Sahara Star

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah dihubungkan dengan pusat konvensyen di Mumbai dengan 5 restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Sahara Star

Bahagian dalam
Lobi
Bar (di hartanah)
Mercury City View Room - King Bed | 1 bilik tidur, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
Koridor

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Restoran
  • Kolam
  • Bar
  • Spa
  • Sarapan tersedia
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM535
RM631 jumlah
termasuk cukai & fi
13 Jul - 14 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 11 daripada 11 bilik

Venus Premier Room with Bath Tub - King Bed

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Tab mandi rendaman dalam
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 51 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Venus Premier Suite with Bath Tub - King Bed

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Tab mandi rendaman dalam
  • 102 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Mercury Lagoon View Room with Bath Tub and Private Balcony - King Bed

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 38 meter persegi
  • Pemandangan lagun
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Mercury City View Room - King Bed

7.4 daripada 10
Baik
(6 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Earth Lagoon View Room with Private Balcony - King Bed

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni atau Laman Dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 38 meter persegi
  • Pemandangan lagun
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Neptune Premier Lagoon View Suite with Bath Tub and Private Balcony - King Bed

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 123 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Uranus City View Suite with Bath Tub - King Bed

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Tab mandi rendaman dalam
Pengering rambut
  • 65 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Earth Lagoon View Room with Private Balcony - Twin Bed

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 38 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Mercury City View Room - Twin Bed

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Neptune City View Suite with Bath Tub - King Bed

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Tab mandi rendaman dalam
Pengering rambut
  • 111 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Uranus Premier Lagoon View Suite with Bath Tub and Private Balcony - King Bed

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 93 meter persegi
  • Pemandangan lagun
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Opposite Domestic Airport (Terminal 1), Vile Parle, Mumbai, Maharashtra, 400099

Tempat berdekatan

  • Pantai Juhu - 4 min memandu - 4.0 km
  • Kuil ISKCON - 5 min memandu - 3.9 km
  • Konsulat Jeneral A.S. - 6 min memandu - 6.7 km
  • Pusat NESCO - 6 min memandu - 8.4 km
  • Jio World Convention Centre - 7 min memandu - 7.0 km

Bergerak

  • Western Express Highway Station - 3 minit memandu
  • Stesen Mumbai Vile Parle - 13 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chhatrapati Shivaji (BOM) - 12 minit memandu

Restoran

  • ‪Namak - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪The Earth Plate - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Ocean - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Cafe 2.0 - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Café Coffee Day - The Lounge - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Sahara Star

Mewah bagi hotel berdekatan Pantai Juhu
Terletak berdekatan Kuil ISKCON dan JioGarden, Sahara Star menyediakan salun rambut, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Berehatlah di tapak spa.Nikmatilah hidangan di mana-mana 5 tapak restoran, yang menampilkan masakan antarabangsa dan banyak lagi. Sebagai tambahan kepada kelab kesihatan dan pusat perniagaan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan bantuan pelancongan/tiket
  • Perkhidmatan rencam, stesen komputer dan surat khabar percuma
Ciri-ciri bilik
Kesemua 354 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara dan jubah mandi, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Almari pakaian, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 1,232 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 5 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • East Asian Spice Trail
  • Mabruk-Mediterranean
  • Namak-Indian Specialty
  • The Earth Plate

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kelab kesihatan
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Stesen komputer

Spa perkhidmatan penuh

  • Spa dibuka setiap hari

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dewan sambutan
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 32-inci

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Sila ambil perhatian bahawa kad PAN tidak diterima sebagai pengenalan di hartanah ini.
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu menunjukkan kad pengenalan diri yang sah yang dikeluarkan oleh kerajaan semasa daftar masuk.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1280.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 1232 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1121 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: INR 1121
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1280.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah ini memerlukan salinan kad PAN untuk pembayaran tunai sebanyak INR25000 atau lebih.
Makanan luar, minuman dan alkohol tidak dibenarkan di premis ini.

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Sahara Star
Sahara Star Hotel
Sahara Star Hotel Mumbai
Sahara Star Mumbai
Star Sahara
Sahara Hotel Mumbai
Sahara Star Hotel In Mumbai
Sahara Star Hotel In Mumbai
Sahara Star Hotel
Sahara Star Mumbai
Sahara Star Hotel Mumbai

Soalan lazim

Adakah Sahara Star mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Sahara Star?

