Palms Hotel

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Mumbai terdapat letak kenderaan valet percuma dan sebuah kelab kesihatan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Palms Hotel

Kolam renang tertutup
Kawasan tempat duduk lobi
Standard Room | Bilik Mandi | Kelengkapan dandanan diri percuma, pengering rambut, tuala disediakan
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, seterika/papan seterika
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, seterika/papan seterika

Ulasan

3.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Gim
  • Termasuk parkir
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Standard Apartment

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
Meja
Seterika/papan seterika
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Apartment

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
Meja
Seterika/papan seterika
  • 98 meter persegi
  • Boleh menampung 6
  • 3 Katil Kelamin (Double)

Apartment

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
Meja
Seterika/papan seterika
  • 76 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Standard Room

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
Meja
Seterika/papan seterika
  • 43 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Survey No. 169, Royal Palms Estate, Aarey Milk Colony, Goregaon, Mumbai, 400065

Tempat berdekatan

  • Bandar Filem - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Pusat Beli-belah Oberoi - 4 min memandu - 3.3 km
  • Pusat Pameran & Konvensyen Bombay - 7 min memandu - 5.4 km
  • Pusat NESCO - 7 min memandu - 6.0 km
  • Tasik Powai - 7 min memandu - 4.7 km

Bergerak

  • Kurar Village Station - 5 minit memandu
  • Dindoshi Station - 5 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chhatrapati Shivaji (BOM) - 32 minit memandu

Restoran

  • ‪Café Coffee Day - ‬3 min memandu
  • ‪Emerald Park - ‬6 min memandu
  • ‪Kebab Territory @ Mphasis - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪Cafe Mosaque - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Sai Prasad Family Restaurant and Bar - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Palms Hotel

Mewah bagi hotel berdekatan Pusat NESCO
Taman, taman permainan dan perkhidmatan pencucian kering/dobi merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Palms Hotel. Sebagai tambahan kepada bar dan kelab kesihatan 24 jam, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang tertutup
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • 1 bilik mesyuarat, meja/kaunter hadapan 24 jam dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Palms Hotel mempunyai sentuhan bermakna seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta kemudahan seperti peti besi dan surat khabar percuma.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Pembancuh kopi/teh, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang atas permintaan
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • Kelab kesihatan 24 jam
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Taman
  • Tempat berkelah

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR595 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: INR 595 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Hartanah juga dikenali sebagai

Palms Hotel Mumbai
Palms Mumbai
Hotel Royal Palms Mumbai
Royal Palms Mumbai
Palms Hotel Tower And Villas
Palms Hotel Convention Centre
Palms Hotel Hotel
Palms Hotel Mumbai
Palms Hotel Hotel Mumbai

Soalan lazim

Adakah Palms Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup.

Adakah Palms Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Palms Hotel?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Palms Hotel?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Palms Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Palms Hotel?

Terletak di Goregaon, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Whistling Woods International dan Bandar Filem. Taman Negara Sanjay Gandhi dan Chhota Kashmir Park juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Palms Hotel Ulasan

Ulasan

3.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 28 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 2 daripada 28 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 28 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 7 daripada 28 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 17 daripada 28 ulasan

4.8/10

Kebersihan

4.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

3.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

4/10 Lemah

Arpit, ahmedabad

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Room service is not up to the mark, require kitchen in hotel with 24 hours facility, bath tub was not working, Water either to hot or to cold

8/10 Baik

Asif

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
nice Hotel and value for money. Stay was good and comfortable, The staff are very friendly, I am gonna be coming back sooner for sure .

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Far away from the city... Very bad maintainance ... Good id you want to party with friends.. Big rooms

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very poor

The hotel is not in working conditions. There is no restaurant to serve. Food is to be ordered from local restaurants & it is served in plastic bags. Horrible condition & wastage of money

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
It was a terrible experience and will not recommend anyone this hotel. Dont undersatdn how did it get 4 stars. I wont even give 0.4 stars

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

2/10 Teruk

Nitin

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel is in pathetic state. Its under renovation & I am not sure why they are still accepting bookings. No food, no room service.

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

2/10 Teruk

Gaurav, Oman

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Expedia makes false promises

I opted for a 5 star hotel and what I got was a sad excuse of a hotel barely more than 1 star... all restaurants closed , property under renovation, water filled carpets, 3-4 dishes in breakfast.. Please do not advertise false deals...this was my last booking with Expedia.

2/10 Teruk

Refeeque

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

no restaurent,taxi,very poor service in this hotel

hotel way road is very bad. no service ex. taxi, auto,restaurent,near by any shops.

2/10 Teruk

lasse jonas, Norway tangen

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Most lousy five-star ever rating one star

The most Hari Bol hotel state ever right from the entry to the hotel no one help me whit my bags The rooms were in so poor condition that the Vindell will shaking on the fourth floor the Wi-Fi was not working in the room the restaurant was not working at the hotel the swimming pool was under construction the metal detector did not workThe lift did not work there was fungus growing om de Selinger af te HotelDe Moost dirty corridors De staaf was ok but the rest of the stay in the hotel wash horrible

2/10 Teruk

Jitendra, Delhi

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Worst 5 star hotel ever experienced

Worst experience in any 5 star property till today. I do not know why Hotels.com is selling rooms of this hotel. No cleanlyness, smell in the rooms, no hot water in bathroom, no room freshner in the hotel, telephones are not working at all, power goes frequently and you have to live in the dark for more than 15 minutes each time power goes, lifts dont work most of the time. Worst breakfast I have ever had in a 5 star hotel. They dont have table salt also to serve you. Oops my god, it all happened in one night with us and surprisingly we survived. NEVER GO THIS HOTEL PLEASE.

