Palms Hotel
Hotel di Mumbai terdapat letak kenderaan valet percuma dan sebuah kelab kesihatan 24 jam
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Palms Hotel





Ulasan
3.4 daripada 10
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Standard Apartment
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
Meja
Seterika/papan seterika
Apartment
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
Meja
Seterika/papan seterika
Lihat semua foto untuk Apartment

Apartment
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
Meja
Seterika/papan seterika
Lihat semua foto untuk Standard Room

Standard Room
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
Meja
Seterika/papan seterika
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Survey No. 169, Royal Palms Estate, Aarey Milk Colony, Goregaon, Mumbai, 400065
Tentang hartanah ini
Palms Hotel
Hartanah serupa

Planet Hollywood
Planet Hollywood
- Kolam
- Spa
- Kolam renang kanak-kanak
- Termasuk parkir
8.0 daripada 10, Sangat Baik, 23 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran katil lipat simpan: INR 595 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Palms Hotel Mumbai
Palms Mumbai
Hotel Royal Palms Mumbai
Royal Palms Mumbai
Palms Hotel Tower And Villas
Palms Hotel Convention Centre
Palms Hotel Hotel
Palms Hotel Mumbai
Palms Hotel Hotel Mumbai
Soalan lazim
Palms Hotel Ulasan
Ulasan
3.4
4.8/10
Kebersihan
4.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
3.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
28 Jan 2017
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
8/10 Baik
Asif
5 Jan 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Asif
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
26 Dis 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
14 Dis 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very poor
Pengembara yang disahkan
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
24 Nov 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
21 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
2/10 Teruk
Nitin
25 Sep 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nitin
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
12 Sep 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
2/10 Teruk
Gaurav, Oman
30 Ogo 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Expedia makes false promises
Gaurav
2/10 Teruk
Refeeque
23 Ogo 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Refeeque
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
18 Ogo 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
no restaurent,taxi,very poor service in this hotel
Pengembara yang disahkan
2/10 Teruk
lasse jonas, Norway tangen
17 Ogo 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Most lousy five-star ever rating one star
lasse jonas
2/10 Teruk
Jitendra, Delhi
11 Ogo 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Worst 5 star hotel ever experienced
Jitendra
4/10 Lemah
Nitin
7 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Good but far
Nitin
2/10 Teruk
S, London
10 Feb 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Shocking
S
4/10 Lemah
Juha, Loviisa
9 Dis 2014
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Intialainen kokemus
Juha
2/10 Teruk
Rajeev Asija, Delhi
7 Dis 2014
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The most horrible experience that you can imagine
Rajeev Asija
2/10 Teruk
Neeraj, Delhi
6 Dis 2014
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Awful services
Neeraj
2/10 Teruk
Sanjib, Delhi
6 Dis 2014
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
DISASTER- AVOID AT ANY COST
Sanjib
2/10 Teruk
harpal, london
5 Dis 2014
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
dont ever stay at this place
harpal
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
20 Mac 2012
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
24 Feb 2012
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
2/10 Teruk
paul, australia
19 Nov 2011
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
backyard dump
paul
2/10 Teruk
Inger S, Oslo
8 Okt 2011
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Palms Hotel tower and villas/ Mumbai
Inger S
4/10 Lemah
送迎サービス, 東京
20 Sep 2011
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan