidmatan bilik
Harga semasa ialah RM294
RM329 jumlah
termasuk cukai & fi
21 Sep - 22 Sep

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single), Bathtub, City View

7.6 daripada 10
Baik
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
  • 21 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Suite

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Pengering rambut
  • 46 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 67 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Presidential Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Club Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bidet
Pengering rambut
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 21 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premier Room with King or Twin Bed

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Vile Parle, sebauh kawasan kejiranan di Mumbai, The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle berhampiran dengan lapangan terbang dan berhampiran stesen metro. Nita Mukesh Ambani Cultural Centre dan Mahakavi Kalidas Natya Mandir merupakan tarikan utama kebudayaan dan antara tarikan kawasan ini termasuk Hakone dan Bandar Filem. Ingin menikmati acara atau perlawanan ketika berada di kota? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Kompleks Sukan Andheri, atau pertimbangkan hiburan malam di JioGarden. Luangkan masa menerokai aktiviti di kawasan ini termasuk bermain golf.
Peta
Nehru Road, Vile Parle East, Adjacent to Domestic Airport, Mumbai, Maharashtra, 400 099

Tempat berdekatan

  • Pantai Juhu - 5 min memandu - 5.0 km
  • Pusat NESCO - 6 min memandu - 8.0 km
  • Tanah MMRDA - 6 min memandu - 7.0 km
  • Konsulat Jeneral A.S. - 6 min memandu - 7.0 km
  • Jio World Convention Centre - 7 min memandu - 7.4 km

Bergerak

  • Stesen Lebuhraya Ekspres Barat - 3 minit memandu
  • Stesen Mumbai Vile Parle - 14 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chhatrapati Shivaji (BOM) - 13 minit memandu

Restoran

  • ‪Clipper Lounge - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Adar Udupi Restaurant - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Subway - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Haldiram's - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle

Mewah bagi tempat peranginan berdekatan Pusat NESCO
Manfaatkan teres, beli-belah di tapak dan kedai kopi/kafe di The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle. Manjakan diri anda dengan Refleksologi, lulur badan atau Aromaterapi di tapak spa. Di 3 restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan barbeku. Sebagai tambahan kepada taman dan salun rambut, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang terbuka bersama dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), perkhidmatan pengambilan di lapangan terbang (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Stesen komputer, perkhidmatan rencam dan lif
Ciri-ciri bilik
Kesemua 372 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Gabungan pancuran/tab mandi, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • TV LED dengan saluran kabel
  • Cerek elektrik, setiap hari dan telefon

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan pengambilan di lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 1,099 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 3 restoran
  • Bar/deli snek
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Boulevard
  • Merlins
  • Mostly Grills
  • South of Vindhyas

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Beli-belah
  • Kelab kesihatan 24 jam
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Lulur badan
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses

Lain-lain

  • 7 tingkat
  • Dibina pada 1997
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Hartanah ini menawarkan perkhidmatan ulang-alik menjemput dari terminal domestik 1A dan 1B sahaja.
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.
Alkohol dari luar tidak dibenarkan di premis ini.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1500.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 1099 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 945 setiap kenderaan (maksimum seramai 3 orang)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1500.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Makanan luar tidak dibenarkan di premis ini.
Pelawat atau tetamu yang tidak berdaftar tidak dibenarkan berada di bilik tamuselepas jam 20:00.

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Orchid Hotel
Orchid Hotel Mumbai
Orchid Mumbai
The Orchid
The Orchid Mumbai Vile Parle
The Orchid Ecotel Mumbai Airport
The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle Resort
The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle Mumbai
The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle Resort Mumbai

Soalan lazim

Adakah The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle?

Setakat 6 Sep 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle pada 21 Sep 2025 bermula serendah RM 293.83, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari lapangan terbang ke hotel yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR945 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle?

Terletak di Vile Parle, tempat peranginan mewah ini sejauh 2 bt (3 km) dari Nanavati Super Speciality Hospital, NMIMS Mumbai dan Linking Road. Universiti Mumbai dan Pantai Juhu juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Mumbai Vile Parle sejauh 14 minit berjalan kaki dan Gundavali Station sejauh 28 minit berjalan kaki.

The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 335 daripada 1000 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 345 daripada 1000 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 170 daripada 1000 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 77 daripada 1000 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 73 daripada 1000 ulasan

7.8/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Manisha

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
generally it is a fair place, with limited dining and transportation
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Mathew

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Om, Hoboken

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Gauri

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Vivek, Orlando

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great rooms
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Anil

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good place
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

ARUN

Menginap 4 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Vidya

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

ARCHIT SHRIKANT

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Brendan

Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Patanjali

Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Pooja

Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Johan

Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Johan

Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Himanshu

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Toilet on the roof is very poorly maintained
Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Iqbal

Menginap 1 malam pada Dis 2024

4/10 Lemah

Jaianand J

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Room I booked was in old wing it seems, had really bad mould and or other smell, unbearable, Dusty room, table lamp had cob webs, furniture was so worn out and look horrible, overall extremely poor hygiene, air cond also was giving out some type smell. After complaining, they mention they have a newer wing but room rates are different and much higher, only good thing was they upgraded me to the new wing for no charge. New wing room was good, well cleaned, no smell, in good overall condition and up to good standards. Hotel should clearly mention this old wing and new wing rooms. Overall I will say thank you to hotel staff for the upgrade and solving the problem.
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Eshaan

Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

MANJULA SAMANPRIYA WANNINAYAKA

Mengembara bersama keluarga
Bathroom should be clean and pleasant.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Darshan, Gilbert

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The property feels unclean and poorly maintained. There is a strong, unpleasant beach smell in the hallways and rooms. The window in our room appeared to have gone uncleaned for over a year, with visible mold or fungus growing on it. Additionally, I suspect bed bugs, as I was bitten on my feet. Another major issue was that we booked and paid for a king room but were given a queen. The hotel staff refused to take responsibility, offering no resolution. If you’re traveling with family or small children, I strongly recommend staying next door at the Taj, which provides a much better experience. This property has immense potential, but it seems to rely solely on its proximity to the airport rather than maintaining high standards. Suggestions for Improvement: 1. Deep clean all rooms, windows, and beds. 2. Replace carpeting with easily cleanable flooring. 3. Eliminate the overwhelming bleach smell and use a more pleasant, breathable scent. 4. Train front desk staff in customer service—ensure they resolve issues promptly and fairly. With these changes, this hotel could significantly improve its reputation and guest experience.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Indravadan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Perfect nothing to add.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Dariusz

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Just ok for one night

Feels like visiting museum. Ok for one night stay. If Hotel want to survive I would advice either renovation or lowering the rates
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Gaury

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Raghoovanshsing

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

hitesh

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Orchid is always been perfect choice for stay
Menginap 1 malam pada Feb 2025