Setakat 1 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Sahara Star pada 13 Jul 2025 bermula serendah RM 534.73, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Sahara Star mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Sahara Star?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Sahara Star?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Sahara Star?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Sahara Star memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR1121 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya Sahara Star?

Terletak di Vile Parle Timur, hotel mewah ini sejauh 2.6 mi (4.2 km) from Pantai Juhu dan 2.7 mi (4.4 km) from Kuil ISKCON. Pusat NESCO dan JioGarden juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan. Stesen Mumbai Vile Parle sejauh 13 minit berjalan kaki dan Gundavali Station sejauh 27 minit berjalan kaki.

Sahara Star Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 280 daripada 682 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 190 daripada 682 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 93 daripada 682 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 59 daripada 682 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 60 daripada 682 ulasan

8.2/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

7.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.4/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Satish

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Worst experience ever in my life. Staff was impolite I asked for late chck out in night to the night manger he denied as he said they are sold out but when i checked online rooms were available. I had to pay full night charge and extend the room. Worst hospitality i have ever seen in my life.
Menginap 10 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Neel

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

hibah

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Amit

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Harsh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Harshal

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Not a great experience

Room door was actually open when we arrived. Bathroom sink was choked.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Leena

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
The facilities are good. The restaurants are good. But the rooms are in bad shape. The bathrooms def need an upgrade. The workmanship is shoddy. The floor lobby that leads up to the room looks dingy. The carpet is stained. The facilities are fine the rooms are not. It is walking distance from the domestic terminal.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Save your money

Save your money. Checkin took forever. When I arrived at my room there were no towels, the WIFI was not working, and no menu for mini bar to know what drinks and snacks cost. Called three times to finally get a wifi code so it would work. Had to make a separate call to get towels. Had to call three more times and talk to four different people to get the mini bar menu. Before they would give it to me they required a deposit of 5k Rupee. No info on how to get the TV working so that was another call. The lady forgot something at checkin so came to room for my passport and visa. First of the five hotels I stayed at during my time in India that asked to see a copy of my visa paperwork. The bell man and the people that stand outside greeting cars and such are the only good thing this hotel has going for it. They were super nice and very helpful!
Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Aparna

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Mandar, Calgary

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property is alright, but the bathrooms are dated. The restaurant felt overpriced, but the service was good. We stayed because it was close to the airport. Not a bad option if you get it on a deal.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Tosif

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Room is not clean Carpet not clean
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

BADAL

Menginap 1 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

saaduddin

Pengembara perniagaan
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Lee

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Beautiful venue!

Breathtaking hotel and amazing central restaurants and area. Breakfast was great and staff very pleasant. Bit tired and room really needed a deep clean, but that’s being really picky. Definitely stay again!
Menginap 2 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

OSAMI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
朝食の時間がもう少し早い時間帯から食べられるとベストです。
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Fenton

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 4 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Aneeka

Menginap 1 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

Ashvin

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
FOH staff helpful as they assisted us in giving our room early. Some of the staff could be more pleasant and give a smile now and again. Room service was not very good. Rooms do not need carpets as is smells stail 😔
Menginap 5 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

kenneth

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Overpriced, and down at heel. The main attraction of this hotel is it's proximity to the airport. Everything is worn and falling to pieces. Towels are stained, bedsheets torn etc. The staff were not ever competent. I had big disruption flying from London (the first time I stayed) - and emailed them to tell them the next flight I could get was two days away. When I arrived they had cancelled my booking. I couldn't get the lights to work so showered in the dark this time. For £100 a night for a single bed and no breakfast in India - there has been a full range of much better options around.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Padam

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Very bed condition room nothing good in room

Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Pulkit

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
All went well No complain Only we needed. more side towels in the restroom Only one was provided
Menginap 2 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Chirjeev

Menginap 3 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Chirjeev

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Anyone planning on considering staying at this property, kindly don’t waste your time here. The hotel is dated with carpet stains all over. The housekeeping staff is one of the worst I have come across my entire life. The restrooms have cockroaches. Anything that you call for takes multiple phone calls. The duty managers don’t care for their guests. The in room dinning team takes their own sweet time and isn’t apologetic and turns around and says that you will never get pipping hot food as it takes time from the kitchen to the room.
Menginap 2 malam pada Okt 2024