4/10 Lemah

Nitin

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Good but far

Too far from city. Property under rennovation. Room is good and staff is helpful

2/10 Teruk

S, London

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Shocking

I arrived to a hotel that was nothing like any photos had no bar, the place was an hour and a half out of Mumbai. They had the wrong booking and an entire floor of it was on fire. The hotel manager was on her own and did her best to assist me but it was frankly shocking. I refused to check in (another reason being, the booking was wrong and I was going to be kicked out the following day anyway) ... I'm still struggling to get my money back

4/10 Lemah

Juha, Loviisa

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Intialainen kokemus

Valitettavasti hotelli oli tyypillisesti intialainen, huonolla tavalla. Mikään ei toiminut kunnolla ja varsinkin asioitten korjaus kesti tuskastuttavan kauan tai sitä ei tapahtunut ollenkaan , kuten esim. huoneen suihku. Hotelli sijaitsee kukkulalla keskellä Mumbaita, mutta tie sinne on erittäin huonokuntoinen ja todella masentavien maisemien kautta. Ainakin kolme kilometriä ilman mitään "pysyvää" asutusta. Hotellissa ei tarjota alkoholia ja lähimpiin muihin ruokapaikkoihin oli varmaan neljä kilometriä. Kymmeniltä takseilta kysyttäessä kukaan ei tiennyt hotellia tai missä se on.Valitettavasti en uskalla suositella hotellia oikeastaan kenellekään, jollei halua extreme intialaista kokemusta, ja maksaa siitä ylihintaa.

2/10 Teruk

Rajeev Asija, Delhi

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

The most horrible experience that you can imagine

The most horrible experience that you can imagine. Right from the check-in to check-out, it was really very poor service. We reached the hotel at 10PM and it took 4 hours to check-in . The staff was completely clueless and helpless. No one from the management was to be seen. The nightmare continued after check-in as the room was non-functional - AC not working, toilet flush not working, shower is only a trickle , kettle doe snot work and so on. No one picks up the phone at the reception. You are completely helpless and want to run away from this place at the first opportunity and that is what we did even though we paid online for 3 nights Almost every guest was screaming at the staff at the reception but what can the staff do .. they have no clue how to run a hotel or what is the meaning of customer servive

2/10 Teruk

Neeraj, Delhi

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Awful services

Very slow service.

2/10 Teruk

Sanjib, Delhi

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

DISASTER- AVOID AT ANY COST

Nothing works in the hotel - the showers don't, the net does not ,the TV in my rom did not. N despite bringing this to the attention of the staff nobody could do anything. N I found that everyone staying there was having similar problems

2/10 Teruk

harpal, london

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

dont ever stay at this place

awful stay from the moment I arrived, room not ready (this as at midnight) and staff not sure when, construction in some rooms still incomplete, no internet, no cars available in the morning . So all in all the worst experience I have ever had and the staff not able to respond honestly. I was told wait 5mins whilst room is being made ready and 2 hours later it was still 5 mins, had I had other options I would have left immediately

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

2/10 Teruk

paul, australia

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

backyard dump

Stay here if you want food poisoning. Food and hygeine here is at a low level, it is not a 3 star at all, more like 1 star at best. The safe in the room did not work, the TV did not work, the electricity was intermittent on some days, need I say more. The staff, particularly the duty manager are ignorant. I checked out early and had ot relocate to another hotel due to the lousy food qaulity and cleanliness primarily.

2/10 Teruk

Inger S, Oslo

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Palms Hotel tower and villas/ Mumbai

Palms Hotell Tower and Villas, er ikke det hotellet som vises på bildene under Hotels.com. Det er nabohotellet, som ligger 1 km unna, men med samme eiere. Palms hotel tower and villas er opprinnelig et gammelt erverdig hotell fra kolonitiden. De røde plysjmøblene fra den gang, brukes ennå. Hotellet bar preg av forfall, det var mugg overalt, og hotellet var under restaurering. Jeg bestilte hotellet pga bassenget. Det var ingen solsenger, og arbeiderne som jobbet på taket glante ned. Bygningsmateriale blåste også ned i svømmebassenget. Inngangspartiet var også fullt med bygningsmaterialer og rot. Hotellet lå en halv time fra kjørbar vei. Det var ingen butikker i nærheten. Hotellet var en stor skuffelse, og jeg følte meg lurt.

4/10 Lemah

送迎サービス, 東京

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

無料送迎サービスは無かった(`´)有料だった

ムンバイ国内空港で送迎を待っていたが1時間待っても来なかった!親切な現地の人がホテルに電話してくれたら20分で行くと返答であったのに・・・・結局タクシーで行った。帰りも国際空港まで送迎を頼んだらホテルの車だっだが750ルピー取られた。フロントで頼んだ時から無料ではなく750ルピーとは言われていた。乗らないと帰れないので頼むしかない。これはエクスペディアの間違いなのか?ホテルか?ドッチが悪いのかは分らないが有料であることは間違いない! こういう間違いはありがちだが不愉快だった!