Ramada by Wyndham Navi Mumbai

Hartanah 4.0 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat 3 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Ramada by Wyndham Navi Mumbai

Bahagian luar
Standard Room, 2 Katil Bujang (Single) | Peralatan tempat tidur premium, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
3 restoran, sarapan dihidangkan
Bahagian luar
Lobi

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Tab Panas
  • Spa
  • Kolam
  • Bar
  • Gim
  • Sarapan tersedia
Harga semasa ialah RM281
RM314 jumlah
termasuk cukai & fi
25 Jul - 26 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Club Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Raja (King)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Club Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • 47 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Bldg 156 Millenium Business Pk, Navi Mumbai, Maharashtra, 400710

Tempat berdekatan

  • Taman Korporat Reliance - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Millennium Business Park - 13 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Pusat Pameran CIDCO - 7 min memandu - 6.5 km
  • Tasik Powai - 18 min memandu - 18.0 km
  • Konsulat Jeneral A.S. - 21 min memandu - 24.3 km

Bergerak

  • Stesen Navi Mumbai Ghansoli - 3 minit memandu
  • Bhandup Station - 15 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chhatrapati Shivaji (BOM) - 60 minit memandu

Restoran

  • ‪Captain Family restaurant - ‬4 min memandu
  • ‪McDonald's - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Aswad Restaurant - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Barbeque Nation - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪White Violet - ‬10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Ramada by Wyndham Navi Mumbai

Hotel mewah mesra keluarga terletak di Kopar Khairane
Pertimbangkan penginapan di Ramada by Wyndham Navi Mumbai dan manfaatkan kedai kopi/kafe, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan sewaan kereta di tapak. Manjakan diri anda dengan urutan tisu mendalam di tapak spa. Pastikan anda menikmati hidangan di 3 restoran di tapak, termasuk Sarapan, Makan tengah hari dan Makan malam. Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 25+ Mbps tersedia kepada semua tetamu bersama dengan bar dan gimnasium.
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan bufet (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Lif, dewan bankuet dan kakitangan berbilang bahasa
Ciri-ciri bilik
Semua 100 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel dan pemain DVD
  • Peti sejuk, kot/katil bayi percuma dan pembancuh kopi/teh

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet selamat percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 531 untuk orang dewasa dan INR 531 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 3 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Coffeescape
  • Golden Jade
  • Veg Craft

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 tab panas
  • Gimnasium
  • Kolam kanak-kanak
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Pemain DVD
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan

Spa perkhidmatan penuh

  • Urutan Sweden
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kakitangan yang berupaya memahami bahasa isyarat
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Susur tangan di tangga
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 7 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2011
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Penggunaan dispenser air digalakkan
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Pemain DVD
  • TV LCD 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 12 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR2500 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 531 untuk dewasa dan INR 531 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 2205 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 2500 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Navi Mumbai Ramada
Ramada Hotel Navi Mumbai
Ramada Navi Mumbai
Ramada Navi Mumbai Hotel Navi Mumbai
Ramada Navi Mumbai Hotel
Ramada by Wyndham Navi Mumbai Hotel
Ramada by Wyndham Navi Mumbai Navi Mumbai
Ramada by Wyndham Navi Mumbai Hotel Navi Mumbai

Soalan lazim

Adakah Ramada by Wyndham Navi Mumbai mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Ramada by Wyndham Navi Mumbai?

Setakat 19 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Ramada by Wyndham Navi Mumbai pada 25 Jul 2025 bermula serendah RM 280.71, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Ramada by Wyndham Navi Mumbai mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Ramada by Wyndham Navi Mumbai?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Ramada by Wyndham Navi Mumbai?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Ramada by Wyndham Navi Mumbai?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Ramada by Wyndham Navi Mumbai memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR2205 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Ramada by Wyndham Navi Mumbai?

Hotel mesra keluarga di Navi Mumbai ini terletak di kawasan perniagaan, dalam jarak 1 bt (2 km) dari Millennium Business Park dan Taman Korporat Reliance. Pusat Sains Hayat Dhirubhai Ambani dan Central Park, Navi Mumbai juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Navi Mumbai Ghansoli sejauh 21 minit berjalan kaki.

Ramada by Wyndham Navi Mumbai Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 28 daripada 75 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 33 daripada 75 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 10 daripada 75 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 75 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 75 ulasan

8.8/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.2/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Wahid

Good
Menginap 7 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Erez

Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Takashi

Menginap 4 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Abhay, Carlsbad

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It’s an okay property for a short stay, located in an abandoned business park, sewer stench on the adjoining road, musty smelly corridors, poor and limited food quality…not worth a second stay
Menginap 3 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Manish

Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Suri

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Close location to business office
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Manish

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2024

4/10 Lemah

Cigdem

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2024

2/10 Teruk

Abdulla, Alkoudh

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Food is boring eg same breakfast with no change at All . Limited choices of dishes
Menginap 9 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Dattaram

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Arun

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Crisp. Nothing less nothing more.
Menginap 2 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Santosh

Menginap 2 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Santosh

Menginap 1 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

SRINIVASA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
BETTER
Menginap 2 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Wahid

Hood
Menginap 3 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Jennifer

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Salah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The bed room is nice and food as well good customer service excellent
Menginap 2 malam pada Okt 2023

8/10 Baik

John

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great staff
Menginap 2 malam pada Apr 2023

10/10 Cemerlang

Murgesh

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was my first time and everything was as expected from such franchise
Menginap 3 malam pada Ogo 2022

8/10 Baik

Gourchand

Pengembara perniagaan
Sukakan: Keselesaan bilik
It is a business trip.
Menginap 2 malam pada Jun 2021

10/10 Cemerlang

Narendra

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2020

8/10 Baik

Murali

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

OK in Navi Mumbai

We had come for a reason and stayed two days. On the first day, we tried the to-go breakfast and were disappointed. On day 2, we did wanted a late check-out (for 2pm) and they annoyed us by 1pm. We explained the reason and they were apologetic for rushing us out. We tried avoiding to tell them the reason to avoid this in the first place.
Menginap 2 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Narsppa

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2019

6/10 Boleh diterima

Tina, Braunschweig

Der Zustand ist teilweise überholungsbedürftig. Das Personal war freundlich, aber teilweise etwas träge. Das Frühstücksbüffet war zu früh schon ausgedünnt und wurde nicht mehr aufgefüllt.
Menginap 1 malam pada Okt 